timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
A BMW közúti személyszállító tankja a 4.4-es benzinmotorral. Némileg meglepő, hogy épp, hogy csak sikerült jobb 0-100-at mérnünk, mint a gyengébb 3 literes motor gyári adata.
A 4.4-es 7.0 mp-s katalógusadatától hát hogyismondjam, ölég messze van.
A meglehetősen hasonló paraméterekkel (tömeg, teljesítmény, hajtáslánc) megáldott Touareg azért jobban teljesített.
 Amíg nem nézzük meg a grafikont, nem is érti az ember, hogy tud ilyen jó 1/8 mérföldes időt menni ilyen gyenge célvonali sebességgel ez a ritkaság.
Sajnos a mérés alatt -mint oly sokszor- némi problémája akadt a nitrórendszerrel és hármasban egyáltalán nem akart menni az autó. Némi köhécselés után a pilóta elvette a gázt, majd újra padlót nyomott (8 mp-nél) majd fél másodperc mulva ráadta a nitrót is. (Csak 1/4 mérföldes nézetben látszik igazán!)
Így nagyon jól látszik, mekkora "löket" is van ezen a motoron. szívó üzemmódban meglehetősen alacsony fordulaton kb. 80 lóerő körül produkál keréken, a nitró ezen több mint 120 lórerőt dob. Nem a max. teljesítményhez kell hasonlítani a 80-at, hanem közvetelnül a nitró ráadása előtti és utáni értékeket kell nézni.
De nézzük a futam elejét! Félelmetesen jó rajt ez hátsókerékhajtástól, stabil 0.9 g, nagyon jól tapad. Ennél ráadásul tudott jobbat is rajtolni, az első fél másodperc még nem az igazi. A 100 km/h-t pont eléri kettesben, így ez a mutató utal a leginkább az autó képességeire. Nagyon könnyű és erős. Nem méltatlanul nyerte a kategóriáját aznap a Rábaringen.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...') #2 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327