timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Szász Csaba tavalyi piros Suprájából átugrott a motor ebbe a kibelezett fehérbe. Éppenhogy elkészültek vele a versenyre és hát ez meg is látszott rajta külsőleg is és hát a mérést elnézve műszakilag is lesz még mit javítani rajta.
Ellenben már most is félelelmetes a produkció.
A Chevy Novát leszámítva egyelőre ez a legjobb orrmotor, hátsókerékhajtás kombó a rajt tekintetében! Nagyon szép, határozott megindulás, 70km/h-ig minden tökéletes. A váltóval viszont komoly gondok vannak. Látható, majd 1 másodpercig tartott, mire sikerült kettesbe tenni. Váltás után pedig az telik egy másodpercbe, hogy megjöjjön az erő. Megjön szépen, szó se róla, de egyből el is kezd fogyni. A hatalmas turbó nagyon későn kezd el betölteni, a motort viszont nem nagyon lehet 7000 fölé forgatni egyelőre. Az igazi erejét hármasban mutatja meg az autó, 470lóerő keréken nagyon nem kevés.
180-tól gyorsul úgy, mint amit egy átlagos elsőkerekes autó elinduláskor tud. Komolyság.
A célba már leszabályzáson ért be. Ez a futam volt egyébként az egyetlen 11 másodperces futama volt, a hivatalos mérés szerint 11.948 @ 201 km/h.
A döntőben a 2. fotón látható rajtprogramot már nem tolerálta a difi és rajt után egyből eltünt a hajtás.
Legközelebb biztosan még jobb lesz.
 Egy újabb gyors Audi. 2.6 literes stroker, Whistler ECU, GT30 turbó 1.6 bar töltőnyomáson.
Sajnos a nagy hideg és a nyári gumik nem igazán működtek jól együtt, a rajt igen messze van a nyáron elérhetőtől. De ereje az van szépen.
A turbólyuk sem vészes, pedig nincs komoly antilag.
Négyes végén már nagyon elfogyott az erő, váltani kellett volna, de így pont meglett a negyedmérföld.
Jövőre pedig majd kiderül, mire is képes komolyabb nyomáson, rendes tapadás mellett.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...') #2 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327