timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.11.02. 11:21:05 (73748
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Bla-bla-bla

akkor megis mitol "street"?
ha csinalok 1.4T-bol 1.6T-t, akkor az profi, ulessel, karpittal, mindennel, az 1.6NA-bol 1.6T meg street
hat a facomat
ezek gyarilag azert kisebb ccm-sek, mert turbosak
vmit vmiert
pont ezt semmizi ki az, hogy szivobol lehet turbost csinalni, de a kis ccm-s turbosbol nagyobb ccm-s turbos az profi kategoria
baromira ertelmes, tenyleg 
Re: (73747)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.11.02. 10:56:20 (73747
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Zoli,

az utólag turbós azért street,mert van papírja,ülése,kárpitja,mindene.Nincs szétvágva,csőből-műanyagból építve,stb.

Ha nem lehetne ilyen autókkal streetbe nevezni,nagyon sokan nem versenyeznének profiban az utcai autójukkal. Még jó,hogy nem kell mindjárt stock autókkal versenyezni,úgy,ahogy a gyárból kijött. Vicc is lenne,ez nem astra kupa,hogy szinte csak a sofőrön múljon. 
Re: (73746)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!