timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Chevrolet Corvette C3 turbo (GS)
Tököl, 2007. május 27.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: A világon egyedülálló ez a C3-as Corvette, ugyanis összkerékhajtású. Az első hajtás egy Syclone-ból származik, ami TH400-as automata váltóhoz csatlakozik. Az 5.7-es motort egyetlen hatalmas turbó lélegezteti. Akkora ez a csiga, hogy még egy ekkora motor sem tudja felpörgetni a rajtnál, ezért nitrót használ a rajt megsegítésére.
Nitrózni viszont nem lehet álló helyzetből azonnal, ezért a kissé elnyúló megindulás, az első fél másodpercben nem gyorsult még igazán.
A transbrake miatt hiába automata a váltó, kézzel kell váltani a fokozatokat, először kevéssel 100 előtt, majd 140-nél vált, onnan végig a harmadik fokozatban megy egészen a célig.
Nem tudom egyesben meddig ment a nitró, de az biztos, hogy kettesben egyáltalán nem, csak hármasban nyomta rá 5 mp körül, ez nagyon szépen látszik is a diagramon.
A magas negyedmérföldes célvonali sebességet figyelembe véve meglepő, hogy nem tolta végig a futamot, a nitrót már 320 méter körül elvette, majd 360 körül a gázt is.
Grzegorz elmondása alapján azért, mert egyelőre eddig ér a váltó, a motort egyelőre nem lehet tovább forgatni (6500) és ilyen teljesítmény mellett a limiterbe belekergetni nagyon kockázatos.
A hivatalos mérés szerint ez volt a legjobb autós eredmény aznap, 9.546 @ 236.
A döntőben kevéssel kapott ki csapattársától, Marcin -tól (GMC Typhoon), így a második helyet szerezte meg.
fotó 1  _2_  _3_

videók a járműről

válasz erre 2007.11.05. 10:05:19 (671
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Hát nem rossz egy rajt de nekem még mindik a cj7 a favorit. 

válasz erre előzmények 2007.06.11. 00:07:32 (303
Felhasználói profil
10.92 @ 200
En meg egy olyan eros jarmuvet szeretnek amibe Lenco kell...

Csak el ne kiabaljam...  
Re: (302)

 ave
válasz erre előzmények 2007.06.10. 17:46:14 (302
Felhasználói profil
12.88 @ 175
En Lencot akarok, rudasat.
Multkor lattam egy videoban ahogy vegigutogeti oket, nyami-nyami.
De esetleg egy vertigate is johet, ha nincs mas.  
Re: (301)

válasz erre előzmények 2007.06.10. 17:21:18 (301
Felhasználói profil
12.25 @ 180
"A 4l80e meg mindig olcso, mondjuk egy Lencohoz kepest...  "
Mert az jobb? Akkor inkább olyat kérek karácsonyra!!  
Re: (300)

válasz erre előzmények 2007.06.10. 11:02:48 (300
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Igen, ha nem is egy SyTy-bol valo a vaz, hanem inkabb egy sima S10-bol vagy Sonomabol.

A TH400 valoban olcsobb, fullosan megepitve is kevesebb mint a fele, de ez ezen szinten mar nem lehet kifogas. A 4l80e meg mindig olcso, mondjuk egy Lencohoz kepest...  
Re: (296)

válasz erre előzmények 2007.06.08. 21:16:11 (299
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Pedig ez se véletlen :-))))) 
Re: (295)

 ave
válasz erre előzmények 2007.06.08. 20:56:40 (298
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem igazan. Ha jol ertettem, ez kb. 1400 loerore kepes, ettol pedig nincs messze.
Esetleg ket kisebbel lehetne persze dolgozni, mint a Ty, de a C3 motortereben semmi hely sincs. 
Re: (297)

válasz erre 2007.06.08. 20:24:47 (297
Azt nem ertem, hogyha ezt az oriascsigat meg ez a moci sem tudja felporgetni a rajtnal, akkor minek kell ekkora?
Kisebbel is el lehetne erni ugyanezt, nem? 

 ave
válasz erre előzmények 2007.06.08. 20:15:37 (296
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szoval ez egy Sy/Ty Vette kasztnival?

Arakban egyaltalan nem vagyok kepben, de talan a TH400 olcsobb, nem?   De egyszerubbnek biztos egyszerubb. 
Re: (295)

válasz erre előzmények 2007.06.08. 19:24:45 (295
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Nemi plusz info a C3-rol. Nem  csak SyTy elso difi, hanem egy komplett 4x4 alvaz van alatta. Csak a felepitmeny Vette. Erdekes. Ugyanakkor ezt a TH400 valto dolgot nem ertem. Ott a 4l80e, ugyan olyan erosre megepitheto, elektronikusan programozhato, van hozza trans break es manual valve body es egy negyedik fokozat... Na mindegy. 
Re: (293)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések