Honda CRX (Krysio)
Tököl, 2008. május 31.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
8.01 @ 156 - 2008.05.31.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
A szívó tuning jeles képviselője ez a lengyel CRX. Krysio már végzett az időmérőivel, nem akart többet menni, de a mérés kedvéért azért mégis kötélnek állt. Nem melegített viszont gumit egyáltalán, így kissé meglepő is, hogy ez a hivatalosan
11.83 @ 196
futam alig marad el az aznapi legjobbjától (
11.78
).
A műszeres mérés
8" effektív rollout
esetén adja ki pontosan a hivatalos eredményt. Ez viszonylag mély beállást jelent, hiszen Tökölön akár 15" is elérhető.
A rajt nem rossz. Sokat segít, hogy ilyen iszonyú hosszúak a fokozatok, csak kétszer kell váltania.
Ráadásul remek váltások ezek, 2 tizeden belüliek.
Ráadásul a motor nem túl hegyes karakterisztikájú, már váltás után húz rendesen.
Az autó motorja egy k24/k20 hibrid. Szinte gyári hengerfej, hengerenkénti pillangósor, 14:1-es statikus kompresszióviszony, kovácsolt dugattyúk és hajtókarok, Hondata computer. Ráadásul nem egy nehéz autó. Az egyéni legjobbját is Tökölön futotta, áprilisban
11.29 @ 201
.
fotó 1
_2_
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!