timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.12.09. 12:51:45 (73923
Felhasználói profil
14.93 @ 153
Regebben aszondtak lesz egy szerkentyu, beteker a gyufa helyere, motor atfordit, es ami levegot az kitol az egy henger ccm-e, es nyilvan a henegrek szamaval szorozva meg annyi ccm-s a motor

Na most mivel ijen gondolom csak szoban lett, boldog-boldogtalan cheat-elhet a ccm-l, ugysem dol meg soha kb, a gepatvetelen ellenorizhetetlen, es ahogy irod is pl Alfa-nal 2.0-tol 3.8-ig is lehet egy adott blokk, ami kivulrol ugyanolyan ranezesre, de a 2.0-st ha eredmenyt akarsz akkor agyig szet kell faragni mar, es allando problemat okoz a megbizhatosaga ez miatt, a 2.0-nak kamuzott 3.2-s meg alapbol megy ugy, es egyszerubb hekkelesekkel odaig felhuzhato, ahova 2.0-s mar sosem, de megsem fog a megbizhatosaga sokat csorbulni, egesz evadot vegigtolja ugy, hogy csak kijon es hazamegy a sajat laban

De ezt ki ellenorzi?
Senki. 
Re: (73914)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.12.08. 18:30:20 (73914
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Lehet csinálni kisT-ből nagyobbT-t csak a használt motor szerepeljen a forgalmiban. Ha a gyáriban növeled a köbcentit, teljesen ok, ha egy nagyobb köbcentis motort papírozol be az is ok, és egy dolgot ne felejts el, a valós hengerűrtartalmat megadni a gépátvételen.

Jó ötlet a végellenőrzés, de sajnos még nem tartunk ott infrastruktúrában, hogy ez megoldható legyen. Az eredményhirdetések többnyire már sötétben zajlanak, hol és hogyan gondolnád megvalósítani a műveletet? Ha lenne egy műhely, mint a rallye vagy a gyorsasági versenyek helyszínén, akkor semmi akadálya, amíg csak központi gyertyás autókról beszélünk. De nem csak ilyenek vannak a mezőnyben, azoknak a köbölése pedig csak megbontással megvalósítható.

UI: Bocs, hogy csak ilyen későn reagálok erre a hozzászólásra, de fórumozni nem sok időm volt az idei évben. 
Re: (73748)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!