Mintha az lenne mögötte indoknak hogy a profi autókba kell a cső mert durván szét vannak túlnyomórészt vágva így azokért a versenybizottság felel hogy túléld ha borulsz.
A rendszámos street viszont KPM vizsgás és azokért azok vállalnak papíron felelősséget...vagy valami ilyesmi.
Vagy becsövezed és AP4.
Vagy ami a tiédben van ccm annak a forgalmidban is lennie kell és akkor AS8 és ott mehetsz cső nélkül 11 alatt....
Ezen röhögtem tavaly...az eléggé AP4-be való 10.4 meg 10.8-as porsche...gtr nem mehetnek ott mert nincs csövük, de nem is illik elszarni azzal egy olyat...csak AS8-ban mehetnek csőmentesen mert 10-esek :-) sztreetben nem kell cső 11 alatt.... :-DDD PL....Nameg te a 2.6 de inkább utcai Audival....vagy cső, de akkor meg szétvágós egyúttal szerintem a 9-ért.... vagy papírozás...és akkor streetként AS8...
Ez olyan kérdés hogy ha esik rád az eső vizes leszel?
AS8 minden ami akar menni 11sec alatt cső nélkül és vagy van rendszáma és vagy a forgalmiban is annyi ccm mint amekkora a mocija....GTR, Porsche, Amerika, Audi, Subaru satöbbi....
Nem szabad fordítva beállnod a stage-be tudod....vagy majd a végén megvárlak és előreengedlek a visszatérőben és megnézem....vagy visszanézem videdóról....vagy.... :-D
Azért beszéltünk AP4-ről már évközben is a többiekkel mert pont nincs olyan profi kategória ahova beleesnénk a 10-es 11 alja autókkal és esélyesek is lennénk.
A motorerőnk már jó lenne egy könnyű kasztniban, de nem szeretnénk flexelni vagy építeni profit.
És ez az idő meg kevés AP4-be...
Azaz AS8 akkor, itt jön be a keveredés.
Másrészt még ott hogy a 10-esek, vagy mennek AP4-ben de oda már cső kell, vagy AS8 és ott cső nélkül lehet 11 alatt menni, de cserében csak amatőrök vagyunk viszont....
Ennyi.
Az hogy az USA autósok hol meg milyen gumival mennek nekem mindegy.Nem vagyok Usa ellenség se dízel.
Másrészt a street-utcai már nem az a street mint régen mert a nitró, versenybenya...stb lehet...
De ez is mindegy nekem, legyen jó az autóm jövőre stabilan, a többi nem számít.
AP4 is érdekes.A GTR-Porsche-S2 10-es autók vagy elmennek 6-10.-helyig AP4-be versenyezni amikor itt van az élmezőny..vagy oda sem mert kell cső 11 alatt...vagy AS8 amatőr ha át vannak papírozva az S2-k mehetnek, GTR-Porsche is....de az meg mégis csak egy sima amatőr kat + mehetsz 11 alatt cső nélkül... és jöhetnek a nitrós 10000ccm-sek is....pl a 9.62-es kolléga ha nem akar csövezni akkor mivel rendszámos utcai akkor AS8.
Vagy PL egy nitrós corvette...stb.
Ez a szabály.
Azaz egy utcainak esélyesként AS8-ban van helye, az AP4 már teljesen eszement 9-es idős :-D
Köszi, de sisakom van.Kellett az R6-hoz a sok védőfelszerelés közé :-)
Bár az elöl nyitott robogósban nyomom majd ha kell felvennem, abban többet hallok...
Nekem könnyebb a helyzetem biztos mint a gyors luxusautóknak.Jaja.
De egyenlőre inkább a lassú 11-es autóra szavazok....legyen stabil mint 2009-ben, aztán csókolom.Nem akarok költeni rá.
Én arra lennék kíváncsi...arra a 15-20 emberre aki ment már 10-est keret nélkül és jövőre akkor zat jelenti hogy az utója 10-es és vagy költ még vagy nem indulhat....
Megint pont a gyorsaknak csinálnak plussz költséget akik amúgy is költenek eleget.
De nincs nagy bajom ezzel, csak az amúgy sem támogatott sportban mindig jönnek plussz, felesleges kiadások, plussz macera...stb...
Tűréshatár, ezt mondom csak és szerintem több ember és teljesítmény veszik el ezzel mint amennyi "biztonságilag" megnyerődik...
Mindegy, nem az én pénzem, nem az én marketingem......de továbbra sem értem hogy mitől nagyobb gond egy porschenak vagy audinak, evónak egyenesen menni 402 métert, mint német autópályán 250-el bevenni egy kanyart ahol ugyancsak borulsz....
Hogy javasoljak is proaktívan:
Tisztelt bizottság, az érvényes forgalmival rendelkező autókra, vagy csak egyszerűen a streetekre, nem terjeszteném ki a 11 seces bukókeretes szabályt.
Erre gondoltam még.
De nekem most 11 felett még tökmindegy....meg alá sem megyek kicsit ha több károm van belőle mint hasznom pénzügyileg....
GTR,Porsche, Evó,....biztos kurvára van értelme csövezni....
A 402 méteren 11,0 másodpercnél ( 201métern 6,8 s) gyorsabb autóknál, vagy olyan vázszerkezeti könnyítéseket alkalmazó autóknál, melynél a gépátvétel úgy ítéli meg, bukókeret beépítése kötelező!
Ez a ne fejlesszen senki lófaszt sem és az épp gyorsabbak is fejlesszenek vissza téma...
Forgalmis autónál ez pont felesleges, hiszen ahol megkapta az engedélyt utcára ott minden körülményben engedélyezve lett az autó...ha 300-al megy ha 9 secet gyorsul....stb...
Ilyen baromságot megint...
Na mindegy, majd nem erőlködünk....pont szét fogja szarni mindenki az autóját megint emiatt....utána meg rendőr nézegeti hogy mi a szar van az autóban?.....
A rendszámos street viszont KPM vizsgás és azokért azok vállalnak papíron felelősséget...vagy valami ilyesmi.
Nem a versenyzők találták ki.