timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
101.

diagram
 8.94 @ 133       0-100:  5.40       80-120:  3.56
Lotus Elise S2
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

Tököl, 2005.08.06.

Kicsit könnyebb lett a Lotus, nem kicsit esősebb és sokkal gyorsabb. :) A félelmetes rajtról meg had ne beszéljek, sajnos elsőkézből láthattam a döntőben, ahogy két autóhossznyi előnyt szerez pillanatok alatt. Nagyon ütős rajt! Kétkerékhajtással ilyen magas csúcsot a spéci draggumis autókon kivül más RWD jármű még nem produkált nálam! Well-well-well...

102.

diagram
 8.95 @ 144       0-100:  5.43       80-120:  2.65
Nissan 200SX S14 (Jugo)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2008.08.16.

Kőkemény futóművével, GT28-as turbójával nem egy gyorsulásra épített autó, de ezen a téren sem vall szégyent. A carstyling profillapján számos fotót és információt találhattok az autóról.
A 235-ös hátsó utcai gumik egy jó átlagos rajtot hoznak ilyen beállítások mellett is, a váltások gyorsak. Sajnos a rázos futómű miatt a műszerek is elég nagy rezgéseket rögzítettek, de azért kivehető, hogy magas fordulaton kicsit esik a teljesítmény.

103.

diagram
 8.96 @ 130       0-100:  5.56       80-120:  3.93
Audi S2 (Faya)
(1 személlyel)  

2004.04.28.

Egy újabb Audi S2, ez egy kissé beteg, a nyomást el-elengedi 4.5 és 8 mp környékén látható ennek a jele. Azért így sem rossz a műsor! :)

104.

diagram
 8.98 @ 132       0-100:  5.47       80-120:  3.78
Audi S2 (S0)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2005.01.05.

Egy újabb S2-s, elég "látványos" darab. Lásd fotók! :) Némileg már csúszik a kuplung, kevésbé meredek a gyorsulási görbe az indulás pillanatától, az igazi rajtgépekhez képest. De nem olyan rossz rajt ez, és az emelt turbónyomással, chippel kiegészülve utána is elég jól gyorsul azért.

105.

diagram
 9.01 @ 138       0-100:  5.30       80-120:  3.14
Suzuki Swift1.3 GTI (Pawel Tymczak)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

Tököl, 2009.09.12.

A lengyel 1.3-as szivó Swift GTI gyakori vendég Tökölön és a futam.hu egyéb versenyein.
Ezt a futamot a kategória döntőben mente, hivatalosan 13.217 @ 170 volt az eredménye, ezzel nyerte is a kategóriáját.
Az M&H gumik egész szépen tapadtak a tököli sima betonon, de kétségtelenül láttunk már jobb FWD rajtot ott is. De ereje van a kis méregzsáknak az biztos...

106.

diagram
 9.02 @ 131       0-100:  5.67       80-120:  3.62
Audi A4 Avant Quattro 1.8T 20V (Dance)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2005.10.31.

Egyedi K04 turbó konverzió, valamint a hozzáigazított motorvezérlés. Hosszmotoros, igazi Quattro, bár egy kicsit gyengus az überbrutál rajtokhoz, de azért így is elég szép eredményt produkált.

107.

diagram
 9.04 @ 137       0-100:  5.56       80-120:  3.33
Lada MV6
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_     carstyling.hu adatlap

Tököl, 2008.05.31.

2107-os Lada egy 3 literes Opel MV6 motorral, piszkálva és nitrózva. Ebben a futamban a nitró nem működött, aznap ment majd 10 km/h-val is gyorsabban a negyedmérföld végén, ez a futam "csak" 13.36 @ 168.
A rajt nem rossz, végülis egy orrnehéz autóról beszélünk, hátul nincs nagy súly, ami a gumikat az aszfalthoz préselhetné, no meg a BFG drag radialok sokkal többre nem is igen képesek.
A teljesítmény leadás szép egyenletes minden fokozatban. Legközelebb, ha lesz lehetőség, megmérjük nitróval is.

108.

diagram
 9.06 @ 141       0-100:  5.41       80-120:  2.96
BMW E30 M3 turbo
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Kunmadaras, 2005.06.18.

Ez egy elég különleges BMW, az E30-as kasztniba -ha kissé nehezen is- de befaragták az Alpina B7 3.5 literes turbófeltöltős motorját. (lásd fotók)
Elég potens jármű, de a slick gumik ellenére sem volt ideális a rajtja. Egyes végén jól tapadt, sajnos az első két másodpercben nem annyira. Igaz a verseny későbbi futamjaimban még 1-2 tizedet tudott faragni az idejéből, valószinűsíthetőleg a jobb rajtjainak köszönhetően, de azt már nem mértük.

109.

diagram
 9.07 @ 133       0-100:  5.53       80-120:  3.66
Subaru Impreza GT (needspeed)
(1 személlyel)  

2003.06.28.

Már mértük azelőtt is ezt a fehér Imprezát, de erre a mérésre már kb. 20 Lóerővel erősebben érkezett.
Látszik is, mind az időeredményen mind a grafikonon.
A kuplung továbbra sincs toppon, emiatt kicsit lankás a megmozdulás, de ezt leszámítva szépet tol.

110.

diagram
 9.08 @ 133       0-100:  5.65       80-120:  3.53
Subaru Impreza WRX STI 2.5 16v (Bucso)
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2004.05.09.

Ez egy amerikai modell, ami elsősorban a nálunk ismertnél nagyobb, 2.5 literes 4 hengeres turbófeltöltős boxermotor miatt különbözik.
Ez a darab már kissé piszkált is.
A nap legrosszabb rajtját sikerült megmérni, de így sem gyenge a produkció.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!