timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
A korábbi mérés óta kapott egy Superchips stage III chipet, papíron ettől 330 lóerő kellene erősödnie.
A teljes 76-os kipuffrendszer, és a szívooldali változások (bővebben lásd carstyling adatlap) is biztosan hozott valamennyit, de a keréken leadott 220-230 körüli értékek saccolásom szerint inkább csak 280-at jelentenek főtengelyen.
Persze elsőkeréken ez sem kevés.
Ezúttal ESP nélkül mértünk. A tapadás maradt a kb. 0.5g-s szinten, de erre már 70-ig kettesben is képes.
A hármas és négyes elején volt egy apró visszaesés a teljesítményben, valószinűleg az elektronika vette vissza egy picit az erőt. (A másik mért próbában ez nem jelentkezett, de az idő mégis rosszabb volt)
 





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...') #2 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327