timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.11.03. 09:42:50 (73755
Felhasználói profil
11.72 @ 205
egy gyorsulási versenyen ne akarjunk már annyira hivatalosak lenni
ha jól rémlik bár nem biztos a kresz 10% teljesítmény növelést engedélyez
elmondom neked ennyi erővel minden autó profi aki kijön a versenyre mert nem street/legális

az utólag turbósítás elbaszta? mit baszott el ?a punto gt k örüljenek ,hogy mehetnek a szívó kategóriában.
na ez a nevetséges ,de mindegy engem nem érint,
ezért nem is szóltam a gyűlésen bár gondolkoztam rajta hogy szólok ,fölvetem ezt a lehetőséget
nyugodtan mehetnének AS6 ba úgy is üres

"ha csinalok 1.4T-bol 1.6T-t, akkor az profi, ulessel, karpittal, mindennel, az 1.6NA-bol 1.6T meg street"
ha vennéd a fáradtságot és bele papíroztatnád a blokkod akkor mehetnél streetben
miért nem jöttél el a megbeszélésre?

"az meg, hogy gyarilag szivo motor utolag turbositva is street, az itthonisztanban uccan sosem street a versenypalya bejaratan kivul
csak akkor nem ertem mitol street a kategoria neve
mert xy ezt kisirta?"
2008 ban engedélyezve volt az utólag turbósítás ekkor kezdtük építeni az autom,2009 ben betiltották be is szoptam mert mehettem a teszt kategóriában,de mentem
2010 ben gépkönyvhöz kötötték mentem profiban ,mint utólag kiderült nem is kellet gépkönyv,mindegy
2011 re nagy nehezen ki lett sírva hogy az utólag túrbós autók menjenek streetben ,bepapíroztattam a mostani blokkom és mentem 2 évet
ki lett találva egy jó kategória erre az AS 6

rohadjak meg Zoli, megyek egy évet profiba ha te kijössz versenyezni és végig tolsz egy évet
 
Re: (73746)
válasz erre 2012.11.02. 10:56:20 (73747
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Zoli,

az utólag turbós azért street,mert van papírja,ülése,kárpitja,mindene.Nincs szétvágva,csőből-műanyagból építve,stb.

Ha nem lehetne ilyen autókkal streetbe nevezni,nagyon sokan nem versenyeznének profiban az utcai autójukkal. Még jó,hogy nem kell mindjárt stock autókkal versenyezni,úgy,ahogy a gyárból kijött. Vicc is lenne,ez nem astra kupa,hogy szinte csak a sofőrön múljon. 
Re: (73746)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.11.02. 10:40:23 (73746
Felhasználói profil
14.93 @ 153
de a ket fos kategoriaknak sincs a vilagon semmi ertelme

az meg, hogy gyarilag szivo motor utolag turbositva is street, az itthonisztanban uccan sosem street a versenypalya bejaratan kivul
csak akkor nem ertem mitol street a kategoria neve
mert xy ezt kisirta? dejo

az meg hogy nemelyik autoba ugy van beutve a motorkod, hogy az 5-6 karakterbol 2 sincs egyvonalban az egy vicc, aztan ott vigyorog vele a dobogon
nyilvan biztos a forgalmi szerinti lehet a motor, mert gondolom biztos a motor is kategoria szerinti ccm-s
direkt nem irom le ki, majd max magara ismer

itt nyilvan mar felmerul, hogy a gepatvetelen is kene vmit faragni
pusztan ranezesre megis kiafasz fogja megallapitani, hogy egy motor 1.3-s vagy 1.8-s stroker? ha nem megy kiugroan nagyot, hanem mindig csak eppen nyer a masik elott, akkor nem dol meg sosem
es nopara, ezt pofatlanul van aki ki is hasznalja
viszont nem is kell annyira szetfaragni, hogy egy evben 2-3x szetessen miatta

donto utan, elso 4 helyezett gyertya ki, meres
cheater vagy, ott szopodsz be egy tomeg elott 
Re: (73727)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!