Lehet nem vagyok tisztaban a tuzkarika fogalmaval, de a T/F dragokon leveszik (meg forron) es visszateszik a karikas hengerfejet. Persze vizteruk nincs, de nagyobb hengernyomas van.
Egyszer volt iden ilyen, szerintem, az onkorm. nemigen tudta milyen hangterhelest jelent ez.
Az teny, hogy a tokoli palya nagyon kozel van a faluhoz, de szerintem a Migeknel azert biztos halkabbak a Hondak. A repter meg ott van egy ideje, 1940 ota.
Feltettem az elso ket versenyt, plz. nezzetek meg talaltok-e anomaliat.
Egyet en is talaltam, a 2. versenyen A4-ben Fapuma elvileg nem allt rajthoz az elso korben, megis tovabbjutott. Ez palyafelcsereles volt, es valojaban TurboPedro nem allt rajthoz?
Szerintem a ketnapos beosztas jo megoldasnak tunik.
Ha ennyire nepszeru lett a rendezveny az autosok koreben, es ezt meg is akarod tartani, akkor muszaj lenne valtoztatni.
Az, hogy a motorosok nem depozhatnak a fuvon... Gondolom az autok sem a fuvon depoznak.
Ertheto, hogy kenyelmes a rajtvonalhoz kozel depozni, es ezt a jogot biztos nehez megvonni a joviszony megtartasa mellett.
Nehez dolog, tudom, mert eleve a palya tuloldara atmenni nezonek se egyszeru.
De celszeru lenne tok uresen tartani a rajtvonal mogotti reszt, idealisan valahogy igy, boklaszo gyalogosoktol mentesen.
(De szerintem Lachazan is mar megvan az az ures ter, ami kell, kelloen elzarva a nezoktol/gyalogosoktol)
Mi volt? Egy "profi" versenyzo. AZAQRVA, nem hiszem el, hogy ilyen van..
Kb. mintha en beulnek most, nulla V8 tapasztalattal, hogy majd jol megmutatom.
Nem gyorsan tortent, hogy ne lett volna ideje reagalni.
Motoros rendezvenynek indult, auto betettel, sokaig pangas volt autok teren, amikor en jartam oda az elejen nem volt valami nagy mezony.
Mara erosen megvaltozott, de a rendezes valoszinuleg nem koveti ezt.
Ha legkozelebb is keves hianyzik a 9-hez, problad meg kettesben a melegitest.