timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 90 bejegyzés
1  2  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.07.24. 14:33:56 (14368
kap 1 uj kúlert,ebben a melegben nekem kell a klíma.
Voltam a haverál Sümegen éppen egy ferrari replikát épít toyota mr2 turbó alapból,vitt 1 kört,5000-től szól a gép,de onnan szépen szedi a lábát(teszt alatt lerepült a motorvédő plexi,kis kárt okozva),rallyban ment kint Angliában állítólag,meg ahogy nézegettem blitz ecu van benne,minden jóval,a kúlere mögött venti van még pluszba,na olyanra akrom megcsinálni,csak neki a body kitt miatt nemigen kap levegőt. 
Re: radics1 (14364)
válasz erre előzmények 2009.07.24. 14:24:51 (14367
Tököm kivan,a ftengely-jeladót 0.5-re raktuk a tirggerkerékhez,próba után mondom fasza nem rángat,síma-liba,ma tankoltam bele,megküldöm,megint ránt,utána tovább gyorsul,szóval gyanítom,hogy kábelköteg-cserés lesz,valahonnan összeszed valami zavart,meg talán az is segítene,ha hall-jeladóról kapná a jelet. 
Re: radics1 (14364)
válasz erre előzmények 2009.07.24. 14:17:39 (14366
Talán tudok menni,előző nap este lagziba megyünk,nem tudom mennyire leszek még  berúgva másnap. 
Re: radics1 (14363)
válasz erre előzmények 2009.07.24. 14:16:32 (14365
Ok!
Ezt 3-ban volt,1.5 nyomáson,a compr oldal t04b. 
Re: szabyk RST (14362)
válasz erre 2009.07.24. 11:11:27 (14361
A lambda 0.77 padlón még elmegy? 
válasz erre előzmények 2009.06.22. 15:16:14 (14210
Kösz! 
Re: szabyk RST (14196)
válasz erre 2009.06.21. 19:08:36 (14195
Elkopott a kipufogóoldali vezérműtengelyem egyik bütyke eléggé,a többi hibátlan,érdemes-e  javítani,a kacsógépnél 15-20 körül mondtak,a Gaálnál 8-at.
 
válasz erre 2009.06.05. 08:04:46 (14156
Üdv
Előfordulhat az hogy a cooler 'szűk' keresztmetszete miatt surgelhet a turbó?
40cm x 3.2cm a be,és kilépő része,vagyis a cooler lapos vékony,ám nagy felületü:60x40x3.2cm 
válasz erre előzmények 2009.05.29. 14:46:56 (14096
Üdv
Előttem már javasolták talán kell mérni hőfokot a cooler előtt,meg után.
 
Re: GMalma (14087)
válasz erre előzmények 2009.05.25. 15:55:14 (14015
mondjuk a gyári t25 helyett t3 raktak rá...... 
Re: kappa (14014)
válasz erre előzmények 2009.05.25. 15:54:29 (14014
Na utánnanéztem a lanciakappaextrán,és tényleg Gmalmának jól van bent,pedig mikor megfordítottam,mindjárt ment rendesen... 
Re: ave (14009)
válasz erre előzmények 2009.05.25. 15:47:49 (14011
nekem is ue. a szelep volt bent! Persze gyáriban. 
Re: ave (14009)
válasz erre előzmények 2009.05.25. 15:47:10 (14010
Nálam ,mikor megfordítottam akkor lett jó. 
Re: Spoon (14008)
válasz erre előzmények 2009.05.25. 15:39:41 (14006
vehehe
nekem is így volt berakva mikor hazahoztam,nem töltött rendesen,meg furcsa volt a motor karakterisztikája.Pont fordítva kell. 
Re: Spoon (14005)
válasz erre előzmények 2009.05.24. 07:51:26 (13980
ez maximálisan igaz Kacsint
lásd:http://www.timeslip.hu/verseny.php?id=131&filter=409&order=idorend&view=nev
és ez kb-ra olyan 300 ló Széles vigyor Zokog  
Re: Atommanó (13979)
válasz erre előzmények 2009.05.21. 16:19:54 (13859
Nekem már a legelején ki lett kötve,erre nem is gondoltam.. 
Re: civiccoupe (13854)
válasz erre előzmények 2009.05.21. 16:10:33 (13858
Most fog kiderülni majd mennyire erős,ha el lesz hárítva a hiba /leszabályzásnál tökéletesen működött minden,de 1x csak azt kezdte csinálni,hogy mikor eléri a leszabályzási tartományt,elveszi a teljesítményt,amig alapjáratra nem áll a motor hiába adok gázt durrog,utána minden ok,addig amíg ujra nem éri el a beállított leszabályzási rpm-et,ez 7000rpm-él volt,6500-ra levéve,minden üzemszerű/, vems ecu   van benne.
Most cseréltem le a walbrot  044 bosch-ra,630 simensek vannak bent,meg nemrég lett betéve egy vezérműtengely,amit Bartos János adott,meg 1.8 nyomás szertnék.
Saccra talán 300-320 lovacska lesz. 
Re: GMalma (13852)
válasz erre előzmények 2009.05.21. 16:03:46 (13856
1.6 bar-ál volt 
Re: GMalma (13852)
válasz erre előzmények 2009.05.21. 16:03:23 (13855
Köszi 
Re: civiccoupe (13853)
válasz erre előzmények 2009.05.21. 15:31:07 (13851
Nekem 60x40 az ic felülete.
Más,tanácsot szertnék kérni:klímahűtőt akarok belerakni off autóét,vékonyabbat a gyárinál helyhiány miatt,namármost a klímahűtőt az ic és a vízhűtő közé rakjam,vagy inkább a vízhűtő mögé.
A felállás most : elől van az ic 60x40x3.2 cm hűtőfelülettel,mögötte a vízhűtő kb 5 cm 50x40x5cm ,ha közéjük rakom a klímahűtőt akkor meg lehet elfogom a vízhűtőtől a levegeőt.
Vélemény?..... 
Re: kappa (13849)
válasz erre előzmények 2009.05.21. 15:26:37 (13849
Vegyél le néhány tizedet a turbónyomásból és meg kellene nézni úgy is forró levegőt tol-e.
Különben nekem is melegszik ,180-ál is 45 fok körül van ebben a melegben,kivéve,ha a hűtőventillátort direktbe rákapcsolom maxon,szépen visszahűti magát. 
Re: GMalma (13847)
válasz erre előzmények 2009.04.09. 07:45:14 (13597
Tudom,mondta Jani,2 oldaról van etetve a benzinhíd. 
Re: Kaméleon (13596)
válasz erre előzmények 2009.04.08. 06:40:45 (13595
Üdv
Amikor Janika meghallotta,hogy 63 ház kell,rögtön rávágta ,hogy szördzsöl a turbó 2000 és 3000 rpm között,ez volt a gyanú a programozáskor is.
Szóval van neki egy rs coswothé,ami kicsit át lett alakítva,de a projectet félbehagyta,elküldi nekem,de lehet ez se oldja meg a problémát,konkrétan, 1.2 bar fölött szördzsöl,kicsi a ház,meg a turbinarész,és hamar felpörög.A walbro meg elfogyott 1.4-él,valahol szűkület van,vagy nem tud rendesen szippantani  a pumpa. 
Re: Spoon (13592)
válasz erre 2009.04.06. 22:26:23 (13590
   szóval ilyen a kipuffoldali csatlakozása,ilyen kellene 63-ba. 
válasz erre 2009.04.06. 22:13:21 (13589

Szóval ilyen,tudom nem látszik semmi Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2009.04.06. 22:07:17 (13588
Megfogtál,a turbinaoldal kicsi asszem 52/55 ,de utánanézek. 
Re: szabyk RST (13587)
válasz erre 2009.04.06. 21:28:13 (13586
Keresek T3 turbinaházat A/R 63 méretben,jó állapotut és persze valami jó ár se hátrány. 
válasz erre előzmények 2009.04.06. 18:09:31 (13581
Komoly céget felügyelni kell.
Kösz,mé néwnapom van?
Pedig már lecsúszott 1-2 sör 8) 
Re: radics1 (13580)
válasz erre előzmények 2009.04.06. 17:06:49 (13579
Gondoltam,hogy nem fog betölteni hamar.Most ami fönt van a 48-as turbiházzal /soma-féle turbó/,3000-él megvan padlógáznál az 1 bar,csodálkoztam is,de lehet nincs ebben semmi rendkívüli.
A 48 házon kókányoltam 1 kicsit,kimartam a wg lukát nagyobbra,meg egy 40mm tipo szívószelepből nagyobb wg -et esztergáltattam,aztán síkbamartam a cégnél,de a 36 házhoz képest semmi változás,még egy 63 turbinaház is  símán elcsúszna.
Napokon belül az elektronika is kész,ill működik,csak 1.5 barnál lelövöldözi a csöveket,szóval utcára szeretném ,ha 1.8 tudnék mászkálni.
Karira /hol van még/ szertném meglepni magam valami nagyobb csigával,lehet Somával kell beszélnem,ha elvállalja megint,akkor szertnék,egy gt30/40r félét,persze T3 turbinaház ,meg oldallal.
 
Re: szabyk RST (13578)
válasz erre 2009.04.06. 15:06:55 (13577
http://himni-racing.com/index.php?main_page=product_info&cPath=25_29&products_id=1658
Ezt nézegettem az ebay-on,t3/t61 a kompresszoroldala a gt35 -féle a turbina oldala t3,de a lapát méretét nem találtam,valaki tud róla valamit?
És viszonylag jó ára van. 
válasz erre előzmények 2009.04.04. 14:57:50 (13555
Nálam a turbó elé van bekötve,és olajpárás volt tőle a kompresszorlapát,de kikötöttem.
A hengerekben hajszálra  11.5 bart mértünk,ez nem lehet olyan rossz.
Csütörtökön tervezem az olajlecsapatót beépiteni,mivel a karterból jövő cső vége trutyis,a gyakori hideginditások miatt. /melóba oda és vissza 7-7km/.
Ne haragudj Szaby de a befecsik végén kellene faragni,ezért nem hívtalak,félek,hogy folyatni fog,bár az előzőt sikerült megcsinálni,igaz kb 10 percet üzemelt megascquirtal.Az ára teljesen jó,sőt olcsó.
A walbro pumpa gyakorlatban hány lóerőig elég? 
Re: Jugo (13553)
válasz erre 2009.03.27. 09:43:12 (13533
Lenne 1 kérdésem: a motorban a dugattyúk /woessner/ lazára vannak illesztve,azaz 0.09-re,ez okozhatja azt,hogy van 1 kis kartergázam?
Múltkor leszedtem a szívócsonkot és a kartergáz ahova csatlakozik,olajos volt belűl a csonk,mweg a turbónál is a belépő oldalon,ezeket ki is kötöttem és lecsapatót fogok berakni.
Szóval ettől símán lehet?
 
válasz erre 2009.02.15. 09:03:34 (13293
Úgy néz ki marad a gyári turbó,nem lesz külső wg.
Van tarcsi 36 turbinaházam,persze kissé repedt,de teljesen használható,Szaby előbb lépett sajnos.) 
válasz erre 2009.02.13. 17:30:03 (13280
Üdv
Kérdésem az lenne,hogy mivel 'kicsi' a turbóm turbinaháza Szomorú Garrett T3,A/R 36),úgy gondoltam,egy külső WG.-et faragok rá,de nem tudom melyik lenne jó,a 38mm,vagy az 50mm.
A gyári belső WG 24mm,de mivel T4 hidegoldal van fönt,tuti nagy lenne a folytás magasabb fordulaton.
Ha valakinek van tapasztalata megoszthatná velem.
Ja és még annyit,hogy a szabadba tervezem kiengedni a kipuffgázt,mennyire zajos az? 
válasz erre előzmények 2008.10.07. 13:09:17 (11981
lehet valami vírus. 
Re: voszi (11979)
válasz erre előzmények 2008.10.07. 11:54:48 (11974
Látom szeretsz triplázni Kacsint  
Re: voszi (11973)
válasz erre előzmények 2008.08.21. 15:30:32 (11454
ok akkor hívni foglak,ha nem probléma. 
Re: szabyk RST (11452)
válasz erre előzmények 2008.08.21. 15:22:47 (11453
persze t3 talp 
Re: szabyk RST (11452)
válasz erre 2008.08.21. 14:59:28 (11451
Más. kifúj a turbó a kipucsatlakozásnál,kellne valahonnét szereznem roppantós tömítést,mert csak síma pasztával lett kenegetve,de nem jött be. Tud valaki eladót,ill hol lehet venni?
 
válasz erre 2008.08.21. 14:57:07 (11450
nemá,szívattok. 
válasz erre előzmények 2008.08.21. 14:55:12 (11447
Biztos jól  'bezsírozták' a mérőpadot Kacsint  
Re: GMalma (11441)
válasz erre 2008.08.21. 14:54:22 (11446
Ave
Most tényleg,nincs lefujószelep r5 turbóban gyárilag? 
válasz erre előzmények 2008.07.28. 21:31:53 (11297
Cső, elvesztettem a telefonszámod,megadnád? Köszi! 
Re: voszi (11292)
válasz erre 2008.07.10. 12:49:49 (11086
talán freon volt benne,mint a klímánál 
válasz erre 2008.07.10. 09:53:45 (11081
Kinek van tapasztalata vizes-cooler téren? Mekkora kell  kb 400 lovasra,érdemes-e,ha igen elektromos vízpumát hol lehet venni hozzá stb....
A bajom,hogy ha a lökösbe rakok coolert,több méter csövezés lenne,különben meg gyáriban is max 1 méter 
válasz erre 2008.06.17. 21:05:35 (10844
Nem akarom ragozni a metabond meg társait,de van 1 srác az index topicon aki kenéstechnikai szakmérnök,azt írta,hogy clórtartalmú vegyület ami nagyon jó lecsökkemti a súrlódást,ám hosszú távon oldja a fémet.
Eredetileg a 2 Világháborúban a zuhanóbombázók pillanatnyi kenéshiányának a kiküszöbölésére találták ki,ill azok a tankok amik aknára futottak,/vagy kilyukadt a karter,és elfolyt az olaj,vissza tudjanak menni a bázisra,az már más,hogy annak a motornak annyi. 
válasz erre 2008.06.14. 14:14:26 (10749
Az  USA-ban forgalmazott termék:
http://www.vatera.hu/resurs_ujrafemezo_motorolajadalek_73063796.html
Csak épp cirill feliratos. :P
 
válasz erre előzmények 2008.06.04. 20:11:30 (10531
én inkább már toluolt öntenék bele Mosolyog  
Re: DrT (10530)
válasz erre előzmények 2008.06.03. 19:24:03 (10511
ÁÁÁÁÁ,csak a cooler lesz becsövezve. 
Re: soma (10510)

összesen 90 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!