timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 3652 bejegyzés
Előző   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.03.21. 20:56:41 (70310
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Mintha az lenne mögötte indoknak hogy a profi autókba kell a cső mert durván szét vannak túlnyomórészt vágva így azokért a versenybizottság felel hogy túléld ha borulsz.

A rendszámos street viszont KPM vizsgás és azokért azok vállalnak papíron felelősséget...vagy valami ilyesmi.

Nem a versenyzők találták ki.
 
Re: RT_ (70307)
válasz erre előzmények 2011.03.20. 22:06:06 (70300
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Hát ez az...

Vagy becsövezed és AP4.
Vagy ami a tiédben van ccm annak a forgalmidban is lennie kell és akkor AS8 és ott mehetsz cső nélkül 11 alatt....

Ezen röhögtem tavaly...az eléggé AP4-be való 10.4 meg 10.8-as porsche...gtr nem mehetnek ott mert nincs csövük, de nem is illik elszarni azzal egy olyat...csak AS8-ban mehetnek csőmentesen mert 10-esek :-) sztreetben nem kell cső 11 alatt.... :-DDD PL....Nameg te a 2.6 de inkább utcai Audival....vagy cső, de akkor meg szétvágós egyúttal szerintem a 9-ért.... vagy papírozás...és akkor streetként AS8...

Mindenképpen plusszköltség.Az élet szép. 
Re: RT_ (70299)
válasz erre előzmények 2011.03.20. 17:02:59 (70291
Felhasználói profil
10.01 @ 219
P4
De nem mehetsz 11 alatt. 
Re: Robi-ka (70289)
válasz erre előzmények 2011.03.19. 21:31:37 (70287
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Ja, baratom mondja vedd fel....nemhallod?... :-DDD 
Re: Master3v (70286)
válasz erre előzmények 2011.03.19. 19:50:53 (70285
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Nagyon gyenge motívációk ezek. Széles vigyor
Majd élőben adjuk inkább a te 10-esedet Kacsint  
Re: zsolap406 (70284)
válasz erre előzmények 2011.03.19. 18:34:53 (70283
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Ez olyan kérdés hogy ha esik rád az eső vizes leszel?

AS8 minden ami akar menni 11sec alatt cső nélkül és vagy van rendszáma és vagy a forgalmiban is annyi ccm mint amekkora a mocija....GTR, Porsche, Amerika, Audi, Subaru satöbbi....

Ilyesmi...pontosan?

Minden versenyen mások vegyesen. :-D 
Re: Atommanó (70276)
válasz erre előzmények 2011.02.20. 17:13:35 (70092
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Az a kunmadarasi volt, no stress :-)

Szerintem :-) 
Re: Pd Gabi (70087)
válasz erre előzmények 2011.02.15. 21:11:55 (70077
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Passz 
Re: Master3v (70076)
válasz erre előzmények 2011.02.15. 16:36:23 (70074
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Újjítson csak, had lássunk ehhez hasonlót.

10.4-nél tart a piros most asszem.A 9.9 simán megvan egy újabb 10 milkás tech-art fejlesztéssel.

GTR is megy már talán 10.4-et.

Mnd AS8-as lesz ha indulnak, mert ott nem kell cső 11sec alá...máshova nem férnek be, ellenfelük nem lesz.

De, legalább látunk utcait ilyen kurvagyorsan menni, hamár nekünk sosem lesz ilyenünk vagy legalábbis mostanában nem. :-) 
Re: Master3v (70072)
válasz erre előzmények 2011.01.17. 15:03:01 (69951
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Olyan ez is mint a drag :-D 
Re: laro (69949)
válasz erre előzmények 2011.01.14. 16:22:56 (69827
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Valakinek a 600 kilósába tegyük már bele a mitsubishi motoromat és jók leszünk. Kacsint Széles vigyor  
Re: tucco (69826)
válasz erre előzmények 2011.01.04. 18:58:10 (69710
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Köszi 
Re: oioio-1 (69709)
válasz erre előzmények 2011.01.03. 15:09:04 (69706
Felhasználói profil
10.01 @ 219
BÚÉK

Főni, ez mit jelent pontosan? "módosított motorizáltságú dízel"

Mert látom van AS9 minden dízelnek kb, de mi az a pont ahol ilyenné válik egy dízel? : "módosított motorizáltságú dízel"

Megvan piszkálva a moci, cserélgetve ez+az, vagy nagyobb lesz ccm-ben a gyári ccm....vagy egy 1.9 helyett 4.0 vagy 2.5 kerül bele?...

Azaz mikortól kell AS6,7,8-ba mennie dízelnek és nem AS9?

Köszi
 
Re: oioio-1 (69695)
válasz erre előzmények 2010.12.20. 11:16:52 (69652
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Elindult elsőre -16-ban hétvégén is kisfiú :-DDDDD

Mijazatrélervazze... :-)

Másrészt cserélhetünk autót + adsz 4-et a 2mp mínuszért ok? :-D 
Re: Atommanó (69651)
válasz erre előzmények 2010.12.17. 00:23:19 (69649
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Az a DCS volt, neki a perverziója.

Most állunk át téli üzemmódra és hogy -15-ben is induljon a 100% E85, most teszteli :-DDD 
Re: Bkori (69647)
válasz erre előzmények 2010.12.16. 14:48:19 (69646
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Bele kellene tenni a kasztnidba a turbó motoromat, hátsó kerékre. Kacsint

 
Re: Pelyvi (69630)
válasz erre előzmények 2010.12.13. 14:37:35 (69608
Felhasználói profil
10.01 @ 219
:-)

Ok, csak legyen pozitív :-D 
Re: oioio-1 (69607)
válasz erre előzmények 2010.12.13. 14:28:40 (69606
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Szia Zoli,

Írtam neked emilt.Dragos emilre....

Írsz rá vissza?

Köszi 
Re: oioio-1 (69605)
válasz erre előzmények 2010.12.10. 21:06:17 (69572
Felhasználói profil
10.01 @ 219
A 3G legyen velünk :-D 
Re: Sebaj (69571)
válasz erre előzmények 2010.12.08. 19:32:36 (69560
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Ennyi :-) 
Re: Sebaj (69557)
válasz erre előzmények 2010.12.08. 09:31:36 (69556
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Lehetne párnázott falat tenni a pálya legvégére? :-)
Vagy kavicságy vagy pálmafás homokos tengerpartot? :-D 
Re: oioio-1 (69555)
válasz erre előzmények 2010.12.06. 12:16:24 (69552
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Tudom.Én értem.

Én is inkább kérdezek mint olvasok.
Mert a megmondó emberek ha épp úgygondolják át is írják azt amit nem olvasok addig ameddig nem tetszik :-) 
Re: Sebaj (69550)
válasz erre előzmények 2010.12.06. 11:14:03 (69549
Felhasználói profil
10.01 @ 219
:-D

Nyugi Cry amúgy normális gyerek, most hiánya van, vagy ideges...passz :-D 
Re: Sebaj (69545)
válasz erre előzmények 2010.12.06. 11:11:40 (69548
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Tudod, nem kell ennyire komolyan venni.

Szépen elolvassuk valahogy vagy nem a szabályokat.

Aztán van egy fórum amin beszélgetünk róla :-)

Utána meg jövőre a gépátvevő majd tudja mit szabad meg mit nem, de addigra mi is sejteni fogjuk :-D

Azaz megvan itt a megoldás a végére, csak közben idegösszeroppanást kapsz.

No stress, take it easy.

Én az energiámat ezeknél fontosabb dolgokra pocsékolom, ide ennyi jut :-) 
Re: Crybaby (69546)
válasz erre előzmények 2010.12.06. 09:36:39 (69543
Felhasználói profil
10.01 @ 219
:-D

Hát nekem az idei szar volt, ennél csak jobb jöhet :-DDDDDDDDDDDDD 
Re: Master3v (69540)
válasz erre előzmények 2010.12.06. 09:35:27 (69542
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Sokat ittál, sérült a lelked? :-)

Te kezdted. :-D 
Re: Crybaby (69537)
válasz erre előzmények 2010.12.05. 23:57:43 (69534
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Mérce alatti vagy...eszem megáll.... 
Re: PZs (69532)
válasz erre előzmények 2010.12.05. 23:57:19 (69533
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Látod túlokos....mércefeletti....ezért nem te rendezel...

A rendező szolgáltat és elmagyaráz, ezért beszélgetünk vele.

Jó hogy megértjük az elvárt feletti társalgásodat, de lehet nagyon le kell ereszkedned....

Majd megcímezünk ha őnagságodhoz akarunk szólni...

 
Re: Crybaby (69531)
válasz erre előzmények 2010.12.05. 20:06:32 (69525
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Laposítunk, jobb lesz a CV :-D 
Re: v8drag (69524)
válasz erre előzmények 2010.12.05. 19:55:15 (69523
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Az jó, mert a váltóm úgyis szétmegy majd szokás szerint :-) 
Re: v8drag (69522)
válasz erre előzmények 2010.12.05. 19:49:28 (69521
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Nem szabad fordítva beállnod a stage-be tudod....vagy majd a végén megvárlak és előreengedlek a visszatérőben és megnézem....vagy visszanézem videdóról....vagy.... :-D 
Re: v8drag (69519)
válasz erre előzmények 2010.12.05. 19:44:15 (69520
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Akkor csak a japán jöhet szóba, tettél a platóra is egy mocit? Széles vigyor  
Re: v8drag (69519)
válasz erre előzmények 2010.12.05. 19:26:12 (69518
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Mivel, szábörbönnel? Széles vigyor  
Re: v8drag (69517)
válasz erre előzmények 2010.12.05. 18:18:51 (69515
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Hát sok sikert, bárhol is indulsz majd.
9.62 ekkora autóval nem éppen rossz... Kacsint
 
Re: slowlow (69514)
válasz erre előzmények 2010.12.05. 17:00:41 (69513
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Azért beszéltünk AP4-ről már évközben is a többiekkel mert pont nincs olyan profi kategória ahova beleesnénk a 10-es 11 alja autókkal és esélyesek is lennénk.
A motorerőnk már jó lenne egy könnyű kasztniban, de nem szeretnénk flexelni vagy építeni profit.

És ez az idő meg kevés AP4-be...
Azaz AS8 akkor, itt jön be a keveredés.

Másrészt még ott hogy a 10-esek, vagy mennek AP4-ben de oda már cső kell, vagy AS8 és ott cső nélkül lehet 11 alatt menni, de cserében csak amatőrök vagyunk viszont....

Ennyi.

Az hogy az USA autósok hol meg milyen gumival mennek nekem mindegy.Nem vagyok Usa ellenség se dízel.

Másrészt a street-utcai már nem az a street mint régen mert a nitró, versenybenya...stb lehet...

De ez is mindegy nekem, legyen jó az autóm jövőre stabilan, a többi nem számít. 
Re: oioio-1 (69507)
válasz erre előzmények 2010.12.05. 16:52:46 (69512
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Attól még jöhetsz velünk amatőrben szerintem mert végül is rendszámos vagy, de AP4 az már villám. 
Re: slowlow (69505)
válasz erre előzmények 2010.12.05. 16:50:46 (69511
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Nekem nincs problámám az USA autókkal.
Elférünk egy kategóriában amatőrben.
Tulajdonképpen bármi lesz és bárhol leszek ugyanennyit fog tudni az autó. 
Re: tommyt (69510)
válasz erre előzmények 2010.12.05. 11:29:10 (69504
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Én ezt már nem is akartam írni.

AP4 is érdekes.A GTR-Porsche-S2 10-es autók vagy elmennek 6-10.-helyig AP4-be versenyezni amikor itt van az élmezőny..vagy oda sem mert kell cső 11 alatt...vagy AS8 amatőr ha át vannak papírozva az S2-k mehetnek, GTR-Porsche is....de az meg mégis csak egy sima amatőr kat + mehetsz 11 alatt cső nélkül... és jöhetnek a nitrós 10000ccm-sek is....pl a 9.62-es kolléga ha nem akar csövezni akkor mivel rendszámos utcai akkor AS8.
Vagy PL egy nitrós corvette...stb.

Ez a szabály.

Azaz egy utcainak esélyesként AS8-ban van helye, az AP4 már teljesen eszement 9-es idős :-D 
Re: Attila S2 (69502)
válasz erre előzmények 2010.12.05. 10:09:29 (69501
Felhasználói profil
10.01 @ 219
"Ja, és szerintem a versenybenzinnek sincs keresnivalója a street kategóriákban. "

Igen, régen úgy volt hogy csak kutaknál forgalmazott üzemanyag?

Bár a filmekben már mindenki nitróval meg versenybenzinnel jár bevásárolni is. Széles vigyor  
Re: fastcar (69498)
válasz erre előzmények 2010.12.04. 14:09:31 (69482
Felhasználói profil
10.01 @ 219

Ez milyen? :-D

Kárlóz HEINC :-DDD

4 kerék meghajtású turbós Celica Carlos Heincz

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/celica/toyota_celica_celica_4wd._turbo_carlos_saint-3838140 
Re: Pd Gabi (69481)
válasz erre előzmények 2010.12.03. 18:29:08 (69478
Felhasználói profil
10.01 @ 219
A csvarozható cső helett ha beírod te, jó lett volna. Kacsint  
Re: Crybaby (69470)
válasz erre előzmények 2010.12.03. 13:57:28 (69469
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Köszi a böngészést, nekem nincs időm ilyesmire, épp csak átolvasok mindent.... 
Re: Bandi (69440)
válasz erre előzmények 2010.12.03. 13:55:07 (69468
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Köszi, de sisakom van.Kellett az R6-hoz a sok védőfelszerelés közé :-)
Bár az elöl nyitott robogósban nyomom majd ha kell felvennem, abban többet hallok... 
Re: Belfegor (69445)
válasz erre előzmények 2010.12.03. 13:52:11 (69467
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Milyen jó hogy leírtad.

Köszi.

Akkor a profikat érinti ez, helyes...

 
Re: fastcar (69450)
válasz erre előzmények 2010.12.02. 11:06:35 (69432
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Nekem könnyebb a helyzetem biztos mint a gyors luxusautóknak.Jaja.

De egyenlőre inkább a lassú 11-es autóra szavazok....legyen stabil mint 2009-ben, aztán csókolom.Nem akarok költeni rá.

Én arra lennék kíváncsi...arra a 15-20 emberre aki ment már 10-est keret nélkül és jövőre akkor zat jelenti hogy az utója 10-es és vagy költ még vagy nem indulhat....

Megint pont a gyorsaknak csinálnak plussz költséget akik amúgy is költenek eleget.

De nincs nagy bajom ezzel, csak az amúgy sem támogatott sportban mindig jönnek plussz, felesleges kiadások, plussz macera...stb...

Tűréshatár, ezt mondom csak és szerintem több ember és teljesítmény veszik el ezzel mint amennyi "biztonságilag" megnyerődik...

Mindegy, nem az én pénzem, nem az én marketingem......de továbbra sem értem hogy mitől nagyobb gond egy porschenak vagy audinak, evónak egyenesen menni 402 métert, mint német autópályán 250-el bevenni egy kanyart ahol ugyancsak borulsz....

Hogy javasoljak is proaktívan:

Tisztelt bizottság, az érvényes forgalmival rendelkező autókra, vagy csak egyszerűen a streetekre, nem terjeszteném ki a 11 seces bukókeretes szabályt.

Erre gondoltam még.

De nekem most 11 felett még tökmindegy....meg alá sem megyek kicsit ha több károm van belőle mint hasznom pénzügyileg.... 
Re: Crybaby (69431)
válasz erre előzmények 2010.12.02. 10:14:03 (69429
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Nem baj.

Pozitívan állok hozzá.

Nem kell gondolkozni fejlesztésen...

Ha ezt már tavaly bevezetik át sem állok E85-re és egyben marad a motor mert a mért 530 ló pont elég volt 11.3-ra...

Most meg nem kell erőltetni legalább...

11 alját kell tudnom, aki meg átlépi cső nélkül annak szevasz, ha nem akar csövet akkor nem járhat többet versenyre.... ez a része a baj....

Vagy mi van ha egyik versenyen futsz egy 10.7-et de a többin csak 11.1-2-re visszabutítod?

Akkor már ugyanúgy 10-es az autód?

Vagy versenyenként kell vallani hogy most 10-es vagy 11-es az autód?

Aki tavaly 10-est ment annak kötelező???
Vagy ha idén elvesz a nyomásból/visszabutít akkor mégis csak 11-es autója van?....

Azaz 2011-el ha a sok 10-es porsche nem tesz csövet akkor idén már nem is indulhatnak?...

Érdekes. 
Re: ave (69427)
válasz erre előzmények 2010.12.02. 00:06:53 (69426
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Bár végül is csak nekem spóroltok hogy ne kelljen széthegyezni az autót.
Jó.Legyen AS8.
Tökmindegy. 
Re: Fapuma8 (69425)
válasz erre 2010.12.02. 00:01:23 (69425
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Már megint túl okos volt valaki....

GTR,Porsche, Evó,....biztos kurvára van értelme csövezni....

A 402 méteren 11,0 másodpercnél ( 201métern 6,8 s) gyorsabb autóknál, vagy olyan vázszerkezeti könnyítéseket alkalmazó autóknál, melynél a gépátvétel úgy ítéli meg, bukókeret beépítése kötelező!

Ez a ne fejlesszen senki lófaszt sem és az épp gyorsabbak is fejlesszenek vissza téma...
Forgalmis autónál ez pont felesleges, hiszen ahol megkapta az engedélyt utcára ott minden körülményben engedélyezve lett az autó...ha 300-al megy ha 9 secet gyorsul....stb...

Ilyen baromságot megint...

Na mindegy, majd nem erőlködünk....pont szét fogja szarni mindenki az autóját megint emiatt....utána meg rendőr nézegeti hogy mi a szar van az autóban?..... 
válasz erre előzmények 2010.11.07. 20:01:50 (69318
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Ki ő?Jim Beam?Johnny Walker?... :-D 
Re: Jugo (69315)
válasz erre előzmények 2010.11.04. 12:30:46 (69299
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Ügyes, vagy.
Köszi a bizalmat.

Egyéb kérdésekben mindenki nyugodtan írjon a raceworld honlapon a fórumba.Ne offoljuk szét a timeslipet.

Ott Csárli megválaszol mindent ami érdekel és hogy hogyan kell bármit legenerálni az oldalra.


A lehetőség adott.Mindenki éljen vele aki egy összeszedett infócsomagot akar az autójáról egyben tartani, blogolni stb.

Üdv
Fap 
Re: hori (69296)

összesen 3652 bejegyzés
Előző   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!