timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.07.13. 18:03:08 (73211
2200 tól értem onnan éled ott kb nekem is 1 bár. azt megy fel de 4000 ig nem lesz több. Most lesz majd rajtva állítva hogy ne essen ekkorát. Igazából meghírdettem próba szerencse, de ha megmarad nem
bánom. Inkább 100 tól 150 től érzi jól magát. Gabiék lemérték a tengelyt nagyobb mindt az övé Mosolyog )) csak nagyon szarul adja le mert 4000 től butul meg  
Re: (73209)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.07.13. 17:08:49 (73209
Felhasználói profil
12.80 @ 173
wow.... nekem 2200nál 1bar nyomásom van.. Széles vigyor   és mégis ezzel a konfiggal húztam a 12.8at..   Mosolyog

Kicsit fura..hogy 4ig 2bar...aztán pikk pakk 2.7 Mosolyog   

kerékátmérők stimmelnek e stb...de akkor is egy negyedmérföld az beszédes tud lenni... és nem időeredményre gondolok...hanem célvonali sebességre... 
Re: (73208)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!