timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
A csoportos versenyautó, sivító tolókerekes váltóval, 1.6-os motorral, intermediate gumikon, száraz pályán. Jól látható a homológ váltó hatása. A hoszzú egyes az 5. helyén, mivel ez a legritkábban használt fokozat, a kettes van az egyes helyén, a hármas a kettes helyén, és így tovább. Mivel az első váltáskor elég hosszú úton kell mozgatni a váltókart, ez elég sok időbe telik, a többi váltáshoz képest ez láthatóan lassabb. Az erősen rázkódó kasztni miatt a szokásosnál nagyobb görbesimitást kell alkalmazni, ezért a késöbbi váltások helye sem olyan markáns, mint általában szokott. De azért így is elég egyértelmű. A tapadás meginduláskor nem túl kiemelkedő, de hát egy rally autónál nem is a rajt a legfontosabb. 





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...') #2 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327