Suzuki Swift1.3 GTI (Pawel Tymczak)
Tököl, 2009. szeptember 12.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
9.01 @ 138 - 2009.09.12.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
A lengyel 1.3-as szivó Swift GTI gyakori vendég Tökölön és a futam.hu egyéb versenyein.
Ezt a futamot a kategória döntőben mente, hivatalosan
13.217 @ 170
volt az eredménye, ezzel nyerte is a kategóriáját.
Az M&H gumik egész szépen tapadtak a tököli sima betonon, de kétségtelenül láttunk már jobb FWD rajtot ott is. De ereje van a kis méregzsáknak az biztos...
fotó 1
_2_
Az utolsó 9 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2009.10.13. 15:56:23
(
2087
)
12.88 @ 175
Motoroknal az a mondas, hogy 200 felett van hatasa.
En legszurokkel mericskeltem regebben. Koszos papir, uj papir, sportbetet, semmi. Merhetetlen kulonbseg volt 1.6-os Megane-nal.
Egy Civiccel tobb variaciot is probaltunk, az fel is fog kerulni valamikor, ha lesz ra idom, minimalis kulonbseget mar latni.
Egyebkent termeszetesen a legellenallas csak saccolva van, tehat abbol is eredhet teljesitmeny emelkedes a sebesseg novekedesevel.
Re:
(2085)
Csak az ő hozzászólásai
Max-007
válasz erre
előzmények
2009.10.13. 15:49:35
(
2086
)
14.00 @ 157
jah! ez az utód. teljesen gyári...
koplett belsővel tudja ugyanazt, mint a gti szétkapva.
nem bíztam benne, de reménykedtem, hogy legalább ennyit tud...
utcán egyértelműen lomhább, mit a suzuki volt
(bocs! OFF!)
Re:
(2084)
Csak az ő hozzászólásai
Max-007
válasz erre
előzmények
2009.10.13. 15:45:27
(
2085
)
14.00 @ 157
az stim, hogy 1esben szinte sosem jön ki a power, de 2-esben azért már csak csak leadja, pláne, hogy 1300ccm-ről beszélünk, s ahogy nézem eléggé jó képességű gumikor szalad. nem kötekedni akarok, pusztán kíváncsivá tesz, hogy mi lehet az oka a teljesítmény novekedésnek.
nincs véletlen vmi mérésed, hogy ram airrel és nélküle mit teljesít egy adott autó?
Re:
(2083)
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
előzmények
2009.10.13. 12:30:50
(
2084
)
13.40 @ 166
na lecserélted a gti-t?? milyen erős a honda? hasonló az időnk.
Re:
(2082)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2009.10.13. 12:28:48
(
2083
)
12.88 @ 175
A teljesitmeny kapcsan magasabb fokozatokban az erosebb autok mindig tobb powert adnak le.
Ha elkapar egyertelmu, hogy miert. Ha meg ugy tunik tapad, akkor meg reszben tovabbra is elkapar, reszben pedig a motort egy bizonyos fordulatrol kell a valtasi pontig gyorsitani. Alacsonyabb fokozatban erre kevesebb ideje van, vagyis tobb munka megy el erre.
Ha megnezel par grafikont lathatod, hogy egyesben csak a leggyengebb autok tudnak a max power kozeleben leadni, akkor is, ha ugy tunik, tapadnak. Ugyanez igaz kettesre is erosebb autoknal.
Re:
(2082)
Csak az ő hozzászólásai
Max-007
válasz erre
2009.10.13. 01:36:59
(
2082
)
14.00 @ 157
bennem inkább az a kérdés merül fel, hogy van ez az autó ilyen súlyú egyáltalán?
abból kiindulva, hogy az én utcai 5ajtósom, kipakolva, velem együtt volt 810kg volt, akkor ez az üvegszálból készült kocka gti nem hinném, hogy csak 50kg-mal könyebb.
mitől lehet, hogy 2-esben még nem adja le a maximális teljesítményt? 3-ban 120 felett már ennyire süvítene be a levegő a 4 pillangón?
egyébkét ha gyári gti váltóval megy(ami igen valószínű) akkor max 9000 lehet a váltáspont.
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2009.10.11. 15:07:23
(
2080
)
12.88 @ 175
A rolloutrol majd a tobbi Tokoli meres felkerulese utan.
A celvonalinal viszont valoban furcsa, hogy a a muszer csak 168-at mert pontosan a celvonalon, kozben a fotocella szerint meg az utolso 20 meter atlaga volt 170. Mint a diagramon lathato, vegig gyorsult az utolso 20 meteren is, szoval az nem lehetseges, hogy az atlag magasabb legyen.
Persze okozhatja az is, hogy a 380meternel levo fotocellat mondjuk a kerek vagja at, mig a 400-ast a lokharito.
Fel meter kulonbseg mar tobb km/h-t jelent.
Re:
(2079)
Csak az ő hozzászólásai
FM2000
válasz erre
2009.10.11. 12:44:36
(
2079
)
12.87 @ 164
meglepő módon 50cm rollouttal jön ki a timeslip, viszont 170-es célvonalit mértek, amit azért nem értek, mert mindig 164-166 közöttit tudott...
Csak az ő hozzászólásai
GTi-R
válasz erre
2009.10.09. 09:59:06
(
2078
)
15.21 @ 141
1.3 szívó
szvsz min. 10e-t forog
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!