Szívóra milyen AFR lenne ideális szerinted. Nekem a 3.0V6 206LE lett, a legnagyobb érték AFRnél, 1-2000ről padlózásnál, amikor is 10.9 körülről indul, aztán ahogy padlózom leszegényedik 14.6-15.2 ig aztán újra dúsul... Ötletek?
Illetve rajtprogi aktiváláskor nektek is be-be szegényedik a keverék?Normális ez?
Valamiért a kinti street V6-V8akra szoktak ilyen keresztet tenni. Alfás fórumokon olvastam,hogy ne akarjam a V6-omat hengersoronként kivezetni, mert nem annyira jó, vagy X vagy Y- ba össze és úgy.Az okot ők se tudták
Turbo mi alapján méretezitek motorhoz.Konkrétan mondjuk az érdekelne, hogy pl V motornál a hengersorokat külön "motorként" kell kezelni, tehát teszem azt egy 4 V8-nál oldalanként egy 2.0 motorra méretezett csigát kellene felrakni? Illettve AR érték minek arányát mutatja?
Köszi
Segítsetek! A jelenség a következő alapjáraton szépen jár a motor, a középső ford.szám. tartományban viszont, hebeg-habog 4-5 henger jár a 6-ból. és ha így leállítom és kiveszem a gyertyát ázik a benyában (szó szerint csöpög róluk) ha padlót húzok kitisztul jár minden henger,de tényleg szinte csak a leszab. előtti 1000-es tartományban. Egy L jet 3.0 V6 alfa mociról van szó, ami cserélve volt próba szinten (AFM, ECU,kábelköteg) A szerelő srác azt mondja, vmiért nyitva maradnak a csúcsok vmiért.Hallottatok már ilyesmiről?A szar csúcsok csinálhatnak ilyet?
Nagy pénzű félnótást látni azért bőven itthon De valahol úgy érzem megérdemli, sokkal többet ér a szememben egy olyan aki verseny előtt még az aknában/autó alatt kuksol, mert csak munka után ér rá, mint az aki bemegy lerakja a nagy zsét, és csinálj kocsit, és ezt megfejelve mondjuk még vezetni se tudja, úgy ahogy kell....
Fingom sincs, nem ismerem Sanyi autóját.Ezek szerint csak pénz kérdése egy 10mp-s autó??? Nemááá. Ja és vonatkoztassunk el mondjuk a Civictől, lehet, ahhor van minden, de szerintem ha te a rönóból szeretnél egy ilyet te is pislognál nagyokat, hogy mit hogyan honnan... ja attól még hogy megveszi a cuccokat, még nem lesz gyors autója senkinek. Szerintem
Ez a minden megy polcról azért elég nagy baromságnak hangzik....Gyakorlatilag szerintem nincs ilyen. Mintahogy Sanya se egy 400 dodós turbo kittől megy 10-es időt, meg Szabi se, ahogy a többi élmenő se.Mind-mind nagyrészt egyedi megoldások autónként. De lehet hogy én vásárolok szar helyekről... Ebben az esetben 3.0 V6-ból szeretnék egy szerény 12-es időt szívóban nitro nélkül Várom az ajánlatokat.
Vagy esetleg Lancia Integrale mintára termosztátszerű kütyü nyitja-zárja az IC felé vezető utat és ha ez megmakkan, akkor ahogy Szabi is írja más utat talál a levegő?
Szerintem, nem.
1. több kell eleve a motornak belőle, tehát nagyobb injektorok.
2 programmal is utána kell menni, és a gyújtást is állítani kell. De majd az aktív használók javítanak.
A generátor kikészül, akkor nem produkálhat ilyet?
Hot wire kit Ehhez az öreglányhoz alig kapni vmit majd vmi home made lesz Hogy néz ki egy ilyen kit amúgy?
Illetve rajtprogi aktiváláskor nektek is be-be szegényedik a keverék?Normális ez?