timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 188 bejegyzés
1  2  3  4  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2014.06.10. 14:10:47 (75253
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Legalább volt egy látványos piros LADA 2104, s noha Sinka Zsolti fehér kombija is brutál hangot produkált jónéhány évvel elezelőtt a fekvő 45-ös weberekkel, ez a piros kombi rátett még vagy 2 lapáttal, hátamon a szőr felállt ahogy végigordította a 402m-t :-) időben talán valami 14.2-t futott (1.9-es kb 170 lóerővel) 
Re: hobizoli (75244)
válasz erre előzmények 2013.10.10. 09:56:52 (74870
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Peti, telefonszámod szeretném elkérni, alkatrészbeszerzésben kellene segítség. köszönöm, FM Miki 
Re: wolf (74865)
válasz erre 2013.09.08. 22:35:59 (74628
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Nagyon elterveztem h kimegyek KKL-ra tesztelni a 10hónap alvásból ébredő volvo trezort. Sejtettem, hogy sokan lesznek hosszú várakozási idővel, de nagyobb visszatartó ok volt a váltó 2-es fokozatának időszakos létezése, ami esélytelenné tette 1 normális mért idő teljesítését.
Tegnap esti teszteléseim nyomán az új erőre kapott rendszer ráadásul megette a váltó 3. szinkronját és szétszakította a 19éves motortartó gumibakokat is... jáááj de jó móka ez, tiszta vidámpark:-D 
válasz erre előzmények 2012.11.15. 22:22:04 (73829
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Ejha, a végén még könnyebb lesz mint a faros skoda Kacsint

Brutál szerkezet épül, grat! Cool  
Re: oioio-1 (73826)
válasz erre előzmények 2012.11.15. 22:13:25 (73828
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Azt gondolom, hogy aki komolyan a pohárra hajt, az áldozatokat hoz és végül célgépet készít. Én is így tettem, csak közben megvariálták a kategóriákat, ill. kihaltak mellőlem az ellenfelek így lényegében értelmetlenné vált a célgépem. Továbbá elkéstem úgy 5 évvel, na. A 2011-es időimmel a 2006-os Bocimobil legnagyobb ellensége lehettem volna auto1600-ban Mosolyog
A szlovák hubicei 2009-es (utolsó) utcai versenyen a forgalmiban szerepelő kW érték szerint állítottak fel 8 kat-ot, a favorittal az első 5-öt megnyertem Széles vigyor

Nem hiszem hogy mindenki azért menne gyorsulási versenyekre, hogy nyerjen a kicsit módosított autójával. Egy gyengébbnek is lehet hozzávaló ellenfele az időmérőkön.
Mint versenyszervezői oldal, a Te álláspontodat is megértem, nincs könnyű helyzeted. OK,válasszuk szét az utcait a profitól, de ennyi kat. értelmetlen, Pelyvinek igaza van. 
Re: v8drag (73815)
válasz erre előzmények 2012.11.13. 10:10:14 (73813
Felhasználói profil
12.87 @ 164
9 street és 9 profi kategória... már 9 kategória is sok, nemhogy 18 Összezavarodott (5-5 is elég lenne) szlovákiában is ezt majmolják. Azt gondolom, hogy az ősrégi ccm szerinti kat-ok ahol a turbo és nitro kat-ot emel is bőven elegendő volt a versenyzőknek. Aki serlegre utazik az fejlesszen, invesztáljon a sikerért.
Számomra 1 nagyon emlékezetes verseny volt csak, amikor 2008-ban a skoda favorittal lábon elmentem a csehországi slusovicei versenyre és megnyertem az 1600as kategóriát 18 ellenféllel szemben. Murska Sobota is jó volt 2009-ben, fantasztikus hangulata volt az utcai versenynek és a rengeteg nézőnek. 9 kategória itt is és ott is elég volt, ahogy a mai napig sem variáltak rajta.
Én tavaly befejeztem már épp ideje volt. Az MB-vel csak csehországi versenyekre lett volna értelme kimenni, de néhány serlegért milliókat elbaszni értelmetlen lett volna. 
Re: LacUS (73785)
válasz erre előzmények 2012.05.09. 23:19:31 (72918
Felhasználói profil
12.87 @ 164
azóta nem eresztett le egyik kerekem sem :-)
viszont küszködök egy olyan problémával, hogy hidegen berúgom,akkor az első gázadásra nem akar felpörögni a motor, kelletlen szar.
olcsó trükköt alkalmaztam, hátha a vízhőfokjeladó a rossz, sorba vele egy kapcsolható ellenállás. mindenképp jobb lett, de ez nem megoldás (legalább egyértelművé volt hogy kevés naftát kap). kicseréltem a jeladót, új iridiumos gyertyáim vannak, maradt minden uaz.
hátha légtömegmérő? kicseréltem újra, sz.rabb lett mint volt.
talán van még egy rejtett kifejezetten motor hőmérséklet jeladóm is és az bszakszik?
félmelegen, melegen minden ok.

tanácstalan vagyok. 
Re: Audi-f1 (72916)
válasz erre előzmények 2012.05.09. 22:21:10 (72915
Felhasználói profil
12.87 @ 164
KKlacházán megmérhetnénk a svéd tepsimet 
Re: Sanyi00 (72889)
válasz erre 2012.05.01. 14:30:16 (72876
Felhasználói profil
12.87 @ 164
május 12 KKL versenyre kigurulnék a volvoval street katba, de nincs meg a csomagtérajtó belső borításom.
street szabályzat így szól:
"Az autónak rendelkeznie kell gyári vagy optikai tuning részeként
módosított kárpitozással, szőnyegezéssel"
az autó full gyári, s ha csak ez az 1db elem hiányzik, még mehetek street kat.ban, vagy vasszigor van? 
válasz erre 2012.04.14. 09:35:36 (72750
Felhasználói profil
12.87 @ 164
sziasztok!
péntek 13 nálunk szerencsés volt, megszületett Ádám, 58cm/4380g, baba-mama jól vannak. Azt még nem tudom, hogyan viszonyul majd az autókhoz, viszont Dávid fiam szinte csak azokkal játszik:-)
 
válasz erre 2011.12.02. 18:55:13 (72404
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Ma elvittem méretni a Volvo 850 T5-t. Menet közben a klímakompresszor beállt, leégett. Mérésen sárgán izzott a tárcsa... szóval nem tudom mekkora lóerő mennyiséget emésztett fel, de ez az eredény született a gyári 211lóhoz, 270nm-hez képest egy 400e felett futott motortól:

185le, 267nm
4200-nál ahol a visszaesés is van, ott már rendesen hányta a szikrát, mintha flexeltem volna.
A lambda érték 1-ről szép egyenletesen 3200-6300 között 0.70-re dúsul. Ez normális?
A töltőnyomás talán rendben van.
Jövőhéten gyertya,olaj,összes szűrő, bordásszíj csere,klímakompresszor felújítás.
Ja, találtam még az autóban egy SonyE bluetoothos kihangosítót, ez némileg kárpótol a kezdeti szopóágért. 
válasz erre előzmények 2011.11.26. 15:47:55 (72390
Felhasználói profil
12.87 @ 164
sok km-t nem fogok beletenni, egyelőre csak rendbeszedem, a "csipp" és plusz nyomás" talán májusig beleköltözik, előbb utóbb kiderül hány packó lakik benne :-)
versenyezni nem szeretnék vele, ez inkább Apa utcai meglepetésautója lesz. 
Re: Master3v (72389)
válasz erre 2011.11.25. 18:09:01 (72387
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Tegnap megérkezett az MB utódja egy 1994 végi ezüst Volvo 850 T-5 kombi ("Trezor" Kacsint . 5 henger 2.0 turbó 211Le. Olaszból került ide, nem makulátlan, itt ott átfényezve, de egyben van. Motorikusan 200 ló biztos megvan, pedig kivillogtattuk és 403.000km van a motorjában. Kaptam hozzá még gyári alufelnis kerekeket, egy tartalék váltót, tartalék kormányművet, fűtés ventillátort, 1.5év műszakit. 320-at megért:-)
 
válasz erre előzmények 2011.09.27. 07:43:02 (72182
Felhasználói profil
12.87 @ 164
úgy néz ki, hogy a jövőévi egyetlen fejlesztésre kezdek félretenni, de hogy összejöhessen ehhez mindent meg kell fognom, így idén már nem megyek sehova. Munkanélkülin vagyok per pill, de a család is bővül Mosolyog
nem, nem egy másik autóval Széles vigyor  
Re: hori (72161)
válasz erre előzmények 2011.09.25. 20:18:10 (72139
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Komoly ellenfélre találtál az osztrák versenyző személyében, így megéri.
Bálint a lada szamarával 3 századdal kvalifikált jobban mint én, izgultunk is rendesen az elődöntőben, aztán elpattogtam, elváltottam, de a 12-es idő csak összejött év végére, méghozzá géptetővel Kacsint
október 15-én a szlovákiaringen igyekszem majd megszorongatni a 265lovas turbós daihatsu-t Mosolyog  
Re: Crybaby (72130)
válasz erre előzmények 2011.09.25. 07:38:26 (72122
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Elismerés mindenkinek a látványos futamokért, időkért!
hayabusa bimoto suzuki swift 10.3...odabszott

nekem meg végre összejött az áhított 12-es idő a sz@ros skodával:-) igaz, csak 1x.
1.79; 8.15@135; 12.87@165

Sanyival sajnos csak a 13.09-es futamomat sikerült megmérni, ahol 1.98-as elpattogós rajttal bénáztam. 
Re: Szabison (72113)
válasz erre 2011.09.16. 22:10:10 (72060
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Az M1 vetített anno a 80-as évek végén egy filmet, ami egy női gyorsulási versenyzőről szólt, annyira emlékeztem csak, hogy sherley cha cha "moldáni"... talán itt fertőződtem meg Kacsint
Végre megtaláltam: magyar címe: Nő a volánnál [1983].

 
válasz erre előzmények 2011.09.11. 11:45:03 (71925
Felhasználói profil
12.87 @ 164
aztapasztacipőpaszta ;-) 
Re: szilvi5 (71923)
válasz erre 2011.08.28. 21:22:44 (71828
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Jó volt a Hring, de tapadást nem sokan találtunk...
nekem az est fénypontja a Skoda Lada középdöntő volt  8.5 8.4es időkkel. Egész nap bénáztam, hol elpattogott a hátulja, keresztbe ment, hol nem vette a 3-at 8000 nél, de azért csak sikerült egy tiszta futamot is mennem 8.25@134-el. Grat Bálintnak, egész nap szépen fejlődött a szamár.
Az 500 lovas merga 2 tizeddel lassabb volt a skodánál :-)   
válasz erre 2011.08.25. 18:04:40 (71759
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Újramértük az MB-t. 142Le@6800 161Nm@5500. Ha a 124Le-vel és 141Nm-rel tudott 13.04-et, akkor most már itt az ideje a 12-es időnek :-) Mivel 100 fordulatonként megvan minden új és régi adat, könnyen ki lehet elemezni mi mit hoz. Pl a régi konfignál 7200-nál volt 115ló, most 140. Hringre kiviszem tesztelni. 
válasz erre előzmények 2011.08.25. 17:54:42 (71758
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Grat! üdv a klubban:-) 
Re: LacUS (71751)
válasz erre előzmények 2011.08.21. 17:19:57 (71719
Felhasználói profil
12.87 @ 164
a leömlő olyan autóról származik 
Re: sh adam (71718)
válasz erre előzmények 2011.08.21. 15:43:45 (71717
Felhasználói profil
12.87 @ 164
a dragtimes.com kalkulátora a favoritom 2008-as eredményére 112 lovat dob, pedig 126-ot mértünk rajta. A 2009-es eredményre már 129 pacit mond, pedig keréken volt 132le 164nm a csepeli dyno szerint.  
Re: szilvi5 (71712)
válasz erre előzmények 2011.08.21. 15:18:46 (71716
Felhasználói profil
12.87 @ 164
most a tavalyi ex rallycrossos leömlő került fel, aminek szebb az ívelése, messzebb van a karbiktól és bandázsolt is. Amire még kíváncsi leszek, hogy mit mutat a keskenys. szondám mérés közben,érdemes lesz összevetni a külső műszeres méréssel.
Kedden remélem kiderül mi mit hoz a konyhára, igyekszem minden cselt bevetni ;-)

Azért gondolom hogy pontosan mérnek Bkalászon, mert az utcai autómat is mértük és egybevág minden paraméter, még az érzet is stimmelt. Ott pl a lambda 1.00-ról 0.85-ig dúsult fokozatosan a telj.maxig. 
Re: sh adam (71715)
válasz erre előzmények 2011.08.21. 11:32:59 (71713
Felhasználói profil
12.87 @ 164
nem lesz ecu... 
Re: Bandi (71711)
válasz erre előzmények 2011.08.20. 22:25:42 (71709
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Igazából a neten található kalkulátorok nekem 125-135...155le között szórnak. De pl sem a Bocimobilra, sem Tibibá MB-jére nem adnak értelmes számot. Mindegy, jövőhéten újramérem az "újragondolt" kipuff rendszerrel, ami nem a csendes fajta:-)  
Re: Bandi (71706)
válasz erre előzmények 2011.08.19. 23:52:31 (71702
Felhasználói profil
12.87 @ 164
á, velem együtt 690kg.
a kalkulátor 14-es időt dob a mért lőerőhöz, visszakalkulálva pedig legalább 150-nek kéne lennie. 
Re: Lizard21 (71701)
válasz erre 2011.08.19. 23:16:24 (71700
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Ma voltam méretni az MB-t Budakalászon. 123Le@6500 141Nm@5500. Egy ilyen gyenge konfiggal hogy mentem én 13.0-ás időket??? kénytelen voltam variálni, nagyobb előgyula, kisebb üa fúvóka, kisebb venturi, végül 129Le és 149Nm-el jöttem el, 5000-től 0.8 alá zuhan a lambda 0.6-ig, majd maxfordulaton visszamászik 0.72-re. Ami érdekesség volt, hogy az iszonyat dús keverék a 160-as üa helyett 145-össel sem csökkent, pedig ez jelentős szegényítés. Kipufogó rendszer lenne a gát (gázdugó)? Talán a leömlő felől beszívott meleg levegő sem segített. 
válasz erre 2011.08.01. 22:29:13 (71554
Felhasználói profil
12.87 @ 164
most néztem a döntős eredményeket,
P6   bogár 11.78@178
P5   peugeout 205: 12.86@176 
válasz erre előzmények 2011.08.01. 22:04:33 (71553
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Egy karnyújtásnyira a 12-es idő, már csak az a kérdés milyen hosszú az a kar.
Következő versenyen megnézem jobb-e egy könnyített lendkerék a szériánál.

A barna bogár volt az, ha jól rémlik 175-ös célvonalit futott...200ló biztos benne van 
Re: hori (71545)
válasz erre előzmények 2011.07.30. 23:03:20 (71531
Felhasználói profil
12.87 @ 164
én is köszönöm az extra lehetőséget!

ha csak 2 századdal is, de közelebb kerültem a 12-es időhöz a 13.04-gyel, ezért már megérte, de azért is, hogy láttam olyan izomgépeket, amik ma annyit mentek mint én az elavult OHV motoros 42 éves csehszlovák taligával.
Sierra Cosworth 4x4
Audi S2 (F1Pisti utcaija)
Subaru Impreza Sti
Audi és BMW csodadieselek
Amerikai SRT jelzésű modellek

Az osztrák 2.3L-es karbis bogárnak gratula a 11,9-es időhöz, amihez 1,56-os 60lábat húzott, amennyit Mexx is tudott a draggéppel. brutál.

Peti is szépen elemelgette a Polski elejét a földről, brutkó az is :-)  
Re: oioio-1 (71501)
válasz erre 2011.07.28. 23:18:16 (71521
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Az előrejelzés szerint szombatra Trencsénybe 21-22C várható és 5 óra körül már várható kevéske csapadék:
http://www.weather2umbrella.com/hu/idojaras-elorejelzes-trencin/eta/1/2144737/2/1h 
válasz erre előzmények 2011.07.28. 22:39:47 (71520
Felhasználói profil
12.87 @ 164
nem érdemes korán menni, mert a motorosok miatt órákra leáll a verseny.
a slovakiaringre 10.30-kor értem ki beálltam a sorba és 13.50-kor tudtam az első futamomat menni. 
Re: Pd Gabi (71519)
válasz erre előzmények 2011.07.28. 21:54:06 (71517
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Én már jártam ott 2x is, nekem a bécsi út - esztergom - nyitra - topolcsány - bánóc - trencsény volt az útvonal. 7:30-kor találkozunk az eurocenter után a bécsi úti első benzinkúton, shell ha igaz. ha gondolod csatlakozz a "konvojhoz":-)
száguldozásra ne számíts.
 
Re: Pd Gabi (71516)
válasz erre előzmények 2011.07.27. 22:39:23 (71508
Felhasználói profil
12.87 @ 164
ja ja ja. fabia - embécska, skorpió - 120L :-) ööö, melyik a kakukktojás? Összezavarodott Széles vigyor  
Re: szilvi5 (71503)
válasz erre előzmények 2011.07.25. 08:40:06 (71481
Felhasználói profil
12.87 @ 164
köszönöm, már nyergelem is a lovakat;-) 
Re: oioio-1 (71479)
válasz erre előzmények 2011.07.24. 23:07:32 (71477
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Zoli, bár nem vagyok street, de megoldható részemre is az "ingyenes"? 
Re: oioio-1 (71475)
válasz erre 2011.07.08. 20:59:07 (71417
Felhasználói profil
12.87 @ 164
hmmm...
                                                60láb       330láb       660láb       402m        V-max
Tatra drag 3500ccm V8 1,825 5,451 8,437 13,226 164,15
Skoda 1000MB 1550ccm 1,825 5,346 8,306 13,086 164,10

szoros csehszlovák csodaidők:-) 
válasz erre előzmények 2011.07.08. 20:42:14 (71416
Felhasználói profil
12.87 @ 164
kint vannak az eredmények xls-ben, Szabyk ideje false mérés :-( 
Re: FM2000 (71409)
válasz erre előzmények 2011.07.07. 21:35:20 (71415
Felhasználói profil
12.87 @ 164
honnan vettem? hát fejből :-) igaz, júl.30, szombat 
Re: Pd Gabi (71414)
válasz erre előzmények 2011.07.07. 08:46:45 (71409
Felhasználói profil
12.87 @ 164
A kijelző ennyit mutatott a szuperdöntőben a corvette ellen. Igaz, a sebesség adat fals volt, remélem ennek ellenére az időeredmény hiteles.

nekem
KKL 1.85 60láb 13.067 162.8km/h
Sring 1.82 60láb 13.087 164.1km/h
minden részeredményem jobb volt, mégis rosszabbat mentem. 
Re: ave (71405)
válasz erre előzmények 2011.07.07. 08:38:30 (71408
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Trencsény júl.31
Hring Aug.27
Tokol Szept.25
 
Re: hori (71407)
válasz erre előzmények 2011.07.06. 07:39:39 (71401
Felhasználói profil
12.87 @ 164
talán jövőre, idén már csak Trencsény (SK), Hring, Tököl játszik 
Re: hori (71397)
válasz erre 2011.07.06. 07:35:31 (71400
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Szabyk!
grat a 9.54-hez :-)
szerintem jól tapadt a slovakiaring 
válasz erre 2011.07.03. 19:43:07 (71376
Felhasználói profil
12.87 @ 164
tavaly az autó első versenyén 15.35-el kezdtem, de még ott javítottam 14.22-re.
azóta +40köbcenti, -30kg, jobb gumi, nehezített lendkerék. Ennyi. Elértem a karburátoros rendszer határát. Az injektorosítás legalább fél milla és nem hozna sokat a konyhára. A műanyag ajtók + oldalelemek, motortető legyártása esetleg fényezése is hasonló nagyságrend. Ezért már nem fejlesztek tovább, inkább elmegyek külföldi futamokra.
kkl-en olyan dolgokért szopattak a gépátvételen, ami 1,5 évig sehol nem volt gond.
a kis zselés akksimból a nyakamba ömölhet a sav, meg hogy a skoda motorsportos extra erős 8 küllős magnézium első felnikből 2-3 helyen centis darabka van kitörve (20-30 éve)

jól látszik mennyire életveszélyes...
ettől függetlenül jó volt a pálya, pörögtek a futamok, jó szájízzel jöttem el. 
válasz erre előzmények 2011.07.02. 17:26:08 (71338
Felhasználói profil
12.87 @ 164
én szerencsére megfutottam az egyéni csúcsomat az 1550-es OHV motorral:
ragacs mellől 1.858s 60láb, 8.314s@133.86km/h, 13.06s@162.74km/h
tehát már csak egy karnyújtásnyira a 12-es idő :-) 
Re: szilvi5 (71337)
válasz erre 2011.07.01. 21:40:33 (71331
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Segítséget kérnék!

Holnap lesz MNASZ OB és CEDC is.
1. ugyanazon nevezési és regisztrációs díjtételek vonatkoznak a kettőre?
2. overál és sisak is kötelező a CEDC-en?
3. mindkettőre lehet nevezni? ez plusz költség?
4. OB-tól független döntője lesz?

Profiban kell mennem, de nem érdekel a pénzdíj, sem a pontverseny. Rám milyen díjtétel vonatkozik? Ha jól értelmeztem 3500 profi licenc, normál nevezés 2000, belépő 2000, biztosítás 500. vagy napi licenc 1200?
köszi 
válasz erre előzmények 2011.06.26. 22:39:16 (71268
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Köszi Zoli, élnék a lehetőséggel!
Kint a versenyen, vagy verseny előtt fussunk össze?
 
Re: Audi quattro (71266)
válasz erre előzmények 2011.06.26. 22:17:12 (71265
Felhasználói profil
12.87 @ 164
vajon a CEDC-re is kötelező a sisak? 
Re: Pelyvi (71261)
válasz erre 2011.06.26. 21:36:28 (71260
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Július 2. Kiskunlacháza "profi" kérdés:
- a járművem csak AP5 profi kategóriában mehetne, még ki is fizetném az egyszeri plusz költségeket.
- nincs overálom, nincs bukósisakom és nem is tervezem hogy beruházok ilyenekre.

csak "teszt" kategóriában mehetnék?
 

összesen 188 bejegyzés
1  2  3  4  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!