|
célegyenes2009.03.29. 15:48 -
szabyk RST
Hát elérkezett az idõ....ma kimegyünk és megprogramozzuk az autót... elkészült közben a 2009-es design.....kb ez az amit láthattok mostantól..;)
sziasztok!!!!!!!! beindult2009.03.26. 05:53 -
szabyk RST
tegnap éjjel(vagy ma már nem is tudom)...beindult a csúcsgép..... ahhoz képest,hogy sok tényezõ megváltozott semmi extra nem volt vele,szinte egybõl tökéletesen üzemelt....(na jó azért volt mit állítani rajta).... ami viszont nem jó hír...hogy a fokozatok fordítva vannak (1 helyett 2......3 helyett4.....és így tovább..) tehát a kulissza dolog nem oldódott meg....még.
....................de azután délelõtt betettem a V 4.0-t...ezzel mûködni fog asszem...... volt.... lett.... azt gondolom látható az eltérés....:)
elkéstünk....2009.03.22. 20:38 -
szabyk RST
Láttátok....elkéstünk...nem volt elég idõ November óta,hogy elkészüljön az autó...ezt nem is értem egészen,de így alakult nincsen mit tenni... rajtunk nem múlott a dolog,azt gondolom...három hete éjt nappallá téve dolgoztunk....kevés volt... itt szeretném megragadni az alkalmat,hogy köszönetet mondjak mindenkinek aki segített, nem is keveset.. Gizi KÖSZÖNÖM és persze mindeninek aki kimaradt....(tudják azok akikrõl szó van).... de ne térjünk el nagyon a témától..... dolgoztunk... az autó elkerült a Gyula turbo mûhelyébe, ahol elkészütek az átalakított féltengelyek. az eredeti cucc amúgy egy Mondeo 2.5V6 féltengely...nem találtam erõsebb cuccot ami elérhetõ áron van és összepárosítható a többi komponenssel......kiderül mire lesz elég.... közben a kipuff "rendszer" is elkészült..... hogy azért ne csak 2 szálon fusson a dolog,le kellett méreteznem a kábelköteget és egy "térképet" kellett csinálni, amit elküldtem Powered kollégának aki nagyon segítõkészen mindent félretéve legyártatta azt nekem...köszönöm.!!! mikor visszakaptuk az autót tudtam,hogy szivattyú utca következik..... kezdõdött a szuper gyártású pedálgéppel....amit amúgy is 2 napig hekkeltünk (ugye a hidro kuplung)..mire bement a helyére..... következett a lengõkarok átalakítása,hogy a futómûvet is versenyképes állapotba lehessen hozni....(ugye a felni gumi kombó nem kicsit eltér majd a 2008-as konfigtól) következett a váltókulissza....hehe.....Ford....csak a Focus-ban volt kb 3féle váltókapcsóló mechanizmus...3 féle kulissza..és vagy 3féle bowden(2000-2004ig)....naná,hogy nekem nem sitmmelt semmi semmivel.....a három féle cuccból kellett összelegózni a mûködõ verziót....(mert ugye ügyes voltam és elõre vettem egy B&M short shiftert így a kulissza adott volt már) benzinrendszer....ez is egyszerû csak úgy Szabi módra....eldöntöttem,hogy ha lehet az idén szeretném kipróbálni az E85-öt..de ugye ez"pici" fejlesztést kívánt ezen a téren is..(ugye emlékeztek rá,hogy mi is volt a tavalyi tûz oka)..hát nem bíztunk a véletlenre..1600ccm befecsik 2db 044-es AC...6AN-es rendszer 2 csövön támad..hát nem egyszerû az élet szinte mindenbõl duplán kellett....de Sanya és Krisztián segített minden téren....köszönet nekik itt is.... az intercoolert is egy kompakt jobb hatásfokú darabra cserélném....erre csak egy mód lehetett,ha vizes hûtõt veszek....hát szerváltam egyet.....ezt is be kellett faragni úgy,hogy a legjobb hatásfokkal dolgozzon íme: persze külön szivattyú,külön "ice box"....hátha stabil hõmérsékletet sikerül elõállítani.... és ugye volt sok apróság is....le fényeztettem az orrát az autónak....az is idõ... addig jutottunk,hogy a motortérben bent van a kábelköteg a kocsiszekrényben kell még megcsinálni a a kapcsolótábla a mûszerek és a többi kütyü kábelezését..... utána elméletileg indítható a motor és el lehet kezdeni a progizást is....(mondjuk azt még nem találtam ki hol és hogyan...) remélem a következõ versenyen tudunk indulni....és kiderül mit is sikerült fejleszteni 2009-re... a mostani állapot... egyelõre ennyi ;)
Total 3 entries |
Egyéni rekordom9.78 @ 238GyorskeresésA versenyautómFord Fiesta mk32.0Zetec turbo JE dugók Eagle hajtókarok portolt polírozott nagyszelepes hengerfej Garrett gt35r Motec ECU 1600ccm injektorok 2 db Bosch 044 motorsport pumpa egyedi rallycross style leömlõ egyedi szívósor Sachs racing kuplung Cimkék10_second_club (1) 11.0@220 (1) 11.1 (1) 2009_felkészülés (1) 2009_küzdelem_az_idõvel (1) 2010_motor (1) 70mm (1) als (1) ausztria (1) blog (1) blog_frissítés (1) bukócsõ (1) cat_cams (1) dry_sump (1) elmebeteg (1) elsõ_verseny (1) expo (1) fejlesztés (1) focus_rs (1) fotósorozat (1) fuel_pressure_regulator (1) kerékagy (1) kiskunlacháza (2) kitámasztó... (1) koe (5) koe_elõdöntõ (1) koe_west (1) koe_west_2008 (1) kunmadaras (3) mk2_escort (1) motec (1) mtx75_off (1) mtx_75 (1) nevezes (1) nyíregyháza (2) olaj_pumpa (1) pillangó (1) rozinante... (1) sajt (1) sanya (1) surge (1) surge_limit (1) szabályzat (1) szívacs (1) szívósor (2) szívósor_project (1) tengelyek (1) tuning_kiállítás (1) váltó (1) új_egyéni (1) 2009 (1)Archívum2010. január (2)2009. december (1) 2009. november (1) 2009. október (1) 2009. szeptember (1) 2009. augusztus (2) 2009. július (2) 2009. június (1) 2009. május (3) 2009. március (3) 2009. február (3) 2008. november (4) 2008. október (1) 2008. szeptember (1) 2008. augusztus (3) 2008. július (3) 2008. június (10) 2008. május (5) 2008. április (9) 2008. március (6)
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |