|
A Piros jármű mérésének körülményei: | | A Zöld jármű mérésének körülményei: | Egy év kihagyás után visszatért a leghangosabb, leggyorsabb szívómotoros Honda. A bocimobil immár négy pillangóval, Hondata ECU-val, magas kompressziós dugattyúkkal és minden földi jóval támad. A nap folyamán tudott 12.4-et is futni, sajnos a mérésnél csak harmadikra sikerült az első váltás, nem is forgatta el addig, amíg illett volna, ebből a két tized különbség. Hivatalosan ez a futam 12.66 @ 181 km/h. A rajt továbbra is remek, ezek a Matador gumik remekül tapadnak. Egyesben nagyon szép 0.7g feletti gyorsulás után viszont szembetűnő a hatalmas visszaesés kettesben. Ennek részben az az oka, hogy túl hamar jött a váltás, így kettesben nem tudott elforogni a kerék. Tavaly ezzel nem volt gond, kettesben jobban is gyorsult. A két mérés virtuális versenyében látszik, hogy a harmadik másodperctől a negyedikig a tavalyi autó gyorsult jobban, hiszen a sebeségkülönbség görbe (kék) csökken ezen a szakaszon. A teljesítménygörbén látszik, hogy jóval a maximális teljesítményhez tartozó fordulat fölé forgatják a motort, de jól teszik, hisz a következő fokozatban nincs magasabb gyorsulás. Egyébként érdemes összevetni a tavalyi görbével, a csúcsérték is sokat javult, persze, de alacsonyabb fordulaton jóval erősebb, sokat számít ez. | | Magyarország leggyorsabb szívómotoros Hondája. A Matador pályagumik mindenféle gumimelegítés nélkül is félelmetesen tapadnak a sima aszfalton. A teljesítményröl meg ne is beszéljünk, 1.6-os szívómotortól ez kiemelkedő eredmény, főleg ha figyelembe vesszük, mennyi gyári Honda alkatrész van még a motortérben. Mindesetre aki ilyen motor építését tervezi, szerintem konzultáljon a motor építőjével, mert úgy tűnik tud valamit. :)
A karosszéria elképeszően rezonált, először teljesen értékelhetetlen görbéket rajzolt a számítógép, majd a műszer áthelyezése után sikerült ezt a 'simaságot' elérni. |
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327
Stack trace:
#0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include()
#1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...')
#2 {main}
thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327
|