timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  23  24  25  26  27  28  29  30  31  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
261.

diagram
10.35 @ 123       0-100:  7.53       80-120:  4.22
Seat Leon 1.8T (Csubesz)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2009.08.09.

Módosított szívó és kipufogó oldal és egyedi chiptuning adja az extra erőt az egynyolctének.
Nem tapadt túlzottan jól, de nem vészes. A váltások gyorsak, ennek ellenére minden fokozat elején látható némi hezitáció, hivhatjuk turbólyuknak is. Ami még érdekes, az a negyedik vége felé a negyedmérföldes cél előtt nem sokkal a teljesítmény esése. Bár nem zárható ki, hogy a gáz elvétele okozta, de ilyen gyorsan és precizen nehéz csökkenteni a teljesítményt, én inkább az egyedi chip kis hibájára tippelnék, az ECU vesz vissza a teljesítményből valamiért.

262.

diagram
10.35 @ 122       0-100:  7.40       80-120:  4.47
Renault Clio 1.8 16v
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2003.01.29.

Egy "enyhén" megtuningolt példány. 7500-ig pörgetve. Érzésre nagyon jól megy, az eredményt csak a rossz idő miatti gyenge tapadás rontotta.
Két személlyel 10.7 mp @117 km/h volt a legjobb 1/8 mérföldes idő, ezt az eredményt lehet összevetni a lentebb látható új Clio Sport-tal.

263.

diagram
10.36 @ 115       0-100:  8.15       80-120:  5.68
Toyota Corolla AE86 (Falco)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2005.10.05.

Totyi szépen fejlődik. Azt első mérés óta többek között kapott egy új 4-1 leömlőt, főleg ennek köszönhető a körülbelül 20 lóerős teljesítmény növekedés. A rajt végülis nem rossz, bár semmivel nem jobb, mint az első mérésnél. A váltások is javíthatók még. No és persze jön még két új vezérműtengely meg még ki tudja mi, kiváncsi leszek meddig lehet felhúzni motort.
A kis bütyök 6 másodperc után a kemény futómű, a rossz műszerrögzítés és egy kisebb kátyú együttes munkája.

264.

diagram
10.36 @ 114       0-100:  8.16       80-120:  5.76
BMW X5 4.4i
(1 személlyel)  

2006.06.20.

A BMW közúti személyszállító tankja a 4.4-es benzinmotorral. Némileg meglepő, hogy épp, hogy csak sikerült jobb 0-100-at mérnünk, mint a gyengébb 3 literes motor gyári adata.
A 4.4-es 7.0 mp-s katalógusadatától hát hogyismondjam, ölég messze van.
A meglehetősen hasonló paraméterekkel (tömeg, teljesítmény, hajtáslánc) megáldott Touareg azért jobban teljesített.

265.

diagram
10.37 @ 120       0-100:  7.77       80-120:  4.81
Honda Civic 1.8 vtec
(1 személlyel)    fotó 1

2003.07.04.

Kicsit problémás indulás, csúsztatott kuplunggal kezd, de amint a kuplung megtapad, a kerekek elforognak és egész komolyat húz. Kb. 3 mp-nél tapadnak meg a kerekek. Még a kettes elején is elpörögtek a kerekek egy rövid ideig, de ehhez azért már kevés az ereje.
A kettes váltása lehetne egy picit gyorsabb, de a hármast már villámgyorsan kapcsolta, ez a 80-120 versenyben jobb pozicióhoz segíti a Hondát.

266.

diagram
10.37 @ 117       0-100:  7.51       80-120:  5.20
Peugeot 205 GTI MI-16 (Synpleasure)
(1 személlyel)    fotó 1

2008.10.24.

A múltkori mérés óta kiderült, hogy jelentősen nehezebb az autó, mint akkor gondoltuk.
Egy kicsi teljesítménynövekedés is látható és jóval tovább lett elforgatva kettesben, ebből jön a fejlődés.
A rajt is jobb lett valamivel, persze.

267.

diagram
10.37 @ 113       0-100:  8.52       80-120:  6.39
Lada 2104 1.6
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2005.07.17.

Sajnos nem a legjobb futamát mértük a kombi Ladának, de ez valószínű is volt, mivel aznap 20(!) időmérő futamot ment!
Jobb rajtok is sikerültek ennél, a diagramot látva ez nem is csoda. A jobb elsőkerékhajtású autók is jobbat rajtolnak ennél. A tapadás növelésével jelentősen lehetne javítani az időeredményeket. A "kapirgálás" oka részben a nagyfokú kikönnyítés lehet, szinte semmi súly nincs a hátsó tengelyen.
Tovább rontotta az eredményt a váltási hiba kettesből hármasba, ezt figyelembe véve a 8.5 mp-s 0-100 sprint azért egyáltalán nem rossz eredmény egy szívó Ladától!

268.

diagram
10.38 @ 116       0-100:  8.30       80-120:  5.69
Seat Leon 1.8T (Csabipici)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

Kiskunlacháza, 2006.10.07.

Két futamot is mértünk, de sajnos egyik sem lett tökéletes. Ebben, a jobban sikerültben a harmadik fokozatot nem sikerült elsőre betenni, negyedikben pedig a motorvezérlés szólt be egy kicsit a töltőnyomásnak. :)

269.

diagram
10.38 @ 115       0-100:  8.15       80-120:  5.69
Fiat Punto HGT
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2005.06.29.

Kicsit túlhúzta az egyest, de egyebként egy szép futam, egész szépen megtapadt egyesben, kettes elején egy picit még el tudta forgatni a kerekeket, de aztán annyi.

270.

diagram
10.39 @ 117       0-100:  7.97       80-120:  5.34
Opel Astra GSI (B_Csaba)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2007.11.03.

Elfinomkodott megindulás, de aztán szép tapadás, amíg telik a motor erejéből. Persze ez a finom megindulás is jobb, mint a másik futam során az "erezd el a hajam" tipusú rajt volt. Ez mondjuk érhető is, hiszen az eddigi tapasztalatok alapján az Astrák előszeretettel forgatják el csak az egyik kereküket.
(Ez a futam majd 3 tizeddel jobb, mint a csikorgós.)
A kettes-hármas váltás kicsit lassúra sikerült, de mással nincs gond.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  23  24  25  26  27  28  29  30  31  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!