timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.09. 12:23:29 (74810
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Tamás....
Jó pár éve kezdtem.....Te is TUDOM...
de már akkor is annak örültem hogy tudtam menni egy 15,9-et a lipuval...pedig Sanyi már akkor LOW-011 el alacsony 11 et huzott a hondával...
Én személyesen se hiszem el hogy akár Ti is ,ha beálltok egymás ellen:"
csökkentett töltőnyomással menni, vagy Kaldy-t vagy Fenstermen-t visszavenni a nitróból:"nem az a cél hogy minnél gyorsabban minnél elöbb beérjél és megverd a másikat...
ez butaság!!!
mindenki aki ugynevezett PROFI az már az idő ellen megy..attól függetlenül ki áll mellette!!!
másik:
"Nekem már az sem tetszik, hogy legtöbbször egyedül mennek az autók az időmérőkön"
ha jol sejtem ez pont a nagy V8 vasak kezdték el....
nekem mindig is élmény számba ment,ha ellenetek vagy Petiék ellen odaállhattam...
Osztrák haverotok kezdte el:
hogy szembe jön vissza is...azok ellenére hogy Káldy Peti bent áll a sorba és Káldika tolja a tonna feetti vasat 1-ül...
ez jo pár perc kiesés...pl
 
Re: (74807)
válasz erre 2013.10.09. 11:53:59 (74808
Felhasználói profil
10.97 @ 200
"Ha rajtam múlna, lenne olyan szabálymódosítás, hogy  érvényes kvalifikációs időt csak kategóriabeli autó ellen menve lehessen szerezni. (már ha van kivel, persze, de legtöbbször azért van)."

Ez eléggé kivitelezhetetlen.Így is sokszor nehéz párban állni,mert a spanok egymás ellen akarnak menni,nemhogy még katon belül keressek valakit,aki jönne épp akkor,amikor én.

Egy versenyzős futamok tényleg feleslegesek (hacsak nem valami überbrutál verda az,ami nem 100%,hogy be is fejezi egyenes vonalban a futamot),lehetne az a szabály,hogy mindenki sorban áll,ahol van egy lyuk,oda beállhat bárki,így rövidítve a sorbanállást.Persze ez eddig is volt,de nem értem miért jobb valakinek a sor végére állni,mint mondjuk valaki mellé a sor elejére. Ha ez beépül a fejekbe,nincs anyázás az "előzés" miatt. 
Re: (74807)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.10.09. 11:35:09 (74807
...és ugye ha én néző lennék, nem azért vennék belépőt, hogy lássam pl. Brekit vagy Wattson-t az Impalával (ha egyáltalán kimenne bracketelni) csökkentett töltőnyomással menni, vagy Kaldy-t vagy Fenstermen-t visszavenni a nitróból vagy throttle stop-al lassított autókat nézni....én ezeket úgy akarnám látni, hogy mindent beleadva gyilkolják egymást a pályán oda-vissza.

  Nekem már az sem tetszik, hogy legtöbbször egyedül mennek az autók az időmérőkön. Micsoda bullshit az már ?  A néző versenyt akar látni, legtöbben meg sem várják a döntőket, mert az időmérők alatt már halálra unják magukat.  Ha rajtam múlna, lenne olyan szabálymódosítás, hogy  érvényes kvalifikációs időt csak kategóriabeli autó ellen menve lehessen szerezni. (már ha van kivel, persze, de legtöbbször azért van).  A nézőknek verseny kell, nem a semmiért ácsorgás egész nap, hogy aztán majd talán látnak pár jó meccset még sötétedés előtt.  
Re: (74806)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!