timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  9  10  11  12  13  14  15  16  17  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
121.

diagram
 9.22 @ 139       0-100:  5.84       80-120:  3.19
Mitsubishi EVO VII
(2 személlyel)    fotó 1

2002.01.14.

Ha egy kicsit is kedvezőbbek a körülmények, a Corvette elé került volna az autó. Sajnos közvetlenül a mérés előtt enyhe havazás nedvesítette az útburkolatot, amin a kifejezett száraz útra való gumiabroncsok nem tudtak jól megtapadni. Sajnos 3 kisérletből csak ez az egy volt értékelhető, és az első fél másodperc itt is kifejezetten szörnyű volt, de aztán mint a rakéta!
A 0-100 km/h sem lett tökéletes. Ugyanis, ha sikerült volna a 2. fokozatban 100 km/h fölé huzatni az autót, akkor 5.43 mp-es időt is elérhettünk volna, a rossz indulás ellenére!
A teljesítmény adat pedig nem fért el a skálán! Vagyis, ha korrekt volt a tömegmegadás, akkor ez az autó főtengelyen mérve több mint 300 Le! Eszméletlen!
Amint lehet száraz úton is megmérjük a bestiát!
További infó az autóról: www.lsport.hu

122.

diagram
 9.22 @ 132       0-100:  5.71       80-120:  3.63
BMW E36 M3 (ZsoltGTI)
(1 személlyel)  

2008.08.16.

Az eredeti, 3 literes, papíron 286 lóerős modell.
Egész szép rajtot sikerült összehozni a 18"-as kerekekkel. Az egyes olyan hosszan ki lett húzva, hogy a végén már megtapadtak a kerekek, de kettes elején azért így is "nyikkant", ahogy kell.

123.

diagram
 9.23 @ 128       0-100:  6.14       80-120:  4.08
Audi TT quattro (Gomb)
(1 személlyel)    fotó 1

Tököl, 2006.06.04.

Chiptuning után újramértük Gomb TT-jét. Minden tekintetben jobb lett az auttó. Még a rajt is jobb lett egy kicsivel, de persze ez még mindig nagyon messze van az igazi quattrók rajtjaitól.

124.

diagram
 9.25 @ 133       0-100:  5.75       80-120:  3.49
Honda Civic 4gen B18 (Boti)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_     carstyling.hu adatlap

2009.03.08.

Boti új fegyvere idénre. A lila kasztniban immár 1.8-as pöckölt motor dolgozik. A vadiúj Toyo R888 gumik a hideg aszfalton igen szépen tapadtak.Az egyest sikerült kicsit túlforgatni, bele is ért egy picit a limiterbe, itt elúszott pár század. De ereje van az autónak...
(Erős hátszél itt is bejátszott)

125.

diagram
 9.26 @ 129       0-100:  5.66       80-120:  3.74
Honda Civic VTI (Sebi)
(1 személlyel)    fotó 1

Tököl, 2006.06.24.

Első ránézésre talán összekeverhető Boci szintén 5. generációs Civicjével, de csak addig, amig nem jár a motor, mert Sebi autója sokkal halkabb.
Igaz, lassabb is némileg, de azért egy 1.6-os szívómotorral 5.6 mp alatt elérni a 100 km/h-t nem kis teljesítmény.
Jóval hosszabb váltója van, mint Bocinak, hármasban fut be a 1/4 mérföldes célba, pont leszabályzáson, így a célvonalon mért sebesség kicsit rosszabb is, mint az utolsó 20 méteren mért átlag, ami a hivatalos sebességadat.

A hamarosan elkészülő tököli videón ennek a futamnak is látható lesz a belsőkamerás felvétele.

126.

diagram
 9.28 @ 132       0-100:  5.80       80-120:  3.68
Mazda RX-7 3rd gen turbo (Field)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Rábaring, 2004.05.15.

Végre a Wankel is bizonyít! Nem rossz műsor!
Jó a tapadás egyesben, utcai gumikkal ennél jobbat csak összkerékhajtással láttam. No meg Skodával :)
A második fokozat elején majd egy másodpercig a turbólyuk elég jól látható. Ha rövidebben is, de ez a hármas elején is látható. (adott fokozatban a gyorsulás maximum nem a fokozat elején van)
Sikerült az 1/4 mérföldet is végigmérni. Pont! :)

127.

diagram
 9.28 @ 119       0-100:  6.25       80-120:  5.21
Lancia Delta HF Integrale (Tasi)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

2005.10.31.

Nincs piszkálva, így ez a rajt egész jónak mondható.
Sajnos a motorvezérléssel van némi probléma, le-le tilt, így ennél a mérésnél az ideálisnál hamarabb jönnek a váltási pontok.

128.

diagram
 9.32 @ 128       0-100:  6.03       80-120:  3.98
Honda S2000 (Gordon)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

Kunmadaras, 2005.06.18.

A múltkorinál is rosszabb gumikkal, de kb. 70 kg-mal könnyítve mértük az autót. A kopott, öreg gumik a jól tapadó Kunmadarasi pályának köszönhetően elég jól mozgatták a vasat, sokat javult a rajt a tavalyi méréshez képest. A váltások pedig gyorsak és kemények, ahogy kell.

129.

diagram
 9.32 @ 123       0-100:  6.10       80-120:  4.26
Skoda S100 2.0 16v
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2003.04.13.

Legszívesebben csak annyit írnék, hogy tessék megnézni a videót, és no comment!
Ultrabrutál indulás (lerajtolja a legtöbb összkerekes autót) és utána sem rossz!

130.

diagram
 9.33 @ 136       0-100:  5.76       80-120:  3.38
Honda Integra Type-R (Fredl)
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2005.09.25.

Ez az osztrák Integra igen sokat javult tavaly óta, végülis nem csoda, a gyári 1.8-as helyett immár egy 2 literes tuningolt B20-as motor gyorsítja.
A spéci MH draggumiknak köszönhetően egészen jól is rajtol. A mérés napján a harmadik legjobb időt mente a versenyen a kategóriájában.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  9  10  11  12  13  14  15  16  17  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!