timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  20  21  22  23  24  25  26  27  28  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
231.

diagram
10.22 @ 118       0-100:  7.75       80-120:  5.16
Citroen Saxo VTS 16v
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2005.10.31.

Mit mondjak, nincs valami egetverő változás, de azért csak jobb lett az eredmény, mint a múltkor.

232.

diagram
10.23 @ 118       0-100:  7.08       80-120:  5.16
Lancia Delta HF turbo (új generációs)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2003.02.23.

Ebben a Lanciában is ugyanaz a 16 szelepes 2 literes turbó motor van, mint a Dedrában, csak kissé visszafogottabb változatban. De azért a gyárinál így is jóval erősebb, kb. 220 Le lehet főtengelyen.
Ez is szintén első kerék meghajtású.
Ebben a futamban a 2. fokozatot a leszabályozási tartományig sikerült forgatni, ezért van a majd 1 másodperces szünet a a gyorsításban. Bár az 1/8 mérföldes időeredményt ez csupán 0.06 mp-vel rontja, de az elért sebesség 122 km/h is lehetett volna.

233.

diagram
10.23 @ 118       0-100:  7.61       80-120:  5.25
Toyota Corolla AE86 (Etitech)
(1 személlyel)    fotó 1

2007.02.17.

A Hachiroku nem a gyorsulásáról híres, és ezt a tényt ez a példány sem cáfolja meg.
A rajt meglehetősen so-so, valószínűleg a kemény futómű nem túl ideális rajtoláshoz. A kemény gátlók miatt elég rendesen pattogott az autó, kettesben és hármas is jól látszik a fűrészfogminta a gyorsulási és teljesítménygörbében, de a fokozatok vége felé azért szépen kisimul. (főleg 1/4 nézetben látszik jól)
A másik korábban mért Hachihoz képest a meglehetősen spártai belső miatt kb. 100 kg-val könnyebb. Csak ennek köszönheti a jobb eredményt, a rajt és a motor is gyengébb egy kicsivel.

234.

diagram
10.24 @ 122       0-100:  7.49       80-120:  4.59
Honda Civic Type-R
(1 személlyel)  

2003.04.13.

Sokat fejlődött a CTR!
Az indulás egyértelműen sokkal jobb, és mintha a ménes is növekedett volna. Talán a bejáratás nem is hülyeség?
A váltások nagyon ott vannak, talán tényleg jó a CTR váltója? :)
Az indulást talán még lehetne tovább finomítani, de csak egy indulást mértünk.
Talán sok a talán? (Mint Ulukainak az Outcast-ben)
A futam videófelvétele is letölthető.

235.

diagram
10.24 @ 122       0-100:  7.63       80-120:  4.56
VW Passat 2.0 TFSI
(1 személlyel)  

2007.04.21.

Még bejáratos, alig 2000 km-rel, de simán hozza a gyári gyorsulási adatokat. Mintaszerű 0.5g gyorsulás, mintha tudna, hogy hol a határ. Hasonlóan egyenes a teljesítménygörbe is, legalábbis hármasban.

236.

diagram
10.24 @ 120       0-100:  7.63       80-120:  4.82
BMW E28 535
(1 személlyel)  

2004.08.07.

Egy szép cápa, állítólag megdolgozott motorral. Nem tudok róla sokat (=semmit), de hát a mérés megvan, hát legyen közkincs.

237.

diagram
10.24 @ 112       0-100:  7.78       80-120:  6.06
Chevrolet Corvette C4 (rossz váltó)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2002.09.29.

Egy korai C4-es 1984-ből, injektorosról átépítve karbisra. Sajnos az automata váltó eléggé rendetlenkedett, hármas fokozatot nem tudott kapcsolni gyorsítás alatt. Látható, hogy a teljesítménygörbe 8.5 másodperc után hanyatlani kezd, no itt kellett volna váltania a rendszernek.
Mivel nem váltott, 9.5 mp-nél a sofőr elvette a gázt, ezért a meredek visszaesés.
Mindenesetre érdekes görbe, ilyen sem volt még itt. :-)

238.

diagram
10.26 @ 118       0-100:  8.08       80-120:  4.97
Mazda RX-7 turbo (2nd gen)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2004.04.28.

Egy turbós, Wankel motoros, közel gyári állapotú RX-7 egy kissé "használtas" váltóval.
Ha tudna gyorsabban váltani, akár 10 mp alá is beférne.
A rajt sem tökéletes, de nem is mondható rossznak, 2 mp után már a teljes teljesítményét leteszi az útra. Ilyet FWD-től nem nagyon láthatunk.
A 0-100 km/h gyorsulás 8 mp felett van ugyan, de ha sikerült volna 100 fölé huzatni kettesben, akkor 7.5 mp is elég lehetett volna.

239.

diagram
10.26 @ 116       0-100:  7.78       80-120:  5.54
BMW E39 530d
(1 személlyel)  

2006.10.28.

Az autómata váltós, majd 2 tonnás monstrum egész szép eredményeket produkált, ráadásul milyen elegánsan.
Nagyon sima a gyorsulás görbe, ilyet ritkán látni.
A teljesítménygörbe vízszintes volta is figyelemre méltó.
Ez egyébként egy power start, tehát féken állva nyomta a gázt a vezető, majd amikor már forogtak a hátsó kerekek, akkor engedte ki a féket.
Ha csak szimplán átlép a fékről a gázra, akkor még finomabb az élmény, de messze nem ilyen erőteljes a megindulás.

240.

diagram
10.26 @ 116       0-100:  7.91       80-120:  5.34
Peugeot 106 S16 (Kid)
(1 személlyel)  

2007.05.31.

Nagyon szép rajt ez utcai gumiktól! Sajnos kettesben csak 99.6 kmh-ig jutott az autó, 7.6 mp is elég lett volna a 100-as sprinthez, ha egy picit tovább forgatja.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  20  21  22  23  24  25  26  27  28  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!