Nem is azt mondtam,hogy ma szülessen döntés,hanem hogy ne az első verseny előtt derüljön ki,hogy eltolják a ccm szabályokat pl,és emiatt mondjuk a 2.5-esekkel kelljen menni egy 1.8-assal.
Esetleg itt fel lehetne még ma dobni a kérdéseket,amiket felírtok,és megvitatjátok ott?
Pl érdekelne az a szabály,hogy motort a vezetőtől 3mm vastag acéllemezzel vagy 4mm-es kevlárral kell elválasztani. Ez be van tartva? Gondolok itt pl a drag polora is.
Alulemez mint alternatíva? Kicsit nehéz szerintem 1 nm 3mm-es acéllemez oda,a tűzfal se ilyen vastag gyárilag szerintem.
A szabályok el lesznek döntve időben,vagy tavasszal is lesz még változtatva? Senki sem szeretne szerintem télen faragni úgy,hogy tavaszra meg szabályon kívül kerüljön az autó.
Ha a rendőr bebizonyítja,hogy a csővázból én köszörültem ki az alvázszámot,építek magamnak egy börtönt,és leülöm a büntetést.
Fú bazz,nem egyszerű az élet Magyarisztánban.Nem akarok angol példával feljönni,ahol minden kap papírt,ami gurul,és tud annyit biztonsági szinten,mint egy 1930-as autó...
Az a baj,hogy érthető,miért nem lehet kutyából szalonna.
Marad a tréler.Létezik olyan,ami papíron 900 kilós? Az autóra meg annyit mondok,h kereken 900 legyen összesen,aztán bevehetik.
Magyarul ami nem papíros,azt mindenképp rendes tréleren kell vinni?Ez azért szívás,szvsz nem értem minek műszaki a versenyautóra,ha csak a hátsó kerekei érik a földet.Fék nem szükséges,sem világítás,elég ha nem esik ki a kereke és még forog is.
Tudja valaki,hogy autószállító kutya hivatalosan használható nálunk,mik a szabályai,stb? Versenyautó (műszaki nélküli) vontatható vele? Kerestem mindenhol,de ellentétes infókat találok.
Versenyre menet sikerült felhergelnem,le is vert mint a szart.Csodálkozva néztem a pályán,hogy szegény mankóval jár.
Minden elismerésem a kitartásáért!
Szerintem egy bizonyos pont után utcai gumival a plusz erő csak ront a helyzeten.Amit megfigyeltem,hogy ugyanaz az autó kisebb teljesítménnyel jobb 60 lábat húzott,de a végseb meg kisebb,ellenben erősebben sokkal rosszabb 60 láb,nagyobb végseb,idő ugyanaz...
600 lóerő minek? Sztem már 400-al is végigrúgná a 400m-t,meg lenne egy 13.0.
Neked hány kg a kocsi? Nekem 1225 papíron,de lehet ez a száraz tömeg,még nem mértem le.
Sokkal jobban egy fwd benzinessel se tudnék futni,mint amit neked megy,sőt...
Én is most jutottam el erre a pontra,hogy belássam,a súly miatt esélytelen az autó az AS3-ban,akármilyen erős is lett.Mivel ez a motor már meg van építve (Full felújítás,wiseco dugók,H-hajtókarok,a hf-en lehetne még okosítani),gondolkodom egy versenyautón,ami ennek az alapjaira épül.Esetleg ez a moci bekerül abba,az utcaiba meg egy gyári,vagy cserélgetem
A baj a szállítással van,nem tudom,még ha bérlek is trélert,mivel tudjuk elhúzni kkl-re (ez kb 300km oda vissza nekem).
Az meg hogy legyen még egy utcai,ami könnyű és erős,megintcsak túl sok pénz.
Én meg 2.0-át szerettem volna építeni,stroker dugók ugyanannyiba lettek volna,de mondom akkor kell főtengely is,meg a szabály is tiltja,akkor marad 1.8...
Persze,ez idegesítő.Egyszer mentem KKL-en,2-szer kerültem sorra,egész napos sorbanállás alatt.Erre van a soron kívüliség megvásárlása.Nem hiszem,h a profik miatt nem lehet eleget menni,sokan közülük 1-2 kvalifikációt mennek,utána csak várnak a döntőre.
Inkább azon kell javítani,hogy ne legyenek kieső idők,ha a speaker elmegy kajálni,attól még mehetnek a street autók,ehhez nem kell felkonferálás.Sokan olyan kurva lassan jönnek vissza,mintha tolnák a kocsit,amíg vissza nem érnek,logikusan nem indulhat a következő páros.
Ha nem 300km lenne oda-vissza,elmennék,bár nem hiszem,hogy bármit is számítana a véleményem.
Ilyen ötletekkel nem lehet semmit se javítani,hogy street-profi külön nap.Anno én a motorosokat utáltam mocskosul rábaringen,ott jó ötlet volt a szétbontás 2 napra.
Sztem így se nagyon kell panaszkodni,hihetetlen jó idő ez is,sokan térdreborulnának örömükben,ha ennyit menne az autójuk,többek között én is.És nem szívótól várnám el ezt!
Ez így van,de nekem se a fiaton,se az audiban nem tört még el a főtengely.Szerintem a 4 hengeres autók elég jól ki vannak egyenlítve,konstrukció alapján elsődrendű és másodrendű nyomatéka is nulla.
Amint írtam,apró rángás van benne,szóval hosszútávon szerintem lehet gond,de úgy gondolom,előbb csúszik meg a kuplung (és kopik el) ezektől,mint hogy törjön a főtengely.
Nemsokára lesz benne rendes rugós tárcsa,ez kényszermegoldás volt.
Itthon sok helyen csinálnak fix tárcsát szinterrel 1 tömegű lendkerékhez.
Nekem a 2 tömegű fix tárcsa van 1 tömegű lendkerékkel,anno az unoban is így volt 4 ágú szinterrel.
Amit megfigyeltem,hogy nem olyan finom,de teljesen használható,kicsit határozattabban fog indulásnál,meg 2500 rpm körül,ha csak éppen haladok,apró rángatás érződik,de épphogy észrevehető.
régebbi nagy ccm-es benzinesekben nézelődj,többsége 240mm 23 fog mint ami neked kell.Pl 2.7 biturbo A4/S4,de ehhez pl pont nem hoz. Sztem nem ártana megkérdezni őket is,mi a véleményük,miért nincs,mivel helyettesíthető.Vagy felújítod itthon.
1300 ojró nem semmi,de látszik,1.8t az 1.8t,még a dieselesek is azzal mennek!