timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.12.08. 18:30:20 (73914
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Lehet csinálni kisT-ből nagyobbT-t csak a használt motor szerepeljen a forgalmiban. Ha a gyáriban növeled a köbcentit, teljesen ok, ha egy nagyobb köbcentis motort papírozol be az is ok, és egy dolgot ne felejts el, a valós hengerűrtartalmat megadni a gépátvételen.

Jó ötlet a végellenőrzés, de sajnos még nem tartunk ott infrastruktúrában, hogy ez megoldható legyen. Az eredményhirdetések többnyire már sötétben zajlanak, hol és hogyan gondolnád megvalósítani a műveletet? Ha lenne egy műhely, mint a rallye vagy a gyorsasági versenyek helyszínén, akkor semmi akadálya, amíg csak központi gyertyás autókról beszélünk. De nem csak ilyenek vannak a mezőnyben, azoknak a köbölése pedig csak megbontással megvalósítható.

UI: Bocs, hogy csak ilyen későn reagálok erre a hozzászólásra, de fórumozni nem sok időm volt az idei évben. 
Re: (73748)
válasz erre 2012.11.03. 13:01:38 (73758
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ritkán értünk egyet, de most nagyon!
Ez az egész STEET dolog sántít, bárhonnan is nézem. Nekem pláne nem érthető.
Versenyezni gyors autóval akar mindenki, kihasználva az autó és pénztárcája lehetőségeit.
Sok a lehetőség a csalásra steetben, és a szabályok is sokak számára érthetetlen, mitől utcai is? Látunk tréleren street autót nemegyet.
Így, hogy jövőre átvsszük az MNASZ kategóriákat a Rábaringen engem is sokat foglalkoztat a kérdés. Agyaltam rajt eleget, mire rájöttem, hogy okosabbak ezt hogyan is csinálják. Adjunk már esélyt tényleg mindenkine, ha full gyári, ha szénné tuningolt és könnyített, indulhasson, döntőzhessen.
Tehát amit mi jövőre bevezetünk, és tovább fogjuk fejleszteni az évek során, az az időalapú kategória.
Nem lesz teszt kategória - minek is, senkinek sem jó, helyette időalapú kategóriába nevezteht aki csak akar, indulásnak 3-4, később több. Mindegy mi az, mindegy hol hajt, mindegy mivel megy, mindegy slikk, mindegy a kipakolás. Alapszabályoknak feleljen meg, biztonságos legyen - mint most is a teszt kategóri.
Járnak számok a fejemben, amik kb 11alatt, 11-12,5, 12,5-14, 14-16, 16 felett. Erre még alszunk párat persze. Lesz döntő, dobogó, kupa stb. Bárki beesik, nyerhet, nem kell az utcai autót szétszaggatni, tehet fel slikket, kipakolhat tetszés szerint. Sok múlik majd az ügyességen is, nem csak az autót. NEM, nem breket, ez heads up, lásd Európában sok helyen.
Véleményem szerint ez a megoldás, a street kategóriákat meg nem firtatom, aki oda akar menni, és befér a kocsija, menjen, ha lesz majd kivel.
Rettentő éles és színes futamok várhatóak, pl díze egyes golf vs Corvette, vagy Porke döntőzés?
Ugye erre mindenki gerjedne!
Véleményem szerint, kizárólag magán véleményem persze, csak így lehet egyenlő esélyt teremteni, nem lehet, főleg a streetben igazságot tenni. Persze kérdés pl profiban is igaz, hiszen vicces a lengyel Corvett a 8.0-val az öthengeres Audik ellen, elvesszük az emberek kedvét csak a versenyzéstől.
Mindegy, ki mit mond, ezt elindítjuk mi a Rábaringen, a többi az idő dolga.
Részleteken már dolgozunk, bár csak át kell vennünk a kinti szabályokat, nincs nagy okosság, más már régen gyártja a melegvizet, nem kell feltalálni.
Ez a Street dolog sehol sem működik jól, csupa konfliktus az egész. 
Re: (73748)
válasz erre 2012.11.02. 11:31:40 (73751
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ugyan mitől lenne az 1.6T 1.4T-ből profi? Azt hiszem 2 éve engedélyezett a stroker streetben is.Magyarul ha 1.4-ből 1.9 lesz,akkor mehetsz AS7-ben legálisan. 
Re: (73748)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.11.02. 11:21:05 (73748
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Bla-bla-bla

akkor megis mitol "street"?
ha csinalok 1.4T-bol 1.6T-t, akkor az profi, ulessel, karpittal, mindennel, az 1.6NA-bol 1.6T meg street
hat a facomat
ezek gyarilag azert kisebb ccm-sek, mert turbosak
vmit vmiert
pont ezt semmizi ki az, hogy szivobol lehet turbost csinalni, de a kis ccm-s turbosbol nagyobb ccm-s turbos az profi kategoria
baromira ertelmes, tenyleg 
Re: (73747)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!