VW Polo TDI (Bulijoe)
Kiskunlacháza, 2009. április 19.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
7.20 @ 162 - 2009.04.19.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
10-es idő egy 1.9-es dízeltől!!!
Már tavaly, az első versenyén is nagyon komolyat ment ez a középmotoros, hátsókerékhajtású Polo (
11.31 @ 200
) de idén új gumikkal a tapadós pályán olyat villantott, hogy csak na. Sajnos hátulról ebből szinte semmit nem látni a korom miatt.
Viszont a diagram remekül megmutatja, mitől is megy ilyen jól. Ez a rajt kérem... Egyszerűen über.
Hivatalosan a futam:
10.83 @ 202
(1.55, 6.89 @ 159)
12" rollouttal
nagyjából ez ki is jön.
Soma Fiat X1/9 Bertone-je húzott ehhez hasonló 60 lábakat, de azt még a régi időmérővel.
Egy szó mint száz, ez biza közel 1.5g körüli csúcs!! (Tessék az
1000/2g
-s Y skálát használni.)
A kis gödröcskét a gyorsulásban nagy valószínűséggel a kuplung okozza. Amíg nem zár össze teljesen, addig magasabb csúcsot húz, majd a zárás után még erőből ránt egyet a kasztnin a motor.
Persze nem csak a rajt félelmetes, ereje is van rendesen. Amit a híres-hirhedt kispók csak ígért, azt ez a Polo produkálja is.
Nem semmi, mit kihozott a kerregőből a
tdiextreme
csapata. Beszámoló a versenyről itt a timeslip-en a
blogjukban
.
fotó 1
_2_
_3_
Az utolsó 5 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
MiSA
válasz erre
2009.05.02. 15:39:08
(
1991
)
13.26 @ 176
Már a 11-es idők is igen szépek voltak, de ez igazán jó eredmény! Gratulálok! Kezdek hinni a DieselTuning létjogosultságában! Hajrá! Mutassátok meg hogy tud ez még többet is!
Mogyoróolajjal talán még jobban menne
Csak az ő hozzászólásai
civiccoupe
válasz erre
2009.04.22. 19:45:17
(
1961
)
9.67 @ 241
naggyon korekt kis gép.
és ha minden igaz még jobb is lesz!
grats
Csak az ő hozzászólásai
NISSAN
válasz erre
2009.04.22. 19:30:49
(
1960
)
15.97 @ 139
Gratulálok, nagyon komoly eredmény! Ennyire kihasználva a lovakat..., azt hiszem nem is láttam még!
Csak az ő hozzászólásai
Ricsimae
válasz erre
2009.04.22. 14:42:04
(
1959
)
13.58 @ 175
Le a kalapal előttetek!!!!
Csak az ő hozzászólásai
Rafi
válasz erre
2009.04.22. 12:05:05
(
1958
)
13.76 @ 169
középmotor vagy farmotor és hátsókerék-hajtás. Kétségtelenül ezzel a konfigurációval a legegyszerűbb és "legolcsóbb" összehozni a 10-es időt négykerekű járműveknél.
Mondjuk az elég nagy kuriózum, hogy dízel.
Gratulálok az ötletgazdának és a kivitelezőnek.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!