timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.09. 19:33:37 (74833
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hallod Wolf,

ha nem tudsz személyeskedés nélkül érvelni,akkor inkább ne is tedd,mert ezzel a bunkó "vakok között félszemű a faszom " baromsággal másokat se zaklassál.

Tudod,kurvasokat melóztam a kocsin,úgy építettem,hogy az AS6-nak megfeleljen,szoptam azzal,hogy a gyári 31 éves 85 lovas szarból építsek ütőképes autót,túrtam az alkatrészekel,látástól mikulásig szenvedtem,dolgoztam. Erre jön valaki,és megmondja h én vagyok a fasz,mert jobban sikerült,mint amire számítottam.

Kérdem én,az én hibám,hogy mások nem dolgoztak ennyit télen az autójukon? Én tehetek róla,hogy nincs rá pénzük? Vagy épp tudásuk? As6-ban 11.8 a rekord,amit egy turbós honda állított fel. Az én hibám,hogy már nem versenyzik,vagy hogy nem épült még 5 másik ilyen ugyanolyan jóra?

Ha jól sejtem,épp te kezdtél el sírni,h ha kijön a G1 akkor esélyed sincs. Fel sem merült benned,hogy valamit jobban csinálnak,ha egy fwd autóval leküldenek egy rwd-t?

Most kezdődhet a karate,de kurvára gyűlölöm,ha ilyen okosan megmondják h egy mocskos buzi vagyok,mert 85 lóból csináltam 270-et és ez elég arra,hogy üsse a többi autót.
Bárki vehet egy ilyen romot,vagy bármi mást,dolgozhat rajta 8-10 hónapot és jövőre meg lehet mutatni. Nem fogok ugatni,ha valaki jobbat épít,inkább gondolkodom,hogy érhetném utol. 
Re: (74831)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.10.09. 17:13:09 (74831
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Na!
Csak kiugrott a szög a zsákból...
Nézd meg Facebook oldalam nyitó képet legyszives...
Az ott 2012!!!csak!!!ismétlem 1év!!!
És azt mondom az ideji(amin fele annyi kupa lesz)év-sokkal jobb volt!
Nem az volt hogy lementem-dobogó...és szándékosan írom ,nyerés helyett...
1Szoval :nyerni szeretsz!!de ne úgy valtoztassunk hogy ez veszélybe legyen...
Ismerek én is olyat a P6-ba aki összesen 2x nyert idén és-Mnasz összetett Bajnok lett....
Ha jól látom a 09.07-i lachazan:
12.1
13.2
15.1
16.2
Ilyen idővel kvaliztal az első helyen!!!
4-és tábla eseten pont megkavezhattal a rajtba(amit szoktál is ha jól látom:0,8!!!)
És így is 4 mp a különbség!!!
Döntőbe is min.1mp!!!
Így ertem hogy kényelmes nyerni...
És félsz esetleges 12.-13 közötti 8-as tablatol...
Ahol nem nyernel soha ekkora reakció idővel!!!
Összezavarodott
Ha meg fejlesztenel...az is gaz...Neked mert 11-12 között
Meg komolyabbak az autók és sofőrök!!!
Értelek tisztán...
De így nyerni versenyt--vakok között felszemu a király--
De ha jól érzed magad...csináld!
Bar kérdezd meg a 2.3. Helyezettet is...ahhoz hogy megverjenek(vascső nélkül) mennyire scifi számukra,penztarcajukra stb stb
Közben a 13-as és 15-os  kat ba meg jól is ereznek magukat!!!
És ez lehetne Sajat tapasztalat is...
G1 jön és jó a konfiguráció állandó masodig..
Ha nem jön...inkabb felhívtam Pistabat-megvan a 11-es idő??-ha nincs nem is mentem el!!!
Elő példa-2kunmadaras!!!
Azert hogy valakit megint megverjek közel 1 mp vel!!
Nem utazok 400 km-ert!!
Főleg hogy nincs még a 4-es tábla se meg!!!!
Átellenben 11-12-es katba a szar (11.40-val)
Vert izzadva tudnék felállni a dobogora!!!
De legalább VERSENY lenne 8-as táblával!!!
Uff hosszu lett de igaz...
Bocsi
 
Re: (74815)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!