timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda CRX (Krysio)
Tököl, 2008. május 31.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: A szívó tuning jeles képviselője ez a lengyel CRX. Krysio már végzett az időmérőivel, nem akart többet menni, de a mérés kedvéért azért mégis kötélnek állt. Nem melegített viszont gumit egyáltalán, így kissé meglepő is, hogy ez a hivatalosan 11.83 @ 196 futam alig marad el az aznapi legjobbjától (11.78).
A műszeres mérés 8" effektív rollout esetén adja ki pontosan a hivatalos eredményt. Ez viszonylag mély beállást jelent, hiszen Tökölön akár 15" is elérhető.
A rajt nem rossz. Sokat segít, hogy ilyen iszonyú hosszúak a fokozatok, csak kétszer kell váltania.
Ráadásul remek váltások ezek, 2 tizeden belüliek.
Ráadásul a motor nem túl hegyes karakterisztikájú, már váltás után húz rendesen.
Az autó motorja egy k24/k20 hibrid. Szinte gyári hengerfej, hengerenkénti pillangósor, 14:1-es statikus kompresszióviszony, kovácsolt dugattyúk és hajtókarok, Hondata computer. Ráadásul nem egy nehéz autó. Az egyéni legjobbját is Tökölön futotta, áprilisban 11.29 @ 201.
fotó 1  _2_




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!