timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


pár kép a készülõ sorozatból;)

2008.06.27. 15:09 - szabyk RST

 

 

 

ezek csak ízelítõnek,vannak csak az autorol is,de gondolom ezek érdekesebbek;)

azt gondolom a jövõhéten ki küldjök a sotozatot a rendeltetési helyére aztán várunk......


képek;)

2008.06.25. 07:43 - szabyk RST

 


koe west report......

2008.06.23. 15:53 - szabyk RST

hát hazaértünk épségben egészségben....(ami a legfontosabb)

Eseménydús és tanulságos út van mögöttem....:)
nagyon jól éreztem megem az elmúlt 4 napban.szuper társaság jó autók jó futamok,kevésbé jó pálya.

nagyon hosszú út és fárasztó,azt gondolom ez elég egyszer egy évben.

gondoltam,hogy fárasztó út lesz,hát az lett.kifelé menet már azon tanakodtunk mikorra érünk ki kb.és hol alszunk??azt sejtettük,hogy hajnalban megérkezünk,de azt nem tudtuk,hogy át tudjuk-e venni a szobát....
meg is érkeztünk hajnalban.a szálláson persze senki így az autóban vészeltük át az éjszakát.aludni persze nuku,de azért pihentünk.
reggel 7 óra felé "ébresztettem" sanyát és bementünk a recepcióra.hála istennek a szobáink üresek voltak így azt át tudtuk venni.fürdés fogmosás és vére aludtunk néhány órát.12 környékén kivittük az autókat a pályára.voltak már páran ott.
aznap még meg volt a gépátvétel,de semmi tesztlehetõség.annyi bizonyos volt,hogy nem lesz könnyû dolgunk a pálya szerintem szinte alkalmatlan a gyorsulásra.
alapból aszfalt a rossz tipusból és nem kicsit kavicsos komolyan ilyet még nem láttam.horror.

este vissza a szállásra esélylatolgatás,de nem számítottunk semmi jóra.
másnap reggel 9-kor Kohári Zoli jött értünk a miattunk kibérelt zsír új 9 személyes kisbusszal,hogy kivigyen a pályára.
11körül el is kezdõdött a tesztlehetõség.elsõre feltettem a már megszokott BF Goodrich drag radiálokat.
hát nem is tudom mit mondjak.....ilyen szar tapadást szerintem még nem éltem meg.ugy reszelt mint még soha.és ugye ki szerettem volna próbálni az ALS-t hát sikerült.3.fokozatban olyan sebességgel kezdtek el forogni a kerekek,hogy irányíthatatlanul gyorsultam,majdnem átmentem a másik oldalra.....:(
elvettem a gázt és rákúrt@m az ALS kapcsolóra egyet:)
gurulok tovább látom leállt a motor.semmi gond,bár ilyen még nem volt...majd beindítom.
hát nem:)nem indul az istennek pálya végén ott állok se kép se hang.mondom fasza ilyen nincsen itt vagyok "életem versenyén" és az elsõ futamon megáll e gép.ilyen még newm volt.gondoltam mindenre,de minden jónak tünt...ott állok egy negyed órája...erre beugrott,van egy kapcsolóm amit arra használok,hogy olajnyomás építésekor nem legyen gyujtás és befecskendezés.....és hol van?na hol?hát persze az ALS kapcsoló mellett.....felkapcsoltam és mûködik.....:)

visszamentem,és arra jutottunk,hogy ez a gumi felejtõs itt....
még szerencse,hogy F1 Pisti adott kölcsön két új hoosier drag radiált.hát ez bejött.
elsõ futam rögtön 11.6
futottam még 1-2 futamot hasonló eredménnyel,de nem erõltettem mivel láttam senki nem tudott ilyen idõt produkálni.

du-n mikor már kezdõdött volna a kvalifikáció kitört egy kisebb botrány mert majdnem leállították a versenyt.olyan pályaszakaszt is használtak néhányan amit nem kellett volna.

mind1 órák alatt megoldódott a porbléma.elkezdõdött a kvalifikáció.
hát mondanom sem kell,hogy sanyával körbe körbe vertük egymást hol egyikünk hol másikunk volt elõrébb pár századdal  !!!

a végén sikerült nekem a jobb futam 11.53 vs 11.59.tehát nem mondható megnyugtató elõnynek:DDDD

másnap is volt még idõmérés reggel sanya próbálkozott még párat,de a felállás megmaradt.

döntõk

elsõ futam bye
 

második futam egy nissan ellen ami szépen bealatott mindenkit:)egy tizeden belüli idõket mentünk mindhárman,így rá kellett menni a reakcióra,hogy biztos legyen a gyõzelem......sikerült:DDDDDDD

beugrottam ennél a futamnál 56ezreddel !!!!!!!!!!! de nem vettem el hogy a pályán se elõzzön meg,csak annyira nyomtam neki,hoyg elsõként érjek a célba....így is lett.
sajnálom nagyon a dolgot,de ez van ez egy ilyen sport....viszont azt gondolom,hoyg így is megmutattuk nekik ki mit tud!

a harmadik helyért egy 500Le-s golf egyessel mentem amit azért sikerült nem kis elõnnyel elverni,de ez már annyira nem boldogított::(((

szuperdöntõben összekerültem egy V8 nitro Capri-val.szerintem ez volt számomra a KOE legjobb futama.nagyon szépen mentünk 60lábon annyit kaptam amit már nem lehetett behozni,de mentem rá mint a meszes....
 

hát ennyi volt a koe nagy vonalakban biztosan hagytam ki dolgokat,de a többiek is írnak majd:)

köszi nektek:

Árpi(gizi)
Jeri(dávid)
sanya
és nem utolsó sorban F1 Pisti a gumikkal,mert ha az nincsen akkor biztosan nehezebb lett volna!

és köszönöm mindenkinek aki ott volt,és aki szurkolt

 

sziasztok;)


mégis;)

2008.06.17. 14:23 - szabyk RST

megoldottuk a problémát Robi barátommal.....úgyhogy mûxik a dolog úgy tûnik:)

ma késül egy képsorozat az autóról.........kiváncsi vagyok milyen lesz.


ALS,ez ami valószínû mégsem lesz

2008.06.16. 22:23 - szabyk RST

hát ugy tünik nem lesz ALS,mert a motor ami mûködteti a pillangót nem igazán van a helyzet magaslatán.....hol így hol úg ymûködik,úgyhogy azt gondolom(most) ez kimarad.....felesleges kapkodni 2 nappal az indulás elõtt!

 

ez van.....


10.83@221,5

2008.06.16. 18:05 - szabyk RST

meg van a kunmadarason futott rekordom videója külsõ kamerából!

(10.83@221,5)

fogyasszátok:)

 


készülünk irány a KOE!

2008.06.15. 16:25 - szabyk RST

tegnap megint sikeres versenynapot zártunk.hogy-hogy nem sikerült elsõ helyen kvalifikálnom magam....sanyának problémái vannak tapadás terén(hála:D)így nem tudott a tõle megszokott idõket menni(11-es idõket is futott majd 240-es célvonalival).........de a döntõben mégis sikerült nyerni neki(nem is nyomtam:DDDD).mindegy jó kis meccs volt tetszett..... úgy láttam a nézõknek is:)
futottam megint 3db 10-es futamot és egy új egyéni sebességrekordot 226-al.

lassan felkerülnek a képek a világhálóra,meg többen is láttáttok új design van az autón.
hála Kohári Zoli-nak aki segített a KOE-n való részvételemben is és az új dekor kivitelezésében!!

ITT IS KÖSZÖNÖM ZOLI!

íme:

 

azt is tudtuk,hogy 3. váltásakor nem kis lag van az autóban,és mivel a telitalpas váltás ugye nem járt sikerrel ezért ma délután gizivel visszakötöttük az ALS motorját ezzel még tudunk 1-2tizedet hozni talán.
a beállítással vigyázni kell,csak akkora nyomást akarok,hogy szépen gyorsuljon,mert ha túl nagy lesz akkor tuti megcsúszik a kuplung.....tehát olyan 0.1-0.2bar-t gondoltunk ki.
sokak örömére visszatettük a kipufogódobot is,mert ugye kint kötelezõ lesz minimum 1 dob használata...(kiváncsi leszek hány autón nem lesz majd)
holnap jön egy lakatos barátom és kicsit alakítunk a kerékjárati íveken,hogy jobban elférjenek majd a 225/50R15-os drag radiálok ebbõl is vettem kettõ jobb állapotút Ponya barátomtól.

úgyhogy készülünk ezerrel!!!!!!!!

TI PEDIG SZURKOLJATOK NEKÜNK!!!!!!!!!!

sziasztok:)


holnap megint verseny

2008.06.13. 09:27 - szabyk RST

holnap végre megint verseny van.
nem változtattunk semmit az autón kunmadaras óta (de azért lesz egy kis újdonság;),kiváncsi leszek mit mutatnak itt az adatok.
én kimegyek mindenképp délelõtt,mert napközben pár órára el kell mennem...........

 

 

ez lesz az utolsó teszt a KOE elõtt.....remélem nem lesz semmi gond.

 

 


11.0 belsõ kamera

2008.06.02. 08:55 - szabyk RST


miszter gecijó 2.:DDDDD

2008.06.01. 12:05 - szabyk RST

Tegnap voltam talán életem legjobb versenyén,és ezt most nem az új egyéni rekordom miatt mondom.
10.8@221 féltávnál 7.2@174!

Azt kaptam meg madarason amire évek óta "vágyom".Rengeteg nézõ,óriási hangulat!Igaza volt Soma barátomnak mikor azt mondta ezt nem szabad kihagyni!

Az új egyéni rekordom pedig csak hab a tortán.Nem volt egyszerû szülés,de mikor progiztuk az autót már akkor sejthetõ volt,hogy itt lesz valami....sikerült még egy kis pluszt kicsikarni a motorból.
Sikerült még egy kicsi pluszt kicsikarni magamból és a technikából!
Ebben minden embernek benne van a keze akivel együtt"dolgozunk".

Több 11.0-ás futamot is nyomtam napközben nem kis hõségben(volt olyan amikor 65 fokos volt az IAT)
De valahogyan nem sikerült beleszaladni a 10-be. 3. fokozat váltásakor mindíg "belagolt" az autó.
Arra gondoltunk,hogy ennéel a váltásnál nem kéne elvenni a gázt hátha idõt nyerünk.....Nem így lett persze simán rommá csúszott a kuplung....be is szartam,hogy annyi neki,de kis járatgatás után úgy tünik rendben van.

csináltam ez egyik 11.0-ás futamról egy belsõkamerás felvételt,és azt gondolom lesz egy jó külsõ a döntõröl is.amint megkapom õket fent lesznek itt!

 

gyorsba ennyi:)






Total 10 entries
1  



Egyéni rekordom
9.78 @ 238
Gyorskeresés
A versenyautóm
Ford Fiesta mk3
2.0Zetec turbo
JE dugók
Eagle hajtókarok
portolt polírozott nagyszelepes hengerfej
Garrett gt35r
Motec ECU
1600ccm injektorok
2 db Bosch 044 motorsport pumpa
egyedi rallycross style leömlõ
egyedi szívósor
Sachs racing kuplung


                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327