timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  29  30  31  32  33  34  35  36  37  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
321.

diagram
10.65 @ 117       0-100:  8.24       80-120:  5.09
Lexus RX400h (Geri)
(1 személlyel)    fotó 1

2008.07.11.

A korábban mért RX400h két évvel korábbi, 2006 modell volt, ez pedig 2008-as. Nagy változás persze nem volt az évjáratok között, főleg a hibrid hajtáson optimalizáltak, a padlógázas üzemben nincs igazán eltérés. Szinte ugyanúgy is megy, kivéve 30 és 70 km/h között, ahogy ez a virtuális verseny diagramon is jól látszik. A sebességkülönbség itt épül fel, 70 felett már csökken is némileg. Persze a 400 méter alatt 6 méter különbség nem mondható nagynak.

322.

diagram
10.65 @ 116       0-100:  8.19       80-120:  5.29
Peugeot 206 GTI
(1 személlyel)  

2003.04.11.

Elég ritka az olyan autó, ami kuplungcsúsztatás és gumipörgetés nélkül is szépen gyorsul egyesben.
Nos ez a Peugeot ilyen. Ezt a görbét úgy produkálja, hogy 20 km/h-tól szépen egyenletesen kúszik fel a fordulatszám mutató, semmit kuplungcsúszás, semmi gumipörgés. Pont olyan erős, amilyennek lennie kell. Nekem tetszik. :)
A gyári 0-100 km/h adat 8.4 ezt még túl is szárnyalta a mérés során.

323.

diagram
10.65 @ 113       0-100:  8.53       80-120:  5.95
Lancia Kappa Coupe 2.4 20v
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Kiskunlacháza, 2006.08.20.

Magyarország egyik legritkább autója ez a Kappa Coupe, 2.4-es soros öthengeres motorral.
A rajt sajnos kicsit "meggúrított" lett, az első pár tizedmásodpercben éppenhogy csak gurul az autó. Utána hozza az elvárható 0.5g-t szépen végig, amíg birja erővel, utána pedig szép tiszta futam.

324.

diagram
10.66 @ 119       0-100:  8.45       80-120:  4.97
Volvo S70 T5 (gubo77)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2007.04.21.

Félelmetes turbó lag jellemzni az autót, kettesben és hármasban is másfél másodpercbe telik, mire megjön a nyomaték. Nem vagyok benne biztos, hogy ezt nem egy repedt turbócső vagy valami hasonló okozza. Váltások után van egy csúcs -ez a szokásos rántás a lendkerékben tárolt energia rászabadulása a hajtásra-, de utána 100 lóerő alá csökken a leadott teljesítmény. Pedig nem váltott túl korán, és a másik mért futamban is hasonló görbét produkált, kicsit rosszabb időkkel. Akárhogy is, a nagy lyuk ellenére is szép számokat produkál az autó méretéhez képest.

325.

diagram
10.66 @ 112       0-100:  8.72       80-120:  6.34
Renault 5 GT turbo (egy másik!)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2003.07.18.

Ezt tudja egy jó állapotú nem piszkált R5.
Egész szép futam, 0.5 g föle is megy egy rövid ideig, gyors váltások.
No és nem volt üres a csomagtartó! :)

326.

diagram
10.67 @ 113       0-100:  8.92       80-120:  5.92
Seat Leon 1.8T (ibrahim)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2005.10.31.

Egész szép rajtot mutat be ez az elsőkerékhajtású Leon. A váltások után minden fokozatban van egy kis torpanás, de nem vészes. Ezt leszámítva nagyon szép, egészséges görbét produkált az autó.

327.

diagram
10.67 @ 112       0-100:  8.74       80-120:  6.68
Suzuki Swift GTI 1.3 16v
(1 személlyel)  

Fertőszentmiklós, 2005.08.14.

Még a régi kasznis GTI, 1.3 literes 16 szelepes motorral. A rajt egészen jó utcai gumikkal, és utána is korrekt kis futam.

328.

diagram
10.67 @ 109       0-100:  8.67       80-120:  6.89
Suzuki Swift 1.3 16v (AA_GLX)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

Kiskunlacháza, 2006.08.19.

Több mint 2 éve mértük már ezt a Swiftet.
Most a tapadósabb kiskunlacházi betonpályán szemlátomást jobban sikerült a rajt. Ismét visszakerült a hosszabb váltó, így a 100 km/h-t simán viszi kettesben.
Az időeremdény javulásában ezeken kívül segített még a kipakolt hátsó üléssor is, némileg könnyebb lett az autó.

329.

diagram
10.68 @ 111       0-100:  8.67       80-120:  6.60
Pontiac Trans Am 4.9 Turbo
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

2005.10.12.

Papíron nagyon igéretes konfig, 4.9 literes turbós V8, de sajnos ez egy eléggé "eco" modell, 210 lóerő nem elég a közel 2 tonnás tömeg sportos gyorsításához.
Persze mihez képest. A nyomték viszont figyelemre méltó, közel 500 Nm.
Ez amolyan "elegáns" rajt, semmi gumifüst, de szépen, egyenletesen gyorsul, a váltásokat nagyítóval kell keresni. (65 és 100 km/h körül)
Hamarosan egy új "szivet" kap majd az autó, egy igazi nagy motort. Amint lehet, újramérjük.

330.

diagram
10.69 @ 115       0-100:  8.07       80-120:  5.37
Opel Calibra 2.5 V6 (Nyiha)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2007.05.31.

Valószínüleg a szükségesnél kisebb gázzal indult, próbálta kordában tartani a gumik elpörgését. Emiatt igen hamar megtapadt, és befulladt, de a nagy motor azért kihúzta elég hamar. (De az is lehet, hogy kipörgésgátlóval ment, nem emlékszem)

összesen 498 jármű
Előző   [...]  29  30  31  32  33  34  35  36  37  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!