timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 179 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.12.02. 21:04:05 (17378
Felhasználói profil
18.20 @ 120
ez melyik csiga, még s régi vagy már a 2.0 tfsi-é??? 
Re: radics1 (17375)
válasz erre előzmények 2010.11.29. 22:25:06 (17360
Felhasználói profil
18.20 @ 120
e36-ban gondolkodom ezért is él még a japó vonal...az már nagyon kicsi különbség.. nahh ne szemeteljünk ide...holnap felhívlak aztán dumálunk! 
Re: radics1 (17358)
válasz erre előzmények 2010.11.29. 22:19:58 (17359
Felhasználói profil
18.20 @ 120
vagy skypon? radics1? 
Re: radics1 (17358)
válasz erre előzmények 2010.11.29. 22:02:14 (17357
Felhasználói profil
18.20 @ 120
"utcai betámadó" .....egyenlőre 
Re: radics1 (17356)
válasz erre előzmények 2010.11.29. 21:54:03 (17354
Felhasználói profil
18.20 @ 120
tervezgetek ....csak a sorrend nagyon fontos a korlátozott lóvé miatt..él még a japán vonal...agyalok..majd meglátjuk hogy állunk anyagilag amikor kitavaszodik Kacsint ha nem, marad a bajor vonal.... 
Re: radics1 (17353)
válasz erre előzmények 2010.11.29. 21:09:29 (17352
Felhasználói profil
18.20 @ 120
de magának a motornak nem árt, ha hozzá írod a progit!? 
Re: radics1 (17351)
válasz erre 2010.11.29. 12:22:09 (17350
Felhasználói profil
18.20 @ 120
milyen káros hatása van egy alapból 1:10 CR-es motorra ha 1:8,7 CR-val huzamosabb ideig megy, tegyük fel hogy a progi hozzá van igazítva..a lóerő vesztés az tiszta..csak hogy lehet e ebből kifolyólag valami baja.....persze sok régi vas megy hasonló CR-val... de ezek az újjak  . Hö? ?? THX
 
válasz erre előzmények 2010.11.22. 21:02:53 (17343
Felhasználói profil
18.20 @ 120
mivel foglalkozol demo? váltók? 
Re: Demó (17342)
válasz erre előzmények 2010.11.03. 18:54:17 (17233
Felhasználói profil
18.20 @ 120
nálam megy,
igen ő az, MK3 supra karosszéria 2jzgte-vel.. 
Re: radics1 (17230)
válasz erre 2010.11.02. 19:51:42 (17229
Felhasználói profil
18.20 @ 120
válasz erre 2010.11.02. 19:50:55 (17228
Felhasználói profil
18.20 @ 120
<object style="height: 390px; width: 640px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ut5Eb7K-5f0?version=3"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://www.youtube.com/v/ut5Eb7K-5f0?version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></object>

épülget valami jófajta supra itthon is?? 
válasz erre 2010.10.28. 22:16:21 (17216
Felhasználói profil
18.20 @ 120
"csak" arra kell rájönnöd,hogy hogyan hosszabbítod meg a dió alatti részt...persze ezt profin kivitelezni nem könnyű..sőt..nehéz..


 
válasz erre előzmények 2010.10.19. 18:40:36 (17169
Felhasználói profil
18.20 @ 120
Hitelesen???   CHF vagy EUR alapúúú Széles vigyor Széles vigyor

bocs nem hagyhattam ki Kacsint  
Re: Robi-ka (17167)
válasz erre előzmények 2010.09.16. 22:24:07 (16952
Felhasználói profil
18.20 @ 120
thx 
Re: szabyk RST (16951)
válasz erre előzmények 2010.09.16. 22:12:32 (16950
Felhasználói profil
18.20 @ 120
ez most milyen??, nagyon nagyszériásnak (öntvény?) nézett ki? lehet kapni ekkora teljesítményhez valami is készen? vagy ez nem is ford...??..   
Re: szabyk RST (16949)
válasz erre 2010.09.14. 22:11:13 (16943
Felhasználói profil
18.20 @ 120
Szaby,

az utolsó versenyen néztem hogy már nem az általad készített intake manifold van fennt, mi az oka a cserének? Nem vált be? Vagy csak egyszerűn szarul láttam... 
válasz erre előzmények 2010.08.31. 21:23:01 (16856
Felhasználói profil
18.20 @ 120
uppsss törölve, láttam ez már nem téma... 
Re: Belfegor (16855)
válasz erre előzmények 2010.08.31. 21:22:08 (16855
Felhasználói profil
18.20 @ 120
max vágatni tudok ha van valami skicc.. 
Re: Jugo (16841)
válasz erre előzmények 2010.07.29. 20:30:44 (16577
Felhasználói profil
18.20 @ 120
jahh, már megijedtem hogy értitek is amiről beszéltek Széles vigyor Széles vigyor  
Re: radics1 (16576)
válasz erre 2010.07.29. 20:13:20 (16575
Felhasználói profil
18.20 @ 120
húúúú látom ma fekete öves oktatás van Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2010.06.14. 18:33:07 (16301
Felhasználói profil
18.20 @ 120
már hazaértem, de szerdán indulok Dániába majd megkérdem ott is Széles vigyor

lehet jó lenne a régi rugó is hátha ha a szaki látja jobban tudja mi is kell, de szvsz elég lutri így...,de megpróbáljuk... 
Re: radics1 (16300)
válasz erre előzmények 2010.06.14. 15:19:05 (16299
Felhasználói profil
18.20 @ 120
tudsz valami bővebb infót adni a rugóról...???

hossz
átmérő
huzalvastagság
menetek száma (működő)
rugóállandó esetleg rugómerevség
terhelőerő
menetemelkedés
...valami...

tekercseltetni tudok, de kéne valami adat DIN rugó, nem DIN rugó....segítek ha segítesz.. Kacsint

 
Re: radics1 (16296)
válasz erre előzmények 2010.06.14. 14:43:56 (16295
Felhasználói profil
18.20 @ 120
Schade.... Zokog Zokog

Mikorra tervezed a próbát? 
Re: radics1 (16294)
válasz erre előzmények 2010.06.14. 14:31:15 (16293
Felhasználói profil
18.20 @ 120
szeva Áki,

na mizu? Megtekergetedd már a potmétereket felfelé Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: radics1 (16292)
válasz erre előzmények 2010.06.03. 13:38:00 (16232
Felhasználói profil
18.20 @ 120
küldjél rajzot vagy skiccet és megnézetem beszállítómnál..csináltattunk már nála ilyet mondjuk normálacélból ...idő és ár attól függ van e olyan anyag raktárban...lézerrel menne, ha az jó

kollerpontkrisztiankukacgmailpontcom 
Re: Sefig60 (16231)
válasz erre előzmények 2010.06.01. 22:03:12 (16177
Felhasználói profil
18.20 @ 120
oksi kevének direktbe többit mailben elküldtem ...egyébként a kormolásra gondoltam (milyen hőértékü gyertya??)..hang?? én meg ezt nem vágom!..? 
Re: radics1 (16174)
válasz erre előzmények 2010.06.01. 20:50:09 (16173
Felhasználói profil
18.20 @ 120
Hi,

verda hogy áll? Nyomást emeltél? Gyetya porbléma megoldódótt?

U.I.: küld be az önéletrajzod, cél legyen a négyötnulla 
Re: radics1 (16168)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:02:24 (16056
Felhasználói profil
18.20 @ 120
jah...volt benne 1 óra faggatás,alázás is... 
Re: radics1 (16052)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:01:18 (16055
Felhasználói profil
18.20 @ 120
gondolod 08:15-től tartott 16:30-ig ... Zokog Zokog Zokog    1 óra 19 perc parkolótól parkolóig normálisan közlekedve... 
Re: radics1 (16052)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:58:29 (16051
Felhasználói profil
18.20 @ 120
majd beülök kompenzálni...jelzzétek hova kell 150 kg szín izom... Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: radics1 (16048)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:57:25 (16050
Felhasználói profil
18.20 @ 120
ja voltak ma is gyakorlatin..nekem oda nem kellett.. van pszichológiai teszt, speckó Daimler (matek, iq, elektronika de olyanok amit józan ésszel meg lehet oldani)tesz, meg persze német....
A gyakorlatin 3 félét láttam ha érdekel adj valami címet és leírom, bár a megoldást nem tom, de legalább tucc készülni a típusokból... 
Re: zsolap406 (16043)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:44:41 (16037
Felhasználói profil
18.20 @ 120
nem akarok feltétlenül menni már megszoktam, meg azért már van sok kicsi kiváltásgom,,azt zaért nem adom akármiért Kacsint  
Re: radics1 (16031)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:41:54 (16033
Felhasználói profil
18.20 @ 120
nem...ma kiválasztás volt..igazából érdekes lenne a dolog de sajna Tatabányáról minden nap lejárni nem a legjobb, de még ezt is bevállalnám, de sajna előre láthatólag (vannak bent már ismerősök) anyagilag sajna felejtős lenne... hajlandó vagyok egy kicsit bukni a váltáson de sokat nem... 
Re: zsolap406 (16030)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:28:46 (16028
Felhasználói profil
18.20 @ 120
Kecskemét-Kadafalva.... Mercedes Benz.. Mosolyog     interjú 
Re: zsolap406 (16024)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:18:36 (16023
Felhasználói profil
18.20 @ 120
ÁÁÁ..csak érdeklődök..nem fizetnek jól...azóta nem voltam dolgozni majd jelzem... 
Re: radics1 (16019)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:05:49 (16018
Felhasználói profil
18.20 @ 120
Majd idén az új moci, új kipu meghozza az eredményt.....csak rakjál rendes rugót a lefújó szelepbe..ja meg rúgd el neki...   Mosolyog   remélem azért egy 13 teteje összejön...mármint még idén ezzel a kuplunggal, befecsivel és turbóval....jövőre jöhet az új turbó..aztán miután darabokra törte a hajtásod a 400whp majd azt is felfejleszted...     Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Kacsint

voltam Kecskeméten Kacsint  
Re: radics1 (16017)
válasz erre előzmények 2010.05.23. 15:30:07 (16005
Felhasználói profil
18.20 @ 120
Szerintem arra gondol hogy hajtási veszteség mint érték a Te hajtásod vesztesége, amíg az erő a motor főtengelyéről leér a kerekekre. Ezt nem a pad határozza meg hanem a te hajtásod (kereszt motor esetleg hossz elrendezés, hátsó első hajtás...váltó típusa..összkerék... stb.).
Asszem...de  javítsatok ki ha tévedek..

Amiben más lehet az érték amivel a svédek kalkulálnak (ha jól látom a képet) az az hogy ők a féltengelyre mérnek kihagyva a felni ill. gumi súly tényezőt, a gumi tapadását, megcsúszását..maguknak a mérő görgőknek a súlyát azok hajtási veszteségét.

meg még gondolom sok mást..

tehát ők mondjuk csak 10% veszteséggel számolnak de azt a veszteséget arányosan egy magasabb értékhez (nincs gumi felni ergo magasabb teljesítményt fog mutatni) adják hozzá ezzel meghatározva a motorteljesítményt (főtengelyteljesítményt)

Ergo ha minden jól megy mindkét padon u.a. kell kijönnie csak a képletben lesznek más értékek

Így gondolom én, de ha nem így van várom az építő kritikát Kacsint

 
Re: GMalma (16002)
válasz erre előzmények 2010.05.05. 16:18:40 (15857
Felhasználói profil
18.20 @ 120
THX 
Re: Kutasi Richárd (15854)
válasz erre előzmények 2010.05.05. 09:31:49 (15853
Felhasználói profil
18.20 @ 120
hol lehet torsent gyártatni? itthon? 
Re: Kutasi Richárd (15852)
válasz erre előzmények 2010.04.28. 20:47:57 (15818
Felhasználói profil
18.20 @ 120
megjött már a bele? 
Re: radics1 (15817)
válasz erre előzmények 2010.04.18. 12:16:52 (15782
Felhasználói profil
18.20 @ 120
gondolom az e85 miatt volt előgyújtás bőven, lehet azt már nem bírta.... 
Re: radics1 (15778)
válasz erre előzmények 2010.04.18. 10:51:18 (15779
Felhasználói profil
18.20 @ 120
akkor most már kovi lesz..hajtókar, dugó ?? vagy gyári csak új ? 
Re: radics1 (15777)
válasz erre előzmények 2010.04.17. 17:33:41 (15775
Felhasználói profil
18.20 @ 120
ajaja, mi lesz a sármellék projekttel, össze jöhet még?? 
Re: radics1 (15762)
válasz erre előzmények 2010.03.30. 21:06:15 (15690
Felhasználói profil
18.20 @ 120
ez engem is érdekelne, a tied és Robi-ka-é is
akár privi mailben hunbelfegor(kukac)gmail(pötttyyy)com 
Re: hori (15689)
válasz erre előzmények 2010.03.16. 11:29:23 (15644
Felhasználói profil
18.20 @ 120
THx Kacsint küddtemmm mélt 
Re: radics1 (15640)
válasz erre előzmények 2010.03.16. 11:28:50 (15643
Felhasználói profil
18.20 @ 120
ha tág is te pont azt válaszoltad amit tudni szerettem volna Kacsint a gyújtást nem akarom mókolni csak a gyári CR 11 és tudni akartam bírna-e még egy kicsit gyári gyújtástáblával... 
Re: Robi-ka (15639)
válasz erre 2010.03.15. 20:30:19 (15638
Felhasználói profil
18.20 @ 120
Hi,

tudja valaki hogy a bioetanol milyen max. kompresszió viszonyt visel el kopogás nélkül??  
válasz erre előzmények 2010.03.04. 09:39:26 (15597
Felhasználói profil
18.20 @ 120
meg van az ára az S3 turbónak, kerestelek, de nem vagy elérhető Szomorú  
Re: radics1 (15596)
válasz erre előzmények 2010.02.22. 20:14:11 (15566
Felhasználói profil
18.20 @ 120
ne izgulj... én ba***tam el 27.-e lesz az...sajnos

lakodalom áthelyezés Hö? elhivatottságban nincs hiány Széles vigyor Széles vigyor Nyelvet ölt  
Re: pista200sx (15565)
válasz erre előzmények 2010.02.22. 19:48:01 (15564
Felhasználói profil
18.20 @ 120
kapd össze magad 20.-án RACE van 
Re: radics1 (15561)

összesen 179 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!