timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  31  32  33  34  35  36  37  38  39  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
341.

diagram
10.77 @ 113       0-100:  8.75       80-120:  5.92
Seat Leon 1.8 20vt (Réno0)
(1 személlyel)  

2011.10.19.

Valami nem stimmelt ezzel a példánnyal, ugyanis jóval a gyári értékek alatt teljesít. Lehet hogy a lefújószelep miatt vészprogramra kapcsolt a computer. Ez egy hibakód kiolvasás után kiderül. Az átlagos rajt mellett viszonylag gyors váltásokat láthatunk.

342.

diagram
10.77 @ 112       0-100:  8.66       80-120:  5.92
Renault 19 Williams
(2 személlyel)    fotó 1

2002.08.27.

A korábban mért A 1.8-as 16 szelepes motoros Renault 19 kicsit átépítésre került.
A blokk a gyárilag csak a Clio-ba szerelt 2.0 16v "Williams" motor dugattyúit kapta az összes szükséges módosítással együtt, valamint a váltó is
egy hosszabbra lett cserélve.
Bár ez utóbbi inkább rontja a gyorsulási mutatókat, de mégis jobb időt mértünk a korábbinál, hála a nagyobb teljesítménynek. Mindenképpen érdemes összevetni a korábbi méréssel.

343.

diagram
10.78 @ 114       0-100:  8.57       80-120: -
Mercedes Benz ML 430
(1 személlyel)    fotó 1

2004.11.27.

A tömegéhez képest nem mozog rosszul ez a Merga, sőt úgy általában sem mondható lassúnak.
A luxus meg alap.
Bírom ezeket az autómata váltókat, a váltás alatt is gyorsít folyamatosan, elöször 70 körül vált, majd 110-nál jön a harmadik.
Érdekes összevetni a V10-es Touareggel, no persze csakis gurulóból. :) Virtuális csata 40 km/h-ról.

344.

diagram
10.78 @ 110       0-100:  8.76       80-120: -
Peugeot 205 GTI 1.6 (Sick)
(1 személlyel)    fotó 1

2004.11.27.

Igen, egy újabb 1.6-os Peugeot 205 GTI :)
De, ez kicsit jobban megy! A célvonali sebessége
8 km/h-val több, a korábban mérteknél és még nagyobb is lehetett volna ez a különbség, ha nem veszi el a gázt 185 méter után. Az időeredményben ez a hiba persze nem sokat zavar be, mindössze 0.02 mp-t vesztett ezzel 1/8 mérföldön, de a célvonali sebessége akár 114 km/h is lehetett volna 110 km/h helyett.

345.

diagram
10.79 @ 112       0-100:  9.02       80-120:  6.11
Peugeot 205 GTI 1.9 (Jamal)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2008.10.24.

Korábban még 1.6-os motorral mértük, a most beépített 1.9-es motorral jóval gyorsabb lett.

346.

diagram
10.79 @ 110       0-100:  9.02       80-120:  6.59
Suzuki Swift 1.3 16v Fera
(1 személlyel)  

2004.09.05.

Két közel teljesen egyforma Suzuki Swiftet mértem és bevallom, összekevertem, melyik volt a három, melyik az ötajtós! Szóval, kedves tulajdonosok, írjatok, hogy helyre tudjam tenni!
A Itt a másik

347.

diagram
10.80 @ 115       0-100:  8.74       80-120:  5.48
Renault Laguna 3.0 V6 (goodman)
(1 személlyel)    fotó 1

2008.10.24.

Teljesen gyári 3 literes V6, teljesen egészségesnek látszik. Ahogy az el is várható egy ekkora motortól, egyesben végig elforgatja a kerekeket, egy kicsivel a referencia szint alatti csúcs gyorsulással. A váltások átlagosak, az egyetlen apróság, hogy pont a célvonal előtt fogyott el a harmadik fokozat, mindkét kisérletnél.

348.

diagram
10.80 @ 111       0-100:  8.99       80-120:  6.29
Fiat Punto HGT
(1 személlyel)    fotó 1

2004.04.11.

Nem is rossz rajt, de sajnos 2 másodperc után megtapad a kerék, kicsit visszaesik a fordulat. Ez a letölthető videón is hallatszik ha figyelünk rá.
Nem vészes ez a jelenség, de amint látható elég jelentősen befolyásolja a gyorsulást.
A váltás után igazából minden rendben van.

349.

diagram
10.82 @ 114       0-100:  8.84       80-120:  5.61
Opel Astra GSI
(1 személlyel)  

2003.06.28.

Igazából csak az egyessel vannak gondok, de ott elég sok. Meglehetősen egykerékhajtású volt ez az Astra!

Letölthető a futam videófelvétele is.

350.

diagram
10.83 @ 109       0-100:  9.18       80-120:  6.82
Suzuki Swift 1.3 16v Peti
(1 személlyel)  

2004.09.05.

Két közel teljesen egyforma Suzuki Swiftet mértem és bevallom, összekevertem, melyik volt a három, melyik az ötajtós! Szóval, kedves tulajdonosok, írjatok, hogy helyre tudjam tenni!
A Itt a másik

összesen 498 jármű
Előző   [...]  31  32  33  34  35  36  37  38  39  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!