|
A Piros jármű mérésének körülményei: | | A Zöld jármű mérésének körülményei: | 3 liter, turbós motor, ahogy igértem! A Lupo a VW rekordfogyasztó kisautója, 1.2-es háromhengeres, hengerenként kétszelepes(!) TDI motorral, a tulaj szerint Rómáig és vissza 3 liter alatti fogyasztással. Itt egy adatlap az típus adataival. A mérés helyét keresve, dinamikus autózással, a gyorsulás mérésekkel együtt persze a fedélzeti számítógép szerint is megnőtt a fogyasztás, úgy 5 liter körülre. Nem rossz, nem rossz, de hát nem is egy vasparipa, amint az a görbén látszik. :) A kis fogyasztás érdekében ráadásul egy elvont váltó dolgozik az autóban. Automata, de nem ám az amerikai, "váltás alatt is gyorsul az autó" tipusú, hanem "a csiga vagyok, de keveset fogyasztok" alapelvnek jobban megfelelő "szünetet" tartó. :)
Egyébként azt le kell szögeznem, én sokkal rosszabbra számítottam, a forgalomban egészen dinamikusnak tünt.
ui: Aki nem tudná, miért csinálta meg a VW ezt az autót, íme az igaz történet: Ipari kémek jelentették a VW vezetőségének, hogy a Renault egy 3 literes Clio-n dolgozik. Összedugta a fejét a vezetőség, és arra jutottak, ez nagy üzlet, erről ők sem maradhatnak le, és ők is csináltak egy 3 literes kisautót. Igaz a Clio inkább 10 liter felett fogyaszt, lévén a hengerürtartalma lett 3 literes... :) | | |
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327
Stack trace:
#0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include()
#1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...')
#2 {main}
thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327
|