tervezgetek ....csak a sorrend nagyon fontos a korlátozott lóvé miatt..él még a japán vonal...agyalok..majd meglátjuk hogy állunk anyagilag amikor kitavaszodik ha nem, marad a bajor vonal....
milyen káros hatása van egy alapból 1:10 CR-es motorra ha 1:8,7 CR-val huzamosabb ideig megy, tegyük fel hogy a progi hozzá van igazítva..a lóerő vesztés az tiszta..csak hogy lehet e ebből kifolyólag valami baja.....persze sok régi vas megy hasonló CR-val... de ezek az újjak . ?? THX
az utolsó versenyen néztem hogy már nem az általad készített intake manifold van fennt, mi az oka a cserének? Nem vált be? Vagy csak egyszerűn szarul láttam...
küldjél rajzot vagy skiccet és megnézetem beszállítómnál..csináltattunk már nála ilyet mondjuk normálacélból ...idő és ár attól függ van e olyan anyag raktárban...lézerrel menne, ha az jó
ja voltak ma is gyakorlatin..nekem oda nem kellett.. van pszichológiai teszt, speckó Daimler (matek, iq, elektronika de olyanok amit józan ésszel meg lehet oldani)tesz, meg persze német....
A gyakorlatin 3 félét láttam ha érdekel adj valami címet és leírom, bár a megoldást nem tom, de legalább tucc készülni a típusokból...
nem...ma kiválasztás volt..igazából érdekes lenne a dolog de sajna Tatabányáról minden nap lejárni nem a legjobb, de még ezt is bevállalnám, de sajna előre láthatólag (vannak bent már ismerősök) anyagilag sajna felejtős lenne... hajlandó vagyok egy kicsit bukni a váltáson de sokat nem...
Majd idén az új moci, új kipu meghozza az eredményt.....csak rakjál rendes rugót a lefújó szelepbe..ja meg rúgd el neki... remélem azért egy 13 teteje összejön...mármint még idén ezzel a kuplunggal, befecsivel és turbóval....jövőre jöhet az új turbó..aztán miután darabokra törte a hajtásod a 400whp majd azt is felfejleszted...
Szerintem arra gondol hogy hajtási veszteség mint érték a Te hajtásod vesztesége, amíg az erő a motor főtengelyéről leér a kerekekre. Ezt nem a pad határozza meg hanem a te hajtásod (kereszt motor esetleg hossz elrendezés, hátsó első hajtás...váltó típusa..összkerék... stb.).
Asszem...de javítsatok ki ha tévedek..
Amiben más lehet az érték amivel a svédek kalkulálnak (ha jól látom a képet) az az hogy ők a féltengelyre mérnek kihagyva a felni ill. gumi súly tényezőt, a gumi tapadását, megcsúszását..maguknak a mérő görgőknek a súlyát azok hajtási veszteségét.
meg még gondolom sok mást..
tehát ők mondjuk csak 10% veszteséggel számolnak de azt a veszteséget arányosan egy magasabb értékhez (nincs gumi felni ergo magasabb teljesítményt fog mutatni) adják hozzá ezzel meghatározva a motorteljesítményt (főtengelyteljesítményt)
Ergo ha minden jól megy mindkét padon u.a. kell kijönnie csak a képletben lesznek más értékek
Így gondolom én, de ha nem így van várom az építő kritikát
ha tág is te pont azt válaszoltad amit tudni szerettem volna a gyújtást nem akarom mókolni csak a gyári CR 11 és tudni akartam bírna-e még egy kicsit gyári gyújtástáblával...