timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Nissan Primera SLX 2.0 16v (Nissan)
2008. október 19.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Szépen javult tavaly óta az autó. A rajt kicsit más karakterisztikájú, de a 60 lábas adat változatlan.
Látható, hogy mind a kettes, mind a hármas fokozat kicsit tovább lett forgatva, mint múltkor és picit erősebb is lett az autó.
fotó 1

válasz erre előzmények 2009.02.15. 10:36:43 (1919
Felhasználói profil
14.85 @ 157
Másik turbó volt rajta, azon kívül minden más azonos.  
Re: (1918)

válasz erre 2009.02.14. 20:42:26 (1918
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Bodoba:
Számolgattam egy kicsit és kb ott tartok mint te 2 éve.
Kerestem hasonló időt, mint amit most tudok "elméletileg", sajnos téged találtalak!
Ha  vissza fejlesztel,lebutítod a verdádat a szintemre, akkor szorosan mennénk egymás mellett, Kb...
Ha szerencsém van és jól matekoltam, akkor 10 métert tudtam megint magamra verni!
Remélem hamarosan ave is mérni fog megint!
Mesélhetnél róla, hogy akkor milyen konfiggal mented ezt az időt?
http://timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0467&car2=0588&skala=50&tav=1p4&mp=16&kmhstart=0&order=1p4et&scope=all
 

válasz erre előzmények 2009.01.09. 12:20:10 (1909
Felhasználói profil
10.01 @ 219
De csak tavasztól....na igen nekem mostanában mindenhol keresztbe megy...
Jobb hátsó elpörög bal eleje egyből szembesávban....örülnek nekem mindíg... 
Re: (1905)

válasz erre előzmények 2009.01.09. 12:16:30 (1908
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Oké.
Én 100%, h ott leszek. 
Re: (1907)

 ave
válasz erre előzmények 2009.01.09. 11:01:22 (1907
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Igen, ott merhetunk. 
Re: (1906)

válasz erre előzmények 2009.01.08. 20:31:55 (1906
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Rendben, az nekem is sokkal jobb, még van mit csinálni,h jobb legyen az idő,kap új ECU-t 70es kéményt WG-t meg nagyobb nyomást.
Gondolom márc 21 Lacházán ott leszel? 
Re: (1905)

 ave
válasz erre előzmények 2009.01.08. 20:04:27 (1905
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ezt csak most lattam.
Csak az kerul fel, amit en merek.
Versenyeken mindig szoktam meregetni, plusz versenyen kivul is van 1-2 havonta lehetoseg merni. De csak tavasztol. 
Re: (1901)

válasz erre előzmények 2009.01.06. 15:25:13 (1903
Felhasználói profil
14.77 @ 157
azaz? 
Re: (1902)

válasz erre előzmények 2009.01.06. 14:51:38 (1902
Felhasználói profil
12.33 @ 189
AVE méri őket 
Re: (1901)

válasz erre előzmények 2009.01.06. 14:46:05 (1901
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hello!
Segítenétek nekem...a diagrammok amik ide felkerülnek ho kerülnek mérésre?vagy ha G-Techel csinálunik,akkor azt is feltehetem ide?
köszi!
 
Re: (1896)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!