timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.12. 21:20:41 (74933
Felhasználói profil
7.01 @ 337
szerintem, egyenlőre nincs aggódni valód, mert csak 12 alatti steeteket tennénk profiba és ha bemész 11 be az 1.6 turbós autóval az 1.6 szívókkal kellene menni. És ismétlem nekem a kupák helyett ingyenes nevezés a következő versenyen jobban tetszik és max mindenki kap egy oklevelet a dobogón.  
Re: (74929)
válasz erre 2013.10.12. 21:16:05 (74931
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Neked az rwd, könnyű géped kasza 201-en ha betapad, ennyi az üzenet. 
Re: (74929)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.10.12. 21:08:18 (74929
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Épp ez az,mégjobban kiütközne rwd fwd jözti különbség. Miért cél az nekem,hogy mindenféle profi vassal próbáljam felvenni a versenyt? Egész évben ezen aggódtam,hogy ne basztassák a katokat már megint,mert akkor hiába építettem.

Lehet sokan úgy vannak vele,felesleges streetbe komoly gépet építeni,mert mire elkészül,borul a rendszer. Semmi biztos pont nincs,évről évre van kisebb nagyobb változtatás.A mostani katok talán 2-3 évesek max. 
Re: (74928)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!