timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.12. 22:32:22 (74954
Felhasználói profil
14.93 @ 153
nem? akkor neha sumakban 5-6 futam erejeig vagy 5-10 percre allitsatok be 3sec-s kesleltetest a sarga utan zoldre, aztan vissza 0.4-re Cool
vagy a dontokbe, aztan lehet bizonygatni a 0.021-s korabbi reakciokat, hogy megy az csuklobol akarhogy Széles vigyor

kivi lennek dontonel ki kockaztatja be a beugrast, ha hirtelen maskepp mukodik a lampa, mint ahogy megszokta Nyelvet ölt  
Re: (74948)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.10.12. 21:49:41 (74948
Felhasználói profil
7.01 @ 337
szerintem nem szűnnének meg, igaz a jó reakció időhöz jó versenyzőnek is kell lenni, a jelenlegi profi kategória nagy része ilyen versenyző és bármikor jöhet a lámpa.

2-3 gépátvevő van versenyenként, csak annyit mondok, hogy a Németországban a Nitroolimpián közel 1 nap volt a gépátvétel, vagy mondhatom azt is, hogy Magyarországon egy rallyban se 1 óra a gépátvétel igaz a nevezés se 2000 hanem 186.000 egy versenyre.....

A pörgőség a versenyzőkön is múlik, jövőre ezen biztos javítunk, a rajt után már be lesznek hívva a következő páros, max ha nem jön akkor félreállítjuk :-) 
Re: (74940)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!