timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 59 bejegyzés
1  2  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.12.18. 07:57:33 (7874
Felhasználói profil
10.87 @ 209
De látom azért értitek 
Re: soma (7873)
válasz erre előzmények 2007.12.16. 22:49:07 (7870
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Egy Subaru számára nem lehet szebb vég, mint hogy igazi versenyautó lesz belőle!
Majd meglátod!
A többi hosszabb történet, ma még amit mondanék lehet hogy igaz sem lenne.
Ahogy elindul a következő szezon, már én is jobban látom majd a dolgokat.
 
Re: audi (7868)
válasz erre előzmények 2007.12.15. 09:20:45 (7852
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Előbb az ütőképes autó, aztán az eredmények. Remélem! 
Re: rambustibi (7850)
válasz erre 2007.12.15. 00:15:38 (7849
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Ez biztos!

Ezt nehezen tudom érvként elfogadni! Emlékeztem rá, utánanéztem és ez lett belőle. Te is megteheted.
Az üléspozició pedig azért fontos, mert egy ilyen autó eredendően orr nehéz és törekedni kell arra, hogy a súlypont minél inkább középre kerüljön. Remélem nem az jön le Neked ezekből amit leírok, hogy én vagyok ilyen okos. Mások ezeket már rég kitalálták.
Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2007.12.14. 22:10:54 (7845
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Szívesen meghallgatom a véleményed! 
Re: AudiMaxPower/Szili (7842)
válasz erre előzmények 2007.12.11. 17:08:01 (7828
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Hívjál fel: 30/9418062 
Re: powered (7827)
válasz erre előzmények 2007.12.11. 00:20:39 (7824
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Az FMVSS 216 számú szabvány statikus vizsgálati módszere szerint (5. ábra) az A oszlop sarkánál a jármű súlyának 1,5-szeresével, merev, sík felületen keresztül terhelik a tetőszerkezetet. A maximális benyomódás nem lehet 126 mm-nél nagyobb. A teszt során mért tetőszilárdság mintegy 30%-a a szélvédő üveg merevítő hatásának eredménye, vagyis a szélvédő eltávolítása (kitörése) után, vagy egy (baleset után) rosszul ragasztott szélvédő esetében lényegesen lecsökkenhet az autó tetőszilárdsága. (Ráadásul, ha az előírt erőhatás 25° -os szögét megnövelnénk a valós gyakoriságú 30-35° -ra, akkor a mérhető tetőszilárdság tovább csökkenne.)  
Idézet innen:
http://www.kfki.hu/chemonet/TermVil/szamok/tv2004/tv0401/passziv.html 
Re: ave (7822)
válasz erre előzmények 2007.12.11. 00:11:18 (7823
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Hosszú idő alatt sok mindent hall az ember... Most meg egyszerűen rákerestem 
Re: ave (7822)
válasz erre előzmények 2007.12.10. 23:54:01 (7821
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Szakértelmeddel nem szívesen vitáznék, de a buszgyártásban van irodalma "A ragasztott oldalüveg járművázra gyakorolt merevítő hatása" címmel és a személyautó gyártásban is feltűnik a fogalom itt-ott. 
Re: DrT (7813)
válasz erre előzmények 2007.12.10. 23:44:37 (7820
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Hogy őszinte legyek több oka is van. Az egyik hogy szeretném kormánytekergetésben is kipróbálni magam, a másik, ahhoz hogy ledolgozzam 1mp hátrányomat a leggyorsabbhoz képest, annyi energiát és pénzt kellene áldozni, hogy abból gyorsasági szakágra alkalmas autót is tudok építeni.
De mivel sokat tanultam itt, és barátaim is vannak errefelé, nem távolodok el ettől a szakágtól sem, adott esetben egy-egy versenyen is elindulok. 
Re: MazleeDSM (7817)
válasz erre előzmények 2007.12.10. 22:55:00 (7816
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Szia!
Én is örülök, főleg ha valami, legalább számomra érdekes fejleményről tudok beszámolni!
Most beindultak a dolgok, remélem gyakoribb vendég leszek erre 
Re: oioio-1 (7815)
válasz erre előzmények 2007.12.10. 19:32:23 (7810
Felhasználói profil
10.87 @ 209
A Subaru 2.5-ös blokkja gyengébb mint a 2.0 -es úgyhogy ha a meglévő mellé csinálunk egy tartalék motort, akkor az 2.0 blokk 2.5-ös főtengellyel ~2.2 lesz és remélem "tartós". 
Re: soma (7809)
válasz erre előzmények 2007.12.10. 18:05:35 (7808
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Gyorsasági OB. 
Re: soma (7806)
válasz erre előzmények 2007.12.10. 18:04:35 (7807
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Nem bántottam a hazai csövezőket, van aki gyönyörű munkát végez! Ettől még a számok ezt a helyzetet tükrözik.
A szélvédő beragasztását szerintem a légzsák ideális működésének biztosítása mellett, a karosszéria merevségének fokozására is találták ki. De tévedhetek. 
Re: carlosracing (7805)
válasz erre 2007.12.10. 16:40:02 (7804
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Köszönöm!
Az árról annyit,hogy vannak M.o-i csőkészítők akik ennél drágábban csinálták volna meg, sőt van olyan aki drágábban hegesztette volna be, mint amennyibe maga a cső került!
Nehéz jól választani! 
válasz erre előzmények 2007.12.10. 16:05:21 (7801
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Igen, a cső meg a B oszlophoz is, valamint a szélvédőkerethez és a tetőmerevítőkhöz is.
Az az érdekes, hogy bár a cső 38 kg, azzal hogy egy merev vázat alkot, korlátlan (majdem) lehetőséget ad a könnyítésre. Az üvegeknek, a tetőlemeznek, az ajtóknak, nem kell merevítő szerepet betőlteniük.
Mondom ezt most olyan szemmel, mintha gyorsulásra építeném. Sokszor igényként merül fel, hogy a cső minél egyszerübb legyen, de nem biztos hogy a végén az teszi lehetővé könnyebb autó építését.
(persze alapvető biztonsági követelményeket figyelembe véve)  
Re: ave (7800)
válasz erre előzmények 2007.12.10. 15:01:23 (7799
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Nem egyszerű Hátravittük az üléspozíciót, és igy csak levehető kormánnyal lehet ki-be szállni. Még a váltókart is át kell helyezni. 
Re: DrT (7798)
válasz erre 2007.12.10. 13:51:44 (7796
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Képek a csőről
+információ:http://www.customcages.co.uk/index.html 
válasz erre előzmények 2007.11.27. 19:14:32 (7584
Felhasználói profil
10.87 @ 209
A Bálnáék már csináltak hasonlót, de nem akarunk túlzásokba esni.  
Re: DrT (7583)
válasz erre előzmények 2007.11.27. 18:55:49 (7582
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Szia!
Hátul most egy CUSCO van, Gl szemes állítható. Az marad, elöl is Cusco lesz, szó volt cső bölcsőről, de elsőre nem lesz. Úgy hogy áthelyezett alsó lengőkar bekötési pontok, meg állítható toronycsapágy. 5*114,3 osztókör, nagycsapágyas csonkállvány. Rugóstagok Reiger, v. Öhlins.
Azután ha jól megy akkor folyamatos fejlesztés 
Re: DrT (7577)
válasz erre előzmények 2007.11.27. 16:07:16 (7576
Felhasználói profil
10.87 @ 209
0,63-as 
Re: Saybor (7575)
válasz erre előzmények 2007.11.27. 12:21:04 (7574
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Köszönöm! 
Re: Saybor (7573)
válasz erre előzmények 2007.11.27. 08:43:42 (7569
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Sorban haladunk. Először az a cél hogy ütőképes versenyautót építsünk. Nálunk az jött be, hogy ha van rá lehetőség akkor új vagy újszerü minőségi alkatrészekből építkezünk. Ezért nem sajnálom ezt az autót. Nem kell lakatolni, hegesztgetni, csak könnyítünk rajta.
Ha kész lesz akkor én már boldog vagyok. Utána meglátjuk, hogy hol és hogy megyek vele.
Kicsit tartok tőle, de remélem megbírkózunk a feladattal! 
Re: Saybor (7567)
válasz erre előzmények 2007.11.26. 20:21:40 (7557
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Igen, mindkettő, bár én a hegyet részesíteném előnyben 
Re: szabyk RST (7555)
válasz erre 2007.11.26. 20:19:31 (7556
Felhasználói profil
10.87 @ 209

Az a lényeg, hogy legyen egy széles sárvédős kit amiről itthon még lehet pár másolatot csinálni,lehetőleg könnyűt. Aztán a többi úgyis a fényezésen, dekoráción, meg az autó kiállásán múlik.
Ha WRC kitről csináljuk akkor is hasonló lesz! 
válasz erre előzmények 2007.11.26. 20:08:14 (7554
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Nem titok, gyorsasági ob. F.csoport......aztán majd meglátjuk. 
Re: ESI (7538)
válasz erre előzmények 2007.11.26. 19:30:49 (7530
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Lehet igazad, mert amiről beszélek ahhoz 2 turbina ház is van és elképzelhető, hogy ezt a kisebbel tudta De megnézem és pontosítok! 
Re: szabyk RST (7528)
válasz erre előzmények 2007.11.26. 19:22:18 (7527
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Igen, ilyen v. hasonló széles müa. karosszériám lesz.
Ha nem is piros.... 
Re: ave (7524)
válasz erre 2007.11.26. 19:20:16 (7526
Felhasználói profil
10.87 @ 209


Ha már itt vagyok, csövezés előtti képek!
Folyt. köv. 
válasz erre előzmények 2007.11.26. 19:12:02 (7523
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Jó turbo! Kicsit kevesebbet tud mint egy GT35R 830cfm/781cfm de ennek megfelelően alacsonyabbról betölt (4000-nél 1bar körül). A te motorodnál ha 2000ccm marad 550-600 Le-t lehet belőle csinálni. Én két motoron is láttam működni 2000 ill 2500 ccm, mindkettőn hibátlan.
Sztem jó választás! 
Re: MazleeDSM (7521)
válasz erre előzmények 2007.10.21. 12:28:31 (6045
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Sztem egyértelműen a "megengedett legnagyobb együttes össztömeg"-ről beszél.
Most vizsgáztatok vonóhorogra egy kisteherautót, ahol a tachográf miatt merül fel ugyanez a probléma. Ott is a megengedett legnagyobb együttes össztömeg a döntő!    
Re: Bkori (6044)
válasz erre 2007.10.21. 11:59:05 (6042
Felhasználói profil
10.87 @ 209
válasz erre előzmények 2007.09.24. 09:39:30 (5469
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Mondjuk ez 6,5-ös, de az Opelnél is vannak ET 50-esek. 
Re: SRobi (5468)
válasz erre előzmények 2007.09.24. 09:37:26 (5468
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Pl: 6,5J15 ET: 50mm (4-Loch) für Renault Laguna 
Re: ave (5467)
válasz erre előzmények 2007.09.15. 20:24:00 (5105
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Az oldalfal magasságának 2*-esével már jó is lehet 
Re: firewall (5102)
válasz erre előzmények 2007.09.15. 20:00:36 (5099
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Nem egészen!
http://www.gumibolt.hu/valto.htm
635 és 662mm, szvsz beleférhet.

 
Re: firewall (5098)
válasz erre előzmények 2007.06.12. 11:10:30 (3976
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Hát igen. Én betöltés alatt a kivánt max nyomás elérését értem. Mondjuk nálam 6300-6500 között éri el a 2.2 bar-t. Persze 3000-től már mocorog a mutató 
Re: szabyk RST (3974)
válasz erre előzmények 2007.06.11. 15:56:55 (3972
Felhasználói profil
10.87 @ 209
9000-ig biztonságos a hidrotőke, a 8500 síma ügy! De olyan motort úgy is nehéz csinálni ami alul felül jól megy. Sanyáé csak a szabályt erősítő kivétel 
Re: MazleeDSM (3971)
válasz erre előzmények 2007.06.11. 14:10:55 (3953
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Valóban szép nagy turbinája van, de egy 650 cfm szállításu, kb 500 LE képes turbónál programozással megoldható, hogy 4300-4600 ford. között betöltsön.
Egyébként lehet rendelni kisebb házat, kereket, stb..
http://www.hahnracecraft.com/hahn/parts/turbo%20repair%20parts.htm
De szerintem nem érdemes. 
Re: MazleeDSM (3951)
válasz erre előzmények 2007.06.11. 13:11:33 (3945
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Milyen turbó ez?? 
Re: MazleeDSM (3940)
válasz erre előzmények 2007.05.17. 09:24:05 (3694
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Gratulálok! Már vártam! 
Re: hungryta.com (3690)
válasz erre előzmények 2007.05.15. 21:04:10 (3664
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Komoly projekt...GT42-vel..
http://www.eggumracing.com/home
Van mit nézegetni! 
Re: civiccoupe (3661)
válasz erre előzmények 2007.05.15. 16:48:09 (3648
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Kevesebb nem lesz tőle, de mérhetően több sem. Ha nem muszály ne erőltesd! 
Re: dokar (3647)
válasz erre előzmények 2007.05.10. 09:35:33 (3597
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Ha ezzel a benzinnel ennyi az előgyújtás akkor a sűrítés sztem 9.5 körül lehet. Márpedig a magas sűrítés, magas ford. szám, magas töltőnyomás 3-as nem az igazi. Kisebb töltőnyomás és talán egy kétlépcsős nitro. Alul 100 felül 50-es shot. A Zoli biztos örül, hogy igy virtuálisan átépítjük az autóját.  
Re: ave (3595)
válasz erre előzmények 2007.05.10. 07:54:55 (3592
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Hasznos info! De ha már szét van szedve lehet hogy csökkenteni kéne egy kicsit a sűrítést, egy jó coolert meg sok előgyújtást neki és nyerő autó lehetne. Szerintem. 
Re: oioio-1 (3588)
válasz erre előzmények 2007.05.09. 14:41:23 (3562
Felhasználói profil
10.87 @ 209
"a versenybenzint tényleg ki kéne probálnom,mosmá egyre jobban izgat"
Tervezek ilyesmit, gyere és szórjuk fel Kunmadaras betonját hajtókarokkal
 
Re: civiccoupe (3557)
válasz erre előzmények 2007.05.09. 12:41:12 (3555
Felhasználói profil
10.87 @ 209
"ami viszont tuti hogy ha kopog akkor a legerösebb  vagy nem?"
Hétköznapi benzinekkel én is ezt vallom, de mi van a magas oktánszámuakkal. Állítólag van egy pont ahol átbillen.
Egyébként 75*92 lapos tetejü dugattyúval 4 kis bemarással a szelep szélének. 
Re: civiccoupe (3548)
válasz erre előzmények 2007.05.09. 11:08:48 (3547
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Viszont jó volt ez a dugattyús  beszélgetés! Beszélhetnénk még az előgyújtásról. Hol a határ amikor még nem csörög, de mégis sok. Van-e erre valami ökölszabály? Nálam mondjuk 8 ezernél, 2.1 bar mellett 19 fok.  30 fokkal jobb lenne??  Mondjuk ahhoz képest, hogy nyomás nélkül 48 fokkal megyek. Vélemények?? Irodalom?? 
Re: civiccoupe (3541)
válasz erre előzmények 2007.05.08. 21:30:28 (3532
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Így van, bár nemigen láttam 4ütemü motort illesztési hiba miatt megszorulni! Elharapódzott a túlzott biztonságra törekvés, inkább legyen egy kicsit lazább mintsem baj legyen. Csak ezt szeretném egy kicsit a helyére tenni. 
Re: carlosracing (3531)
válasz erre előzmények 2007.05.08. 20:31:20 (3530
Felhasználói profil
10.87 @ 209
Mert hogy Te 1 tizedre illesztetted? Ettől még igaz amit mondok és a Te motorod is jól működik.
Ez a szép ebben 
Re: civiccoupe (3529)

összesen 59 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!