timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  21  22  23  24  25  26  27  28  29  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
241.

diagram
10.27 @ 121       0-100:  7.41       80-120:  4.64
Honda Civic VTI (K.J.)
(1 személlyel)    fotó 1

2004.12.12.

A tapadási határhoz közel, de persze azon túl egy picit, legalábbis az első két másodpercben, majd megtapadtak a kerekek és visszaesett a fordulatszám, onnan azonban a gyorsulás üteme még növekedni tudott a leadott teljesítménnyel együtt a váltásig. A váltások egészen gyorsak.

242.

diagram
10.29 @ 129       0-100:  7.43       80-120:  3.84
Fiat Uno turbo IE (Soma)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2006.05.18.

1.3-as, 8 szelepes, T3-as turbóval, Punto GT vezérműtengellyel, portolt hengerfejjel, Iaw ECU-val, kb. 1.2 bar töltőnyomással.
Elég poros aszfalton mértünk, utcai gumikkal, mint látható elég ereje van az autónak ahhoz, hogy még kettesben is csikorgassa a gumikat.
Hármastól pedig talán a nagy turbó hátránya látszik, hogy az amúgy szép teljesítmény viszonylag lassan jön elő, a negyedikben ráadásul némi teljesítménycsökkenés is látszik.

243.

diagram
10.29 @ 120       0-100:  7.57       80-120:  4.84
Peugeot 205 GTI Mi-16 (Misa)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

2006.05.18.

2004-ben már mértük ezt az autót. Igaz, akkor még a gyári, 1.6-os 8 szelepes motorral, míg most már
az 1.9 literes 16 szelepes Mi-16 motor hajtja.
Szép tiszta futam.

244.

diagram
10.29 @ 117       0-100:  7.82       80-120:  5.40
Honda CRX 1.5
(1 személlyel)    fotó 1

Fertőszentmiklós, 2005.08.14.

Huh, ez egy érdekes autó! Ilyen rövid váltót én még nem láttam. 35-nél már kettest kell váltani, de az is csak 53 km/h-ig elég. (Nem gyári áttelek!)
Nem egy rossz futam ez, tessék nézni a váltásokat, félelmetesen gyorsak, talán az eddig látott leggyorsabb. Egyes és kettes között mindössze 160 ms telik el gyorsulás nélkül, ami biza alig lassabb mint az Enzo félautómata váltója. (150 ms)
Igazi SMG :D Sebes Marok Gangolás (tm Don GTI)
A mérés alapján logikusnak tünt, hogy érdemes megpróbálni kettesben indulni, mivel az is elég rövid és mégsem esik ki még 0.16 mp sem a gyorsításból a táv legfontosabb szakaszán. Be is jött, kettesből rajtolva kicsit jobb eredményeket tudott futni, 15.5-ről 15.42-re javult a legjobb eredménye. (a verseny hivatalos mérése szerint)

245.

diagram
10.29 @ 116       0-100:  7.94       80-120:  5.43
BMW E34 525i 24v
(1 személlyel)  

2003.03.13.

Chip tuning után. Valószinüleg nem akkora mértékben erősödött az autó, mint a diagramok mutatják.
Ugyanis elég erős hátszélben mértünk.

246.

diagram
10.29 @ 112       0-100:  8.42       80-120:  6.03
Audi A6 2.5 TDI Avant Quattro
(1 személlyel)  

2007.04.21.

A korábbi méréshez képest némi teljesítményjavulás is van a beállított adagoló folytán, de a rajt is sokat javult, ezúttal nem csúszott a kuplung.

247.

diagram
10.30 @ 120       0-100:  7.79       80-120:  4.88
Fiat Punto GT (Hobizoli)
(1 személlyel)    fotó 1

2007.04.21.

Gyári Punto GT, SEB1 chippel.
Egész jó rajtot produkált, egy picit ugyan az egyes túlforgott, de nem vészes. A teljesítménygörbe egészen szép egyenletes, bár kettesben némi esés azért észrevehető.

248.

diagram
10.30 @ 118       0-100:  7.63       80-120:  5.25
Honda Civic VTI (dawz)
(1 személlyel)    fotó 1

2006.03.26.

Ahhoz képest, hogy itt már egész nedves volt a pálya, egyáltalán nem rossz ez a rajt, sőt a továbbiakban is teljesen rendben van a futam.

249.

diagram
10.30 @ 116       0-100:  7.91       80-120:  5.57
Alfa Romeo 155 Q4 (Wolf)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Kaposújlak, 2005.04.16.

Összkerékhajtású autótol ez elég "visszafogott" rajtnak számít, inkább a kuplung csúszott a kekekek elpörgése helyett.

250.

diagram
10.31 @ 122       0-100:  7.59       80-120:  4.53
Mercedes Benz CL500
(1 személlyel)  

2003.03.13.

Ez gondolom mindenkit meglep, legalábbis elsőre.
Azért ez az autót 5 literes 300 Le-s V8 motor hajtja, többet várnánk tőle.
A videó is igazolja viszont, hogy ezt az autót is inkább kényelemre tervezték mint gyorsulásra.
Az autó maga és főleg a hangja gyönyörű, alapjáraton szinte néma, padlógázon meg olyan mint egy Zil. (legalábbis indulás után egy rövid ideig)
Kétszer is próbáltuk, a másik idő is 10.31 volt! A 0-100 pedig 7.61. Szóval kicsit "programozottan" fut.
Érdekesség, hogy a full luxus bőr és fa beltérben nem találtam olyan helyet, ahol jól rögzíthettük volna a műszert, így a tetőablak és az az elhúzható kárpit közé szorítottuk be. Nagyon tuti helye volt. :)

összesen 498 jármű
Előző   [...]  21  22  23  24  25  26  27  28  29  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!