Chevrolet Corvette C3 turbo (GS)
Tököl, 2007. május 27.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
6.64 @ 198 - 2007.05.27.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
A világon egyedülálló ez a C3-as Corvette, ugyanis összkerékhajtású. Az első hajtás egy Syclone-ból származik, ami TH400-as automata váltóhoz csatlakozik. Az 5.7-es motort egyetlen hatalmas turbó lélegezteti. Akkora ez a csiga, hogy még egy ekkora motor sem tudja felpörgetni a rajtnál, ezért nitrót használ a rajt megsegítésére.
Nitrózni viszont nem lehet álló helyzetből azonnal, ezért a kissé elnyúló megindulás, az első fél másodpercben nem gyorsult még igazán.
A transbrake miatt hiába automata a váltó, kézzel kell váltani a fokozatokat, először kevéssel 100 előtt, majd 140-nél vált, onnan végig a harmadik fokozatban megy egészen a célig.
Nem tudom egyesben meddig ment a nitró, de az biztos, hogy kettesben egyáltalán nem, csak hármasban nyomta rá 5 mp körül, ez nagyon szépen látszik is a diagramon.
A magas negyedmérföldes célvonali sebességet figyelembe véve meglepő, hogy nem tolta végig a futamot, a nitrót már 320 méter körül elvette, majd 360 körül a gázt is.
Grzegorz elmondása alapján azért, mert egyelőre eddig ér a váltó, a motort egyelőre nem lehet tovább forgatni (6500) és ilyen teljesítmény mellett a limiterbe belekergetni nagyon kockázatos.
A hivatalos mérés szerint ez volt a legjobb autós eredmény aznap,
9.546 @ 236
.
A döntőben kevéssel kapott ki csapattársától, Marcin -tól (GMC Typhoon), így a második helyet szerezte meg.
fotó 1
_2_
_3_
videók a járműről
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
CRXPali
válasz erre
2007.11.05. 10:05:19
(
671
)
12.17 @ 204
Hát nem rossz egy rajt de nekem még mindik a cj7 a favorit.
Csak az ő hozzászólásai
Falco
válasz erre
előzmények
2007.06.11. 00:07:32
(
303
)
10.92 @ 200
En meg egy olyan eros jarmuvet szeretnek amibe Lenco kell...
Csak el ne kiabaljam...
Re:
(302)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.06.10. 17:46:14
(
302
)
12.88 @ 175
En Lencot akarok, rudasat.
Multkor lattam egy videoban ahogy vegigutogeti oket, nyami-nyami.
De esetleg egy vertigate is johet, ha nincs mas.
Re:
(301)
Csak az ő hozzászólásai
Bkori
válasz erre
előzmények
2007.06.10. 17:21:18
(
301
)
12.25 @ 180
"A 4l80e meg mindig olcso, mondjuk egy Lencohoz kepest... "
Mert az jobb? Akkor inkább olyat kérek karácsonyra!!
Re:
(300)
Csak az ő hozzászólásai
Falco
válasz erre
előzmények
2007.06.10. 11:02:48
(
300
)
10.92 @ 200
Igen, ha nem is egy SyTy-bol valo a vaz, hanem inkabb egy sima S10-bol vagy Sonomabol.
A TH400 valoban olcsobb, fullosan megepitve is kevesebb mint a fele, de ez ezen szinten mar nem lehet kifogas. A 4l80e meg mindig olcso, mondjuk egy Lencohoz kepest...
Re:
(296)
Csak az ő hozzászólásai
oioio-1
válasz erre
előzmények
2007.06.08. 21:16:11
(
299
)
7.01 @ 337
Pedig ez se véletlen :-)))))
Re:
(295)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.06.08. 20:56:40
(
298
)
12.88 @ 175
Nem igazan. Ha jol ertettem, ez kb. 1400 loerore kepes, ettol pedig nincs messze.
Esetleg ket kisebbel lehetne persze dolgozni, mint a Ty, de a C3 motortereben semmi hely sincs.
Re:
(297)
Csak az ő hozzászólásai
rhigo
válasz erre
2007.06.08. 20:24:47
(
297
)
Azt nem ertem, hogyha ezt az oriascsigat meg ez a moci sem tudja felporgetni a rajtnal, akkor minek kell ekkora?
Kisebbel is el lehetne erni ugyanezt, nem?
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.06.08. 20:15:37
(
296
)
12.88 @ 175
Szoval ez egy Sy/Ty Vette kasztnival?
Arakban egyaltalan nem vagyok kepben, de talan a TH400 olcsobb, nem? De egyszerubbnek biztos egyszerubb.
Re:
(295)
Csak az ő hozzászólásai
Falco
válasz erre
előzmények
2007.06.08. 19:24:45
(
295
)
10.92 @ 200
Nemi plusz info a C3-rol. Nem csak SyTy elso difi, hanem egy komplett 4x4 alvaz van alatta. Csak a felepitmeny Vette. Erdekes. Ugyanakkor ezt a TH400 valto dolgot nem ertem. Ott a 4l80e, ugyan olyan erosre megepitheto, elektronikusan programozhato, van hozza trans break es manual valve body es egy negyedik fokozat... Na mindegy.
Re:
(293)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!