Mazda RX-7 turbo (2nd gen)
2004. április 28.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
10.26 @ 118 - 2004.04.28.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Egy turbós, Wankel motoros, közel gyári állapotú RX-7 egy kissé "használtas" váltóval.
Ha tudna
gyorsabban váltani
, akár 10 mp alá is beférne.
A rajt sem tökéletes, de nem is mondható rossznak, 2 mp után már a teljes teljesítményét leteszi az útra. Ilyet FWD-től nem nagyon láthatunk.
A 0-100 km/h gyorsulás 8 mp felett van ugyan, de ha sikerült volna 100 fölé huzatni kettesben, akkor 7.5 mp is elég lehetett volna.
fotó 1
_2_
Az utolsó 1 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Sirk
válasz erre
2007.01.10. 09:02:25
(
55
)
Hahh, bízom benne hogy idén kerül emellé az "űridő" mellé egy valamivel jobb is
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!