timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 glo
válasz erre 2013.10.10. 14:26:51 (74878
Felhasználói profil
14.10 @ 174
Az akksival csak arra celoztam, hogy mennyire komolytalan a gepatvetel.
Ezert mondtam, legyen dragabb a nevezes, a szervezok ki tudjak szamolni, hogy mennyivel terhelne meg az autosok nevezeset, a motorosok nelkuli gyorsulas. Az teljesen mas, hogy a profiknak van kulon edzes idejuk, abszolut ertheto. En is azon gondolkozom egy ideje mint amit leirtal... Elengednek egy parost, az elengedes utan 2 seccel a kovetkezo mar gumit melegithetne, majd miutan megvan az elso paros eredmenye mar lehetne stage-elni.. Szereny velemenyem szerint renteget idod lehetne ezzel nyerni, ami pont a nevezoket boldogitana es sokkal porgosebbe valna a nezok szamara is maga a verseny. 
Re: (74877)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.10.10. 14:13:05 (74877
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ez az akksi dolog régi téma,de szerintem érthető,annak leszorítva kell lennie,mert ha letestel,akkor könnyedén kigyulladhat az autó.

Tűzálló overál meg másik kérdés. Van olyan pro autó,amibe tényleg kell,mert melletted van a tank.De valószínűleg,ha egy GTR megy pro-ban a street helyett,ő az utcán se veszi fel. A bukócsőről nem tudom hirtelen mi a szabály,de gyanítom,hogy 9s-re már az is kötelező.

Motorosokat sokan nem csípik,de ők is befizetik a belépőt és nevezést,valószínű kell ez a pénz ahhoz,hogy fenntartható legyen a verseny. Én sem szeretem,hogy bukóban ülve a motoron úgy csinálnak,mint aki süket. Ha 11-ig csak ők mehetnek,akkor ne álljon még 20 páros a burnout zónában. Kunmadáron jó volt a lezárt terület. Aki ott benn van,az elmegy,aki kívül,az vár. Az időmérő vége előtt már nem engedték vissza a motorosokat,ha tudták,h nem fér bele.De nem kellene semmi autós meg motoros eddzés,ha szépen beállnának ők is a 3 órás sor végére. Ott én még sose láttam motorost.

Ezt meg mindenki tudja,hogy akkor tudsz menni,ha reggel ott vagy. Szerintem idén nem nagyon volt olyan,hogy nem a xx01-es lett volna a rajtszámom. El kell indulni hajnalban,ha 2 futamnál többet akarsz. Vagy fel kell pörgetni a futamokat,mert szerintem sem kell 60mp-nél több ehhez. Be lehetne hívni a következő párost még azelőtt,hogy végigérne az előző. Ha akkor hívnak,amikor már jönnek vissza,akkor még burnout,aztán kapu alatt megállás és utána stage.Ez is holtidő ilyen szempontból. 
Re: (74875)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!