Nagyon komoly mezőny jelent meg a versenyen, két 9 másodperces turbós V8-as vas érkezett Lengyelországból, ők az A8 kategória első két helyezettjeként végeztek.
De kapott komoly ellenfelet az A6-os kategóriában versenyző Vogelsinger Sándor is, -szintén Lengyelországból- egy 500 lóerős Civic formájában, igaz ő nem bírt a hazai bajnokkal.
Szlovéniából is érkezett gyors vendég, az A5 kategóriát simán nyerte a 2 literes szívómotoros Civic.
A nap igazi sztárja kétségtelenül Gerd Habermann sugárhajtású járműje volt, a legjobb futamában 7.1-es időt produkált 377 km/h-s célvonali sebességgel!
(Természetesen Z0 kategória nem volt, csak kiemelés miatt került az éremtáblára)
A döntők kezdetéig minden flottul ment, de sajnos a számítógépes rendszer hibája miatt a döntők lebonyolítása rendkívül vontatott lett, sajnos ez jelentősen rontott a verseny színvonalán.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...