timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.12.08. 21:13:06 (73920
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Alakulunk.....jol van! 
Re: (73758)
válasz erre 2012.11.03. 17:30:39 (73766
Felhasználói profil
18.45 @ 115

tetszik, nekem 1 próbát biztos megér!!!
(csak k.rva messze van a Rábaring, legyen már Lacházán is Széles vigyor )

 
Re: (73758)
válasz erre 2012.11.03. 14:04:49 (73762
Felhasználói profil
13.40 @ 166
"Versenyezni gyors autóval akar mindenki, kihasználva az autó és pénztárcája lehetőségeit."
ez teljesen rendben is van. én is így vagyok vele.

De én ezt az időalapú kategóriát nagyon nem tartom jó ötletnek.
Szerintem street kategóriát kéne szorgalmazni.
 
Re: (73758)
válasz erre 2012.11.03. 13:53:18 (73761
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Anno volt ilyen,az un. Bracket race,de szerintem senkinek sem jött be. Épít valaki egy 10-es autót,indul a 11-esben,és mindig megpróbál a határ felett maradni. Nem sok értelme van,valószínűleg ezért is maradt annyiban. Nem emlékszem,de talán ha 1 évben volt összesen.

A street turbót meg ne basztassuk már,mindenki ezen pörög.2 éve így megy,sok az ilyen autó szerintem,bele is férnek a kategóriákba. Ha ez megszűnik,sok ember lesz beszopatva a már kész vagy épülő autókkal,többek között én is. Profiban versenyezni ilyen autókkal nem annyira lenne jó,mivel senki sem akarja szétvágni az utcai autóját valószínűleg. 
Re: (73758)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.11.03. 13:01:38 (73758
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ritkán értünk egyet, de most nagyon!
Ez az egész STEET dolog sántít, bárhonnan is nézem. Nekem pláne nem érthető.
Versenyezni gyors autóval akar mindenki, kihasználva az autó és pénztárcája lehetőségeit.
Sok a lehetőség a csalásra steetben, és a szabályok is sokak számára érthetetlen, mitől utcai is? Látunk tréleren street autót nemegyet.
Így, hogy jövőre átvsszük az MNASZ kategóriákat a Rábaringen engem is sokat foglalkoztat a kérdés. Agyaltam rajt eleget, mire rájöttem, hogy okosabbak ezt hogyan is csinálják. Adjunk már esélyt tényleg mindenkine, ha full gyári, ha szénné tuningolt és könnyített, indulhasson, döntőzhessen.
Tehát amit mi jövőre bevezetünk, és tovább fogjuk fejleszteni az évek során, az az időalapú kategória.
Nem lesz teszt kategória - minek is, senkinek sem jó, helyette időalapú kategóriába nevezteht aki csak akar, indulásnak 3-4, később több. Mindegy mi az, mindegy hol hajt, mindegy mivel megy, mindegy slikk, mindegy a kipakolás. Alapszabályoknak feleljen meg, biztonságos legyen - mint most is a teszt kategóri.
Járnak számok a fejemben, amik kb 11alatt, 11-12,5, 12,5-14, 14-16, 16 felett. Erre még alszunk párat persze. Lesz döntő, dobogó, kupa stb. Bárki beesik, nyerhet, nem kell az utcai autót szétszaggatni, tehet fel slikket, kipakolhat tetszés szerint. Sok múlik majd az ügyességen is, nem csak az autót. NEM, nem breket, ez heads up, lásd Európában sok helyen.
Véleményem szerint ez a megoldás, a street kategóriákat meg nem firtatom, aki oda akar menni, és befér a kocsija, menjen, ha lesz majd kivel.
Rettentő éles és színes futamok várhatóak, pl díze egyes golf vs Corvette, vagy Porke döntőzés?
Ugye erre mindenki gerjedne!
Véleményem szerint, kizárólag magán véleményem persze, csak így lehet egyenlő esélyt teremteni, nem lehet, főleg a streetben igazságot tenni. Persze kérdés pl profiban is igaz, hiszen vicces a lengyel Corvett a 8.0-val az öthengeres Audik ellen, elvesszük az emberek kedvét csak a versenyzéstől.
Mindegy, ki mit mond, ezt elindítjuk mi a Rábaringen, a többi az idő dolga.
Részleteken már dolgozunk, bár csak át kell vennünk a kinti szabályokat, nincs nagy okosság, más már régen gyártja a melegvizet, nem kell feltalálni.
Ez a Street dolog sehol sem működik jól, csupa konfliktus az egész. 
Re: (73748)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!