timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  30  31  32  33  34  35  36  37  38  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
331.

diagram
10.70 @ 115       0-100:  8.37       80-120:  5.67
Honda Civic VTI (game)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2005.02.27.

Nagy a "nekifutás", de végülis eléri, sőt meg is haladja az elsőkerekes benchmarkot, a 0.5 g gyorsulást egyesben. Ez az eredmény elpörgő kerekekkel jött össze, egy finomabb rajttal 0.01 mp-vel lassabb volt, de olyan érdekes a diagram, hogy a diagram képét felraktam passzív képként.
Ennél a rajtnál, az elején minden remekül ment, éppenhogycsak elpörgő kerekekkel, de 1.5 mp után elfogyott az erő, megtakadtak a kerekek, visszaesett a gyorsulás. 0.2 mp-ig így haladt, majd egy hirtelen rúgás a kuplungon ugye némi gyorsulás kiesést jelentett először, majd a pedál felengedése után ismét pörögtek a kerekek. Érdekes technika! :)

332.

diagram
10.71 @ 113       0-100:  8.59       80-120:  5.71
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 turbo
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Kiskunlacháza, 2006.08.20.

Elég egyedi az Alfa ezzel a kis lökettérfogatú V6-os motorral, de persze a turbó segít abban, hogy legyen ereje. A rajt egészen biztatóan indult, de 0.6 g felett már az erő fogyott el, megtapadtak a kerekek, így kicsit megtorpant a lendület. Kisebb gyorsulási csúccsal valószinűleg jobb időeredményt lehetett volna elérni. A váltások azonban teljesen rendben vannak, bár a hosszú fokozatok miatt így is csak háromszor kell váltani a 1/4 mérföldes táv alatt.

333.

diagram
10.71 @ 113       0-100:  8.79       80-120:  6.03
Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)
(1 személlyel)    fotó 1

2008.10.19.

Szépen javult tavaly óta az autó. A rajt kicsit más karakterisztikájú, de a 60 lábas adat változatlan.
Látható, hogy mind a kettes, mind a hármas fokozat kicsit tovább lett forgatva, mint múltkor és picit erősebb is lett az autó.

334.

diagram
10.71 @ 108       0-100:  8.88       80-120:  7.15
VW Polo 1.9 PD TDI (Watta)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

Fertőszentmiklós, 2005.07.24.

Túl finom a megindulás, az első fél másodperc azzal megy el, hogy az autó elérje azt a gyorsulást, ami viszont egyáltalán nem számít rossznak, teljesen utcai gumikkal mértünk. A dízelmotor miatt sajnos igen hamar kell váltani, a hármas alig ér 100 fölé.
A mérés napján az utcai autók dízel kategóriáját megnyerte Fertőszentmiklóson.

335.

diagram
10.72 @ 112       0-100:  8.57       80-120:  6.06
Alfa Romeo 155 2.0 16v TS
(1 személlyel)  

Kunmadaras, 2003.08.02.

A Kunmadarasi gyorsulási verseny után, de nem a betonpályán, hanem egy aszfaltcsíkon mértük az autót.
Elég hosszú egyese van, amit egy igen határozott váltás követ. Ez persze a hármas kapcsolásáról is elmondható.

Részletes infók az autóról itt.

336.

diagram
10.73 @ 117       0-100:  8.02       80-120:  5.21
Alfa Romeo 164 V6 turbo
(1 személlyel)  

2002.10.28.

2.0 V6 turbo, elsőkerékhajtás. Egyáltalán nem ideális körülmények között mértük az autót. Nem volt teljesen száraz az út, sötét volt, és a műszert sem sikerült az utastérben rögzíteni.
De azért a csomagtartóban csak találtunk helyet a műszernek és kétszer is mértünk, mindkét irányban.
A mérések között 0.08 mp eltérés volt, az itt látható a jobbik kísérlet eredménye.

337.

diagram
10.73 @ 112       0-100:  8.88       80-120:  6.11
Saab 93 1.9 TiD
(1 személlyel)  

2006.10.28.

Teljesen gyári, még épp bejáratós 1.9-es turbódízel Saab, automata váltóval.
Jól láthatóak a váltási pontok, de végig folyamatos a gyorsítás.
Szerintem szép eredmény egy másféltonnás dízeltől.

338.

diagram
10.75 @ 139       0-100:  7.66       80-120:  2.42
Ford Focus RS 2010' (Zsolt)
(2 személlyel)  

2011.10.21.

A legújabb Ford Focus RS. Méghozzá nem is akármilyen. Jóval erősebb már a gyárinál, ami a következő módosításoknak köszönhető: nagyobb injektorok, emelt turbónyomás, nyitott kipufogó, nagy intercooler és a hozzá igazított gyári ecu. Itt csak egy teljesítménymérés céljából raktuk be a műszert, ugyanis a 0 fok körüli hőmérsékletben nem igazán talált tapadást az autó. Azért a 80-120 km/h érték elég figyelemre méltó, igaz váltás nélkül megvolt. Az erőt is szép egyenletesen leadja, nincs semmi esés.

339.

diagram
10.75 @ 112       0-100:  8.89       80-120:  6.09
Mazda MX-5
(1 személlyel)  

2003.11.08.

Elég meglepő eredmény számomra. Mivel a kis Mazda hátsókerékhajtású, ezért ennél nagyobb tapadásra számítottam egyesben, a nagy hideg és a páralecsapódás ellenére is. Talán még a téli gumi is közrejátszott az eredményben.
Szépen folyamatosan elkapart, de egyes végére már majdnem sikerült a teljes teljesítményt leadni.

(Nem sokkal előtte mértünk egy elsőkerékhajtású autót is, az csak 0.4 g-t tudott letapasztani.)

340.

diagram
10.77 @ 117       0-100:  8.40       80-120:  5.14
Renault Clio Sport 2.0 16v
(2 személlyel)  

2002.12.01.

Nem nagyon sikerült kiautózni a gép lehetőségeit.
A legnagyobb probléma a félig nedves útburkolat volt.
Az autó erős, de egyesben nem igazán sikerült az aszfaltra tapaszani az erőt.
(A műszert sem sikerült teljesen pontosan kalibrálni.)
Az egyel lentebb látható Renault 19 ideje is ugyanennyi, de az elért sebessége kisebb, így a Clio került előrébb a listán.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  30  31  32  33  34  35  36  37  38  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!