>de nem USA lesz, nem értek hozzá
Pedig erdemes lenne venni a faradsagot hozza. Egyebkent egy karbis SBC nem urtechnika*, foleg "visszafogott" teljesitmenyszint mellett, es nem is olyan draga.
Gondolom 5-600 loerot azert minimum akarsz, ez nemetbol de foleg olaszbol azert nem ugyanaz a szint, mint SBC-bol.
* Persze ezt csak sor4-es OHV-skent irom, V8-hoz nem ertek.
>nem álltak a helyzet magaslatán
NEEEEM? Ilyen es ennyi cucc/ember hol van szerinted a vilagon ilyen gyorsan a helyszinen??
Mit varsz? Ha valami igy eg, nem lehet eloltani...
A nezok igen messze vannak, tehat ugy tunik figyelnek a biztonsagra, de a versenyzok meg sisak nelkul egy olyan palyan, hogy lathatoan billeg rajta az auto.
Szoval az a mondas, azert van ez a "kifacsart" fa, hogy ne lehessen 2 bye futammal egybol a dontobe jutnia a No1 qualifiernek.
En mondjuk nem latom ezt gondnak, ez eleg jo motivacio az idomero alatt, hogy elso legyen az ember.
De ha elfogadjuk ezt gondnak, akkor csak 2 megoldas lehet. Vagy ez, ami van, vagy, hogy az utolso kvalifier az nem lehet dontos. Magyarul az 5. az nem az otodik, hanem az utolso, es csak negyes tabla lenne.
Nemileg meglepo modon ma az M1-en TS Motorsport Magazinban a marciusi verwsenyrol volt bejatszas. Vegigmondtak szepen az osszes S kategoria gyoztest, ami csak azert erdekes, mert az profi kategoria gyozteseket viszont csak reszben... (csak P5, P6-ot)
Azert ez meltatlan a profikhoz. Mintha rallyban az N-eseket sorolnak, a WRC-k helyett.
Santa Podon 2004-ben "csak ugy" kihozta az egyik ceg a kerekagy dinojat az R5 talira, 50 fontert mert, az ott eleg akcios ar volt, raadasul a kis kerekes autok (13" feknyergei mellett nem fer fel az agyra a kerek helyere a merocucc, le kellett csavarozni a fekeket, tehat eleg idoigenyes volt a meres.
Szerintem nincs se itt, se mas internet forumon a versenyre kilatogatok teljes kore, szoval ha 3 ember mar jelentkezett, van nemi remeny, hogy a helyszinen is talal erdeklodot. De o tudja.
Egy otlet, abbol kiindulva, hogy ez milyen nepszeru "versenyszam" szokott lenni, nezocsalogatonak egyszer erdemes lenne mindenkeppen kivinni, es versenyszamkent futtatni a dolgot.
Vagyis nem teljes ar fizeteset elvarni, hanem mondjuk 5k-ert nevezhet, es mondjuk az nyer, akie a legnagyobb literteljesitmeny, hogy lehessen hasonlitgatni.
25k??? De meg a 17 is, jeez, mit csinalnak ennyiert? Kiallitas elott talan?
En nem elek ilyen takaritoszolgaltatassal, de a felesegem 3k-t szokott fizetni amikor Gyorben teljes puccba vagast csinalnak.
De hogy a problemadra raterjek, az hogy nincs szamlad az nem szamit. Ha felelos vezeto is elhajt a pultoscsaj utan, akkor igen, rendorseg. Ha letagadjak, hogy ott jartal valaha is az mar foleg gyanus lesz, gondolom azt tudod bizonyitani, hogy hivtad oket utana, vagy jartal arra.