timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
9 másodperces GMC Typhoon! A típus lényegében azonos a Syclone-nal, gyárilag ugyanaz a motor hajtja, azonos hajtáslánccal, stb.
Ez a Lengyelországból érkezett példány viszont már igen messze van a gyáritól. Először is 6 henger helyett egy 5.7 literes V8 lakozik az orrában, ráadásul két turbó lélegezteti. A váltó egy háromfokozatú TH-400, transbrake-kel. Ez teszi lehetővé, hogy még álló helyzetben töltőnyomást építsenek a turbók anélkül, hogy az autó megmozdulna. (Gyakorlatilag egyszerre van egyesben és rükvercben)
Amint megvolt a kívánt nyomás, Marcin oldotta a transbrake-et és a Ty úgy lőtt ki, mintha belementek volna hátulról. Nagyon látványos lesz videón. A puha oldalfalú draggumik miatt nagyon durván 'pattogott' (dülöngélt előre-hátra) az első 50 méteren, emiatt a durva fel-le ingadozás a gyorsulási görbében.
Ennél jobb rajtot egyelőre csak a Jeepnél mértünk.
A két váltást 140 ill. 190 körülre teszem, de amint látható, alig van nyoma. Brutális.
Majd szerkesztek egy új nézetet, durvább skálával, hogy a teljesítménygörbe is ráférjen valahogy a diagramra.
Ez a futam a legjobb időmérője volt Tökölön, a hivatalos eredmény: 9.58 @ 235.29, amit 12" rollout beállítása esetén ismét igen jól közelít a műszeres mérés.
Az autó egyébként az A8 kategória győzteseként végzett. Bravo!
 Ez egy 2002-es 2literes, fullosan átépítve a svéd Maptun cég licensze alapján, dugattyúk, hajtókarok, GT28 turbó, modosított motorvezérlés. És ebből kivülről belülről semmi nem látszik, amig el nem kezd gyorsulni. Márpedig ha lassan is, de elkezd és igen szép csúcsteljesítményt varázsol az útra hármasban. (Negyedmérföldes nézet kell, hogy látszódjon.) Elég "hegyes" konfig, igaz ebben közrejátszik, hogy minden valószínüség szerint túl korán váltott fokozatokat. Valószínüleg csak rutintalanság, hisz nem könnyű tudni, mikor kell váltani egy erős elsőkerekessel. Érezni kell, az meg csak gyakorlással jön.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...') #2 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327