Mitsubishi EVO VII
2002. január 14.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
9.22 @ 139 - 2002.01.14.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Ha egy kicsit is kedvezőbbek a körülmények, a Corvette elé került volna az autó. Sajnos közvetlenül a mérés előtt enyhe havazás nedvesítette az útburkolatot, amin a kifejezett száraz útra való gumiabroncsok nem tudtak jól megtapadni. Sajnos 3 kisérletből csak ez az egy volt értékelhető, és az első fél másodperc itt is kifejezetten szörnyű volt, de aztán mint a rakéta!
A 0-100 km/h sem lett tökéletes. Ugyanis, ha sikerült volna a 2. fokozatban 100 km/h fölé huzatni az autót, akkor 5.43 mp-es időt is elérhettünk volna, a rossz indulás ellenére!
A teljesítmény adat pedig nem fért el a skálán! Vagyis, ha korrekt volt a tömegmegadás, akkor ez az autó főtengelyen mérve több mint 300 Le! Eszméletlen!
Amint lehet száraz úton is megmérjük a bestiát!
További infó az autóról:
www.lsport.hu
fotó 1
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!