timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hungaroring



 

összesen 75 bejegyzés
1  2  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.12.09. 09:36:37 (2180
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Joe, melyik mailcímet használod? 
Re: bulijoe (2179)
válasz erre előzmények 2009.11.19. 21:48:48 (2174
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ezzel is már úgy vagyok mint sokminden mással, tologatom évről évre, de remélhetőleg jövőre én is megmérettetem magam, felmérem a helyzetet, de nem remélek semmit se, mert azért aki gyakorlatban van meg érti is a saját autóját, + eleve tehetségesebb volt nálam, na azok mind előttem lesznek! Mosolyog Megpróbálom a Lottit ütősre összerakni, azt lesz ami lesz.
Gummákkal vagyok meglőve, valami nagyon jó utcai kéne, lehet hogy Yoko AD07 lesz, azt sokan dícsérik, és van spéci Lottira való is!
Áááá, még annyi minden szarság van amit meg kéne csinálni! Sokkal komolyabb rákészülést igényel ez, mint a Drag! Szomorú  
Re: max1 (2171)
válasz erre előzmények 2009.11.15. 20:48:38 (2168
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Biztos jó lehetett a verseny, de a videóból ez nem jön át. Szomorú
Csak Max videóját kezdtem el nézni, de fénylik a szélvédőn minden, az útvonalból alig látni valamit, egyszóval ez nem sikerült, aki ezt felvette...
Kár érte. Szomorú
Max, jó a kormányváltód, tiszta Trabant feeling! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor
(amúgy kemény a gép, gratula!) 
Re: bulijoe (2167)
válasz erre előzmények 2009.07.26. 22:06:56 (2040
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Bocs, nem foglalkoztam vele eddig, ez hogy van amúgy? Drag előtt van időben?
Mennyi a nevezés?
Hány kört kell menni? 2 mért kör, és a kettőt összeadják?
Alapjában érdekel, bár nagyon fos az elsőgummám, a hátsó érdekesen tartja az oldalfalát, de lesz ami lesz alapon mennék! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Attila S2 (2039)
válasz erre előzmények 2009.07.23. 07:54:22 (2017
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nem ezért tartunk itt, és nem a marketing a kulcsa mindennek! Kacsint
Ez itt Európa, nem USA!

Erről jut eszembe, gratula (???) a holdraszállóknak! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Fapuma8 (1952)
válasz erre előzmények 2009.06.28. 22:21:30 (1862
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ma dumáltam gummás emberrel, majd jövő héten többet is megtudhatok a dologról, hogy milyen DOT, meg mikorra van meg!
Köszi amúgy! Kacsint  
Re: Charlie (1859)
válasz erre 2009.06.28. 22:20:38 (1861
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Gratula mindenkinek, meg részvét a problémákért! Kacsint

Fájó szívvel távol maradtam, de ahoz még nagyon kevés a gépem, hogy egy ilyen rendezvényen részt vegyen! Szomorú
Kb. nulla fék elöl, hátul is már minimum, szar gummák, gyenge kanyarstabi.
Ezeket még meg kell oldanom, aztán szerintem jövőre már betámadok én is! Kacsint
Már gyűjtöm a tarcsi karosszériaelemeket, bár remélem nem lesz rá szükség! Mosolyog  
válasz erre előzmények 2008.11.06. 20:32:23 (1539
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Na, ez dícséretes, hogy van szigor!
Francnak se lenne kedve leamortizálni a gépet!
(Vagy ha mégis, legalább csak én tehessek róla!) 
Re: ZDoman (1535)
válasz erre előzmények 2008.11.03. 13:08:31 (1504
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nem arról van szó, csak kompromisszumot kell kötnöm.
Javarészt a mindennapjaimban van bevetésen a gép, nem cserélgetem a gummákat, tehát road legal cucc kell.
Az országúton nem akarok felfordulni, és hát esőben is szoktam közlekedni! Kacsint

Legalább következetesen követem a vonalat: pályára, dragra, utcára, gyakorlatilag minimális, helyben kevés munkával járó változtatással lehessen használni mindenre! Kacsint  
Re: Leon (1503)
válasz erre előzmények 2008.11.03. 12:58:20 (1502
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Joe, ezzel a TDI-vel mentél akkor?
Ahogy írtam, a rugalmasság nagy Úr! Mosolyog

Más: tekintettel arra hogy nálam tényleg érzékeny a setup, jövőre lesz még némi segítség a fedélzeten:
http://www.hofmanns.co.uk/content/index.asp?id=34 
Re: bulijoe (1500)
válasz erre előzmények 2008.11.03. 11:13:38 (1494
Felhasználói profil
13.20 @ 166
"...azt eléggé kizártnak tartom hogy ne tudnék jobbat menni ..."

Csak erre írtam! Kacsint
Én már semmit sem tartok kizártnak/lehetetlennek, hiszem azt ami meg van mérve!

A dragversenyzés egyik alapja az indulás. Ez a körversenyeken eleve nincsen.
A saját példámból kiindulva: utcai gumikkal 0,9g felett indultam el, rendre erősebb gépeket vertem, de akkor sem jelent ez sokat egy körpályán, ahol a rugalmasság sokkal nagyobb úr!

Valamint hiába vagyok könnyű, ha a súly néha pont onnan hiányzik, ahol épp kéne. Kis önsúly miatt elvileg jobban lassulhatok, de ha nem bírom letenni a fékerőt az aszfaltra, megb.szhatom a kevés súlyt. F1-ben kompenzálják szárnyakkal a leszorítóerőt (persze azt is egy bizonyos tempó felett), hétköznapi autóknál a súly teszi ugyanezt.
Lotti csak akkor tud jól menni, ha minden ideális, azaz frissek, melegek és jók a gumik, száraz, tiszta és meleg az aszfalt, meg stimmelnek a guminyomások, futóműbeállítások.
Egy nehezebb gépnél azért szélesebb a tűréshatár, nem burul olyan könnyen a számítás! 
Re: B_Csaba (1492)
válasz erre előzmények 2008.11.03. 10:43:03 (1491
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ki kell menni, meg kell mérni! Kacsint
Kár találgatni, előbb kell egy adat, a peremfeltételekkel együtt.
Aztán tudod hogy mit lehet még alakítani!

Készülj fel a meglepetésekre is! Széles vigyor
Gyengébb autó, ráadásul ami még nehezebb is, el tud lépni, ha eleve jobb a súlyelosztása (ami szerintem többet számít mint az hogy most éppen 10%-al nehezebb nálad valaki), vagy a motor jelleggörbéje, váltó áttételezése arra a pályára, stb...
Kurrvasok dolgon múlik, aki még nem próbálta, ne találgasson előtte, mert ez tényleg nem olyan.

Én eddig 1x voltam, akkor sem a saját autómmal, hanem egy MK2-es Exige-vel (Toyota moci 192LE elvileg...), Yoko A048.
100kg-os instruktor mellettem Szomorú , meg azért próbáltam vigyázni, meghívott voltam...
Talán 2:40-eket mentem, vagy mennyi.
Mondjuk az az autó sokkal lassabnak érződött mint az enyém, valahogy máshogy jön a nyomaték a Toyotából. Váltója is hosszabb volt, meg szerintem úgy fogalmam sem volt a Yoko gumik határáról. Széles vigyor

Sokmindent faragtam az elmúlt hónapokban a gépen, aminek jórészét inkább a pályán tudom majd hasznosítani. Azt viszont tudom, hogy ha 1x végre ott leszk hogy kipróbáljam, semmiféle űber időt nem fogok autózni elsőre, mert sem kifejezetten tehetségesnek sem érzem magam, valamint a tapasztalatom is nulla.
Majd ha jön a rutin, majd meglássuk hogy mire lesz elég! Műanyag autómat nem akarom még a kavicságyba se tenni, elég már az üvegszálazásból! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor
Gumit meg majd tavasszal veszek rá, valami friss semislickeket, ami úgyahogy még esőben is műxik! Mosolyog  
Re: B_Csaba (1489)
válasz erre előzmények 2008.11.02. 22:08:53 (1481
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ez így van!
Nem számháború ez kéremszépen, nem biztos hogy a gyorsulás fogja eldönteni! 
Re: Laci_GTR (1471)
válasz erre előzmények 2008.09.21. 18:41:38 (1389
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Igaz nem 888 hanem T1R, de annak nagyon sok idő kell, mire jó lesz végre! Szomorú
Ezzel más is így volt eddig, meg Angliából is ez az infó jött.
Pl. most hogy 1,5 évig állt a gumma, iszonyat szar volt, mintha valami kéreg nőtt volna rá! Szomorú
Kellett neki vagy 3000km hogy legyen végre valami!
Bár olyan szerintem sosem lesz már, mint fiatal korában!... 
Re: tschokker (1388)
válasz erre előzmények 2008.09.18. 13:55:19 (1378
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Na várjál, ESI-nél rezeg a léc, főleg ha trackday-ról van szó! Drag esetében már más a helyzet, bár idén már fantasztikusan 2 versenyen részt vettem, úgyhogy már én sem vagyok a régi! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor

Jövőre jó lenne trackdayozgatni, de az ilyen csatáktól fosok, prológ jelleggel meg nehéz pályán menni. Mind1, majd megoldjuk valahogy! Kacsint  
Re: Zolti (1376)
válasz erre előzmények 2008.09.18. 08:31:16 (1374
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Akkor ez gondolom egy hasonló "klub" mint az az SBKM, vagy annak mi a rendes rövidítése?
Mennyi ilyen klub létezik itthon? 
Re: Zolti (1372)
válasz erre előzmények 2008.05.14. 23:11:38 (1244
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Amúgy jah, jó eredmény!
1x leméretem én is az enyémet, ha már üzemel, meg minden be van rajta állítva! Kacsint  
Re: carlosracing (1243)
válasz erre előzmények 2008.05.14. 23:10:29 (1243
Felhasználói profil
13.20 @ 166
"de azt gondolom hogy utcai gumival,2személlyel a 2,15 igen jó eredmény.  "

Na várjál, a 2 személy nem biztos hogy hátráltató tényező ilyenkor nálad! Mosolyog Széles vigyor
A gyors balansz eléréséhez néha egy egyszerű húzás, én is csináltam ilyet 1x az egyik szlalomon! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor
Ca. 50kg-os kölköt beültettem a jobb1-be, aztán menten eltűnt az alulkormányozottság! Széles vigyor

A te motorpowerednek aztán pont tökmind1 az az 1 ember Mosolyog Mosolyog Mosolyog  
Re: civiccoupe (1236)
válasz erre előzmények 2008.05.12. 00:03:36 (1233
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Lehet...
Mé, mennyibe kerülnek azok?
Ha nem olcsó, akkor meg átb@szás, adják a szart sokéé! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: ave (1231)
válasz erre 2008.05.11. 23:00:21 (1230
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ja, valaki kérdezte azt a GAZ telót hogy milyen...
Twintube, és azt írják hogy azt kerülni kéne, ha már...

"Avoid dampers that use the twin tube design, and only consider monotube dampers. LEDA, Spax, Protec, GAZ are all twin tube dampers and are all cheap as well.... They don't perform as well as a monotube damper because a twin tube damper has a tube within the damper body and a monotube doesn't. This give the monotube more space internally for the shims (that provide the damping by running through the oil within the damper) and oil (more oil means that the dampers will perform for longer before overheating the oil and making it thin, and also the oil won't degrade as fast so the dampers will perform as designed for longer, giving longer rebuild intervals)." 
válasz erre 2008.05.11. 22:54:19 (1229
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ehh, milyen gumigyárat költöztettek ide... Szomorú

I had Hankooks on a BMW coupe years and years ago. Changed them in the first 24 hours

They were appalling, the worst and most scary tire I'd ever experienced. Zero wet grip and tram-lined like a trammy thing following lines. Awful, just awful, dangerous, horrible things which were removed post hast and confined to growing potatoes.

When you consider the only thing between you and certain death are 4 postcard sized patches of rubber you want make sure those "patches" are good. A lot of money gets spent on engine mods, brakes etc and all too often the "important" bit gets missed.  
válasz erre előzmények 2008.04.19. 12:21:17 (1195
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Én asszem nem mernék beülni egy ilyenbe mint utas.
1x volt olyan,. hogy az új Lotus Exige-vel vittek a Hringen. A 2. kör után már fájt a fejem, nem vagyok túl jó az ilyen dolgokra.
Utána én mentem, és az addigi sofőr (instructor) ült mellettem. Akkor úgy jól voltam, de az instructor nem akart tovább körözni. Széles vigyor

Szóval 1 kör erejéig lehet, de valahogy más az ha az ember maga vezet.
Bár a Nordschleife sokáig tart...:o) 
Re: GMalma (1194)
válasz erre előzmények 2008.02.22. 11:24:47 (972
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ezt írd meg magadnak az oldallal kapcsolatos visszajelzésekbe!
Ja, frankó a TB, a TPS-en még a dugó is rajta van, könnyű lesz folytatnod! 
Re: ave (968)
válasz erre előzmények 2008.02.22. 11:23:10 (971
Felhasználói profil
13.20 @ 166
1x bizisten elmegyek én is! Falco asszem vissza fog téged sírni! 
Re: Bkori (970)
válasz erre előzmények 2008.02.21. 09:47:04 (956
Felhasználói profil
13.20 @ 166

Jaja 
Re: Bkori (955)
válasz erre előzmények 2008.02.21. 05:31:03 (953
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Megszállott! 
Re: sasfióka (952)
válasz erre előzmények 2008.02.13. 05:59:43 (946
Felhasználói profil
13.20 @ 166
"Eladtam a sisakom..."

Nami? Szigetelés kellett a falutokban a víztárolóra???  
Re: DrT (944)
válasz erre előzmények 2008.02.13. 05:58:30 (945
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Apjalánya!
Gratula! 
Re: sasfióka (939)
válasz erre előzmények 2008.01.21. 17:42:47 (847
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Az a baj, hogy ennek az árát nem fedte volna be a csodavasad ára.
(Őszintén leginkább a képekért tettem be, mee azok ajajjj...
Re: ESI (846)
válasz erre előzmények 2008.01.20. 20:08:23 (845
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Azt azért én is elismerem, hogy ezek a fény/hang hatások mindenképp hiányoznának egy elektromos fenevadtól. 
Re: carlosracing (844)
válasz erre 2008.01.20. 20:07:03 (844
Felhasználói profil
13.20 @ 166
ESI, eladó ez az Exige, Honda K20 van benne kompresszorral. Azt a versenysorozatot amiben indult, megnyerte. Így már relatív az ára, 50000GBP.
 
válasz erre előzmények 2008.01.10. 16:33:47 (810
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Szabadságvesztésen volál? Na jó, nem genyózok, tényleg jó hogy előkerültél! 
Re: Sirk (808)
válasz erre előzmények 2007.12.15. 13:09:18 (763
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Hidd el, tudom miről beszélek. Egyszer tévedésből rossz nyerget adtak el nekem, ami 280-as tárcsához volt jó max., nekem meg 300-as kellett. Sehogy se passzolt rá, mert a tárcsa rádiusza nem passzolt. (azaz az átmérője, de az a nyereg szempontjából rádiusz, ugye)

Nem arról volt szó, hogy milyen autóra lehet hogyan felrakni, hanem hogy melyik tárcsával kompatibilis. Ha már jó a tárcsa-nyereg kombináció, akkor jön az hogy hogyan rakod fel az autóra.
Na akkor jön a csonkállvány.

Elhiszem hogy tudod a saját dolgod, de itt most összekeverted a fogalmakat! 
Re: AudiMaxPower/Szili (758)
válasz erre előzmények 2007.12.15. 01:20:59 (757
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Szili, ezt benézted!
Nem a csonkállványtól függ, hanem hogy mekkora rádiusz van a nyeregben. Ez határozza meg a -tól-ig tárcsaátmérőt.
Ha erre nagyobat teszel mint pl. 320mm, akkor a pofa teteje lehet 1 ponton nem is fog kopni! 
Re: AudiMaxPower/Szili (756)
válasz erre előzmények 2007.12.11. 15:17:05 (749
Felhasználói profil
13.20 @ 166
A japó nem valami 114,3-as lyukkör?
Merci flanschni? Az meg 5x112. 
Re: ESI (741)
válasz erre előzmények 2007.12.10. 20:38:44 (738
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Na engem pont annak az 1nek a véleménye érdekel!
Rohadtul útálom, ha valaki ész nélkül dícséri a sajátját! 
Re: ESI (733)
válasz erre előzmények 2007.12.10. 20:37:39 (737
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Most van neki 4x100-a, nem?
5x120 volt.
Adott a felni 5x120-a, ha csinálsz egy agyat 5x100-ra, akkor legalább már a felni se lesz jó, meg a 4x100 nem kicsi választékától is elesik.
4x100 mellé sokkal könnyebb befúrni az 5x120-at, mint az 5x100-at. (Amennyiben a flanschni engedi) 
Re: 345i (732)
válasz erre előzmények 2007.12.10. 17:42:05 (731
Felhasználói profil
13.20 @ 166
???
Az szerintem úgy nem lesz jó semmire! 
Re: 345i (730)
válasz erre előzmények 2007.12.10. 17:22:00 (729
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Akkor még mindig nem változtál? 
Re: DrT (726)
válasz erre előzmények 2007.12.10. 17:21:31 (728
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Szita az agyam néha, bocsi!
Nálam még nem olyan drasztikus a helyzet, csak szar hogy pihentetni kell.
Full öreg feeling! 
Re: Bkori (723)
válasz erre előzmények 2007.12.10. 17:20:24 (727
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Tudnál linkelni valami "lehordó" véleményt róluk?
Még nem fenyeget a veszély, csak gyűjtöm az infókat... 
Re: ESI (724)
válasz erre előzmények 2007.12.09. 23:09:56 (722
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Hehe, most már egész jó árban mozognak az SSR Comp-C-k is!
Nem mondod hogy még lyukkör difi is van az M3 meg az IS közt? :o) 
Re: ESI (721)
válasz erre előzmények 2007.12.09. 19:32:37 (720
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Remélem nem én tehetek róla.:o)
Amúgy meg változásokat vezetek be én is (magamnál), néhány szélmalomharcnak eleve neki se állok.
Lehet hogy ezek a jelei az öregedésnek, amikor már nem veszed fel a kesztyűt minden esetben. 
Re: Bkori (640)
válasz erre előzmények 2007.12.09. 19:30:34 (719
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Akkor gratula itt is!
Biztosan így volt helyes, bár sajnálom azt a szép M3-at.
Felniket is adtad hozzá? 
Re: ESI (646)
válasz erre előzmények 2007.12.09. 19:29:20 (718
Felhasználói profil
13.20 @ 166
...vigyázzak magamra, a gerincem miatt


???
Mi van veled?
Nekem meg mostanság a derekam szaraxik. Rohadt egy feeling, hogy lábbal, kézzel bírok frankón mindent, a derekam meg olyan sunyin beszarik. Ha nehezet, meg főleg nem rendesen emelek, akkor másnap szopás. Bár szerintem erre az építkezés befejezése pontot fog tenni. 
Re: Bkori (698)
válasz erre előzmények 2007.12.08. 18:16:16 (709
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Szerintem sajnálhatod hogy nem voltam ott, még 1 ember lett volna akit std. vertél volna!
Oltári szar gokartos vagyok!
pedig... 
Re: sasfióka (707)
válasz erre előzmények 2007.11.29. 00:28:22 (561
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Grat ESI!
Milyen szééép felnik!  
Re: ESI (556)
válasz erre előzmények 2007.10.04. 15:20:22 (457
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Jaja, volt ott minden! Menet közben a legszebb a F1-es gép! Még azt is elnéztem neki, hogy megelőzött! Mondjuk megelőzött még egy öreg Jaguar is, fószer olyanokat driftelt a virsli gummákon hogy csak lestem! Annak minden kanyar túlélési verseny volt!
Szerintem azért jóval 1:30 fölött voltam. Forgalom is volt, meg az első megmérettetés, meg haddmagyarázzammáki! 
Re: ESI (455)
válasz erre előzmények 2007.10.03. 21:48:17 (451
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Úúúbazz, nem tudom már...
Valaki mérte akkor, közös ismerősünk, de már azt is elfelejtettem hogy ki volt...
Nem mentem valami nagy időt, akkor útáltam meg azt a Toyota motort. Komoly, döglassúnak tűnt, vagy a fószer 100+kilója tűnt soknak...
Valami angol pályabarátok klubja bérelte a pályát, és a Lotus Hungary kapott lehetőséget hogy mehessenek az új Exige-vel. Ezek meg nem bízták a véletlenre, csupa Lotus usert hívtak meg a rendezvényre, talán épségben akarták megtartani a gépet! 
Re: Zolti (443)
válasz erre előzmények 2007.09.28. 09:48:52 (438
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Gratula ESI!
Jövőre asszem benevezek én is ilyen mókákra, remélem nem kell majd szégyenkeznem!:-)))
...bár asszem az Exige-s időm elég borzasztó volt, mentségemre szolgáljon hogy először voltam ott, meg dögnehéz instruktor a pax seaton. 
Re: ESI (435)

összesen 75 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!