A cel az, hogy a dontobe bekerulo, de ez oket nem erdeklo versenyzok ne keruljenek dontobe. Ha jol vettem ki. Nem fog azert menni egy lassut, hogy bekeruljon, es aztan megse induljon ott.
Ha megy ket-harom gyorsat es megis hazamegy, hat ezekkel mit lehetne kezdeni?
De lehetne pl. motivalni a maradasra az embereket, hogy aki dontobe kerul, es rajthoz is all, visszakapja a belepot, vagy valami.
Ezt hogy erted? Pont, hogy ez segitene ele a taktikazast. Eleg 8.-nak kvalifikalnod, elso korben kilovod a valodi sorrend szerint 2. leggyorsabbat, es maris szep pontelonyt hozol ki.
A futamgyozelmekre jaro pontok ez nehezebb kerdes, mert pl. egy bye futamra miert jar annyi pont, mint egy eles csatara. Ugyanakkor az is igaz, hogy miert ne jarna, o nem tehet rola, hogy nincs ellenfel. Szerintem nem rossz a futamonkenti pont, nagysagan persze lehet alakitani.
En nem tudtam 100 lemezt eladni a KoE-bol. Pedig itt joval tobb, mint 100 uzer van.
2k pedig nem tul magas ar, szerintem. Ilyen kis mennyisegben nem lehet 500 Ft-ert gyartani.
De ki lehet indulni a verseny helyszinen a nezoszambol is.
Aki szeretne, hogy legyen rola video, tegyen erte.
En amig elveztem az osszes dontot osszevagtam rendesen, nem csak osszecsaptam, de lathatoan erteket nem kepvisel a gyorsulasi verseny beszamolo.
3perces klipp, oszt jonapot.
Miben kulonleges egy rugos szintertarcsa? A belso resz nem tokugyanaz, mint egy sima organikus tarcsa eseten? Raszegecselnek egy 4/6 agu lemezt azt jovan, nem? (Kuplunghoz sem ertek)
Marpedig csak a kerekteljesitmenyt tudjak merni, szoval ha nincs megcsuszas, akkor az annyi kell legyen, amennyit a kek vonal mutat.
Az 8000-tol nem nott, de nem is esett, szerintem szuper.
En ~220 WHP-t mondanek elmeleti sikon a szamokbol, ettol vegulis nincs tul nagy elteres, szoval lehet ez a 210 teljesen realisnak tunik.
>Lehet, hogy itt is be kellene vezetni azt a szabályt, hogy ahhoz, hogy egy rekord hivatalossá váljon, ahhoz ugyanazon a napon 1 tized másodpercen belüli idővel újra meg kell futni.
Tok jo, vegre, meg egy valaki.
Az igen sajnalatos, hogy ugy kell vadaszni az eredmenylistaban, hogy mi fals, mi nem.
Mindenesetre semmi szandekossagot nem latok abban, hogy elvitte az idomerot.
Az meg, hogy hosszut "melegit", hat mashogy nem tud, nappal is ezt csinalja, ha jot akar menni, es a sotetben/hidegben gondolom meg fontosabb.
Azert nem egy hu-de-szoros futamnak igerkezett, hogy csak taktikaval tudjon nyerni.
Most neztem meg.
Hat hogy nem tud egyenesen visszatolatni a sotetben, azt azert megertem. Ha van is tukre, ilyen fenyek melett nem konnyu kilatni, szerintem.
Egy hosszu gumimelegites este 10-kor a szuperdontoben azert mar had legyen megengedve neki is.
Azert mert AWD, meg neki is lehetnek tapadasi problemai.
Igen, 418kg, ahogy most volt. Piszok konnyu volt feltolni a trelerre is. (Ahhoz kepest, hogy sikon milyen nehez tolni)
En igazabol azt irigylem tole, hogy az 95%-ban sajat maga csinalta, a csovaztol a karbon testen keresztul a szivocsot, futomuvet, mindent. Orulnek, ha ilyen ugyes lennek.
Mellesleg a gorgo hasznalata sem igazan terjedt el a gyorsulasban, de mondhatnam a gumimelegito paplanok hasznalatat is, az sem terjedt el, ezek sem veletlenul.
Az amcsi vasaknak zero problemat okoz egy burnout vegrehajtasa, tehat ok nem talalnak fel ilyet. De FWD 4 hengereseknek sem igazan gond, ha van power es jo hajtas. (Vagyis roviden jo az auto)
Ha lerajantja magat az zsakutca? Minden rendes drag auto mozgo burnoutot csinal, nem egyhelyben akartam en sem melegiteni. Az emelesnek csak annyi szerepe van, hogy konnyebb meginditani a forgast. Joval 100 feletti gumi-aszfalt sebesseg kulonbseg kell, tehat egy atlagos FWD autoban minimum kettesben kell burnolni. Hogy ezt megcsinald, azert ahhoz jo kuplung kell, jo feltengelyek. Ez a cucc egyszeruen csokkentene a burnout okozta terhelest, semmi masra nem volna jo.
Nem lattam meg mukodni ilyet, lehet nem is mukodne. En sokfele megoldasban gondolkodtam, de megvalositasig vegulis nem jutottam, hisz osszetortek a farigcsalhato automat.
Legegyszerubb formajaban egy kulso kompresszort gondoltam radugni a rajt elott, ami ket pneu munkahengerrel megemeli egy picit a kasztnit, mint a WTCC-ben, de nem emeli a levegobe, csak csokkenti a nyomast a kerekeken.
Elkezded megforgatni a kerekeket, es amikor mar gyorsan forognak szepen visszaengeded.
Hat, ha van kedved, gondolkodj el a megemelos rendszeren. Jobb, mint a gorgo, az biztos, foleg, hogy ha mar forog a kerek, le lehet engedni es az aztan rendes burnout lenne.
Kiprobalni erdemes, szerintem is.
Valamikor regen mertem hokameraval HungryTA egyik burnoutjat, 300 fok. persze gyorsan kihult, a gorgovel nem lesz tul magas a homerseklet, de az tartosabb.
En agyaltam egy onemelo rendszeren is, hogy burnoutot ugy tudjak csinalni, hogy az auto sulyanak csak toredeke nyomja a gumit az aszfalthoz, szoval konnyen lehetne melegiteni. Az otlet lehet jo, de az latszik, hogy 500 loerovel nem okoz semmi gondot a burnout es hat szerintem a burnout latvanyosabb, mint maga a futam.
Ha megy ket-harom gyorsat es megis hazamegy, hat ezekkel mit lehetne kezdeni?
De lehetne pl. motivalni a maradasra az embereket, hogy aki dontobe kerul, es rajthoz is all, visszakapja a belepot, vagy valami.