Fiat Uno Turbo IE (Cry)
Kiskunlacháza, 2009. szeptember 06.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
7.99 @ 162 - 2009.09.06.
9.31 @ 138 - 2008.04.12.
9.39 @ 130 - 2006.10.07.
10.19 @ 132 - 2006.09.09.
10.33 @ 115 - 2004.10.09.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Amikor megláttam a diagramot, első dolgom volt ellenőrizni, hogy biztos az 1.4-es 8 szelepes Uno mérését látom-e. :)
Elképesztő tapadást hozott össze, köszönhetően az M&H gumiknak és a ragacsolt pályának. Az ereje pedig... Hát az nagyon csúnya. :)
Hivatalosan ez a futam
11.59 @ 198
volt,
12" rollouttal
ez szépen ki is jön. A döntőben még ennél is gyorsabban tudott menni, 11.4 @ 200-as időt futott.
Szép hegyes a motorkarakterisztika, hármasban mintaszerű teljesítménydiagramot láthatunk.
Hát, ezt kell majd űberelni. Nem lesz könnyű. ;)
fotó 1
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Ricsimae
válasz erre
2009.09.27. 10:41:20
(
2033
)
13.58 @ 175
Szép eredmény!
Csak az ő hozzászólásai
Leon
válasz erre
2009.09.25. 20:32:46
(
2032
)
16.10 @ 139
'zannyát Kráj, ez igen!
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
előzmények
2009.09.25. 10:15:25
(
2031
)
10.72 @ 207
Thanks for EVERYBODY again.
Re:
(2019)
Csak az ő hozzászólásai
Tcshaby
válasz erre
2009.09.24. 20:41:30
(
2030
)
Gratu!
Csak az ő hozzászólásai
uno1,5turbo
válasz erre
2009.09.24. 20:37:05
(
2029
)
16.08 @ 135
azt a leborult szivarvégét. nagyon durva. grat a te géped most az unos etalon.
)))
Csak az ő hozzászólásai
hobizoli
válasz erre
előzmények
2009.09.24. 20:24:21
(
2028
)
14.93 @ 153
Pfff...b+
Re:
(2026)
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
előzmények
2009.09.24. 11:33:47
(
2027
)
10.72 @ 207
TFSI dugó - valaki kovinak mondja, valaki nem, mindenestre eddig bevált
hajtókar nem kovi cucc (ebben a motorban
)
Re:
(2024)
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
előzmények
2009.09.24. 11:29:44
(
2026
)
10.72 @ 207
Már kész a másik motorom
, reméljük az mégkeményebb lesz.
Meglássuk mit fog tudni, bár amíg ez bírja addig nem veszem ki belőle.
1 gyorsabb 1.4 motoros Uno-ról tudok jelenleg. (Vouros 11,0s@198,74km/h 400 LE-nek mondták, több infó nincs róla, azóta már 1.8 16v-vel megy ez a kis narancssárga Görög Uno és 10,13s@229,74km/h a legjobbja és 740LE-nek mondják)
Ebből kiolvasható az újabb cél
Re:
(2023)
Csak az ő hozzászólásai
zorro-1
válasz erre
2009.09.24. 11:18:14
(
2025
)
13.52 @ 170
Aztaq..va, nem semmi! Gratulálok, irány a 10 :-D
Csak az ő hozzászólásai
LacUS
válasz erre
előzmények
2009.09.24. 11:09:30
(
2024
)
15.28 @ 148
Bocs,de milyen kovi belsőről beszélsz? A dugók már azok Crynál, ha jól tévedek..
Re:
(2023)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!