Fiat Coupe 2.0 16v turbo (Kaméleon)
Kiskunlacháza, 2009. március 21.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
8.64 @ 158 - 2009.03.21.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Idénre könnyebb lett az autó, némileg talán erősebb is, de mindenképpen megbizhatóbb. És persze durrog, csattog rajt előtt, mint mindig. :)
A hivatalos mérés szerint a nap legjobb futamát mértük,
12.31 @ 195
lett a fotocellák szerint. Az időeredmények szépen ki is jönnek
12" rollout
mellett. A mérésen jól látszik, hogy Kaméleon már a cél előtt elvette a gázt. Egész pontosan 380 métertől nem gyorsul tovább a jármű. Így nem csoda, hogy a a célvonalon mért sebesség elmarad az utolsó 20 méter átlagától.
Sok tapadást nem tudnak ezek a gumik, a 11-es időhöz nem is kellene más, csak egy jobb gumi.
A váltások viszont kifejezetten gyorsak.
A hupli a negyedik fokozat közepén nem tudom mi lehet, meglehetősen markáns a visszaesés, de utána újra hozza a motor a csúcsteljesítményt.
fotó 1
_2_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
carlosracing
válasz erre
2009.03.31. 13:23:19
(
1955
)
13.20 @ 166
Gratula a döghöz!
Azon még nem gondolkoztál, hogy te is fogysz majd egy kicsit?
Jólvan, vicc vóóót!
Csak az ő hozzászólásai
Kaméleon
válasz erre
előzmények
2009.03.30. 22:04:38
(
1954
)
Mar jobban vagyok csorogj ha van valami!
Re:
(1952)
Csak az ő hozzászólásai
Kaméleon
válasz erre
előzmények
2009.03.30. 22:03:52
(
1953
)
koszi
Re:
(1951)
Csak az ő hozzászólásai
kappa
válasz erre
2009.03.27. 09:32:33
(
1952
)
Ez már nem kevés power,örülök,hogy látom ilyen teljesítmény meg se kottyan a vasnak /nem mellesleg,az én autómban is ez a fajta motor dohog,és én is akarom húzni/,és a lényeg,hogy van bőven hova fejlődni (hol van még a golyós csiga,meg az etanol).
Grat.
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
előzmények
2009.03.26. 21:36:15
(
1951
)
13.40 @ 166
gratulálok csak így tovább.
Re:
(1943)
Csak az ő hozzászólásai
Kaméleon
válasz erre
előzmények
2009.03.26. 11:16:03
(
1950
)
Koszi haver!
Re:
(1947)
Csak az ő hozzászólásai
Kaméleon
válasz erre
előzmények
2009.03.26. 11:15:39
(
1949
)
1280 minusz 150kg azaz en egyenlo 1130kg a coupe!
Re:
(1945)
Csak az ő hozzászólásai
Kaméleon
válasz erre
előzmények
2009.03.26. 11:14:17
(
1948
)
Koszi!
Re:
(1944)
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
előzmények
2009.03.26. 10:56:04
(
1947
)
10.72 @ 207
Grat nem rossz
Szerintem nem kell ide összkerék, ha mindenáron másik kasztni akkor egy Uno bódé?
Re:
(1943)
Csak az ő hozzászólásai
cacho
válasz erre
előzmények
2009.03.26. 10:28:23
(
1946
)
14.39 @ 154
A pilótát is láttad már?
Re:
(1945)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!